abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218689556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 18:53 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Eugenitica. Genetische manipulatie in een spuitje. En dat omwille van het aanpassen van natuurlijk DNA. Dat is gen-therapie. Dat is een wappie complot uit 2021. Dat soort complot onzin is hier op FOK allemaal allang ge-debunked.
Minimaal genegeerd als de pest. Maar goed, dat is hetzelfde.
Klaus Schwabb had het hier ook over. En Yuval Noah Harrari. Die noemde het surveillance under the skin.
Wappie taal dus. Hier op FOK door bijna iedereen gedebunked
The internet of bodies, of ook wel internet of things of genoemd. Gedebunked.
En wat was ook al weer die onzin over Neuroswarm3 en Injectable brain reading nano sensors? Gedebunked.

Is dat filmpje trouwens geen A.I. ofzo? Dat filmpje hoort met recht in BNW.
Bij deze dus ook gedebunked.
_O-
Mooi is dat, alles wordt open en bloot op tafel gelegd door de uitvoerders van satan, en alsnog proberen ze het te ontkennen. Je zou bijna denken dat ze zichzelf niet meer zijn.
pi_218690060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:54 schreef PSVCL het volgende:

alsnog proberen ze het te ontkennen. Je zou bijna denken dat ze zichzelf niet meer zijn.
Of nog vreemder: Ergens zelden serieus op reageren of compleet negeren tot datgene op een dag in het volle daglicht staat en dus niet meer te ontkennen is, om dan vervolgens aan dat voor hen voorheen 'insert complot-onderwerp" dan maar een bizarre soort van 'erkenning' of rare draai aan te geven in een poging om datgene wat eerst altijd stellig in alle toonaarden werd ontkent en soms tot op het bot geridiculiseerd proberen recht te lullen.
Samengevat:

En in veel gevallen waren vele zaken zoals deze gewoon officieel bekend en sinds jaren op te zoeken.
Maar werden genegeerd of weggelachen.

[ Bericht 2% gewijzigd door NatteLont op 05-09-2025 21:41:58 ]
pi_218690120
Om dit soort topics hoop ik dat BNW blijft bestaan _O_
pi_218690314
Ik ook! _O_
pi_218791531
BREAKING

@EU_Commission
now admits that the #COVID mRNA injections were released for use in humans without "complete" safety data.

'Trust the science" turned out to be a lie. Profit was prioritized over safety.

Those who questioned the narrative were silenced, censored, and cancelled. People were mocked and marginalized for refusing the shots. It's time for accountability.

https://x.com/Rob_Roos/status/1968000600076915111

Nu zelfs in de msm.
pi_218792001
Maar de msm liegt dus het zal wel niet zo zijn.
Conscience do cost.
pi_218793364
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:35 schreef QAnonn het volgende:
BREAKING

@:EU_Commission
now admits that the #COVID mRNA injections were released for use in humans without "complete" safety data.

'Trust the science" turned out to be a lie. Profit was prioritized over safety.

Those who questioned the narrative were silenced, censored, and cancelled. People were mocked and marginalized for refusing the shots. It's time for accountability.

https://x.com/Rob_Roos/status/1968000600076915111

Nu zelfs in de msm.
Linkje naar een website of account van de EU zelf waar dat staat? Je gaat toch niet zomaar een Duitse krant (die in het Engels schrijft) geloven?
pi_218807729
De genetische ‘vingerafdruk’ van het COVID-vaccin is gevonden in het DNA van een 31-jarige kankerpatiënt. Het gaat om het eerste directe bewijs dat mRNA-fragmenten kunnen integreren in het menselijk genoom.

https://zenodo.org/records/17122912

pi_218808218
Pre-print, ben benieuwd wat er van over blijft.

Ik zie nauwelijks genetisch werk wat die auteurs hebben gedaan. John A Cantanzaro vind ik sowieso niet op google scholar, en Hulscher lijkt alleen maar publicaties over de adverse effecten van Covid te publiceren, en zn paper die het enavaakst geciteerd is is teruggetrokken, en hij werkt in feite voor de laatste auteur.

Maar goed, we zien wel wat er van over blijft, die gaat buiten mijn expertise om het goed te beoordelen.
Ik bedoel, wie weet hier nu wat dit allemaal precies is?
PBIMA
REViSS
KRAS, ATM, MAPK1, NRAS, CHD4, PIK3CA, SF3B1
TOP1, PSIP1, ERBB2
ATM, MSH2
NCBI, BLAST
AAVS1

Dan moet je wel heel goed ingevoerd zijn in de materie. Van de eerste auteur is dat niet te beoordelen, maar lijkt niks eerder gepubliceerd te hebben, de tweede auteur is dat niet, en de derde staat er teveel vanaf gezien hoeveel die publiceert (weet ik uit ervaring).
pi_218808341
Het is heel simpel. Er werd geclaimd dat mRNA snel afgebroken wordt en het zou niet in je DNA terechtkomen. Maar de onderzoekers vonden een stuk DNA dat overeenkomt met het vaccin, in het DNA van de patiënt. Dit betekent dat mRNA-vaccins wel degelijk invloed kunnen hebben op je DNA, wat bijv. kanker kan veroorzaken.

Meer specifiek: men vond een 20-basen lang DNA-fragment in het circulerend tumor-DNA (ctDNA) van de patiënt, op chromosoom 19 (locatie: chr19:55,482,637–55,482,674). Dit fragment matchte perfect met een deel van het Spike-gen (basen 5905–5924) uit het Pfizer BNT162b2-vaccin (GenBank OR134577.1). De kans op een willekeurige 20-basen match is extreem klein (~1 op een biljoen), wat de vondst statistisch significant maakt.

Iedereen die beweerde dat mRNA je DNA kan veranderen werd voor wappie uitgemaakt, nu aantoonbaar ten onrechte dus.
pi_218819476
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 00:25 schreef Bananenbennie het volgende:
Het is heel simpel. Er werd geclaimd dat mRNA snel afgebroken wordt en het zou niet in je DNA terechtkomen. Maar de onderzoekers vonden een stuk DNA dat overeenkomt met het vaccin, in het DNA van de patiënt. Dit betekent dat mRNA-vaccins wel degelijk invloed kunnen hebben op je DNA, wat bijv. kanker kan veroorzaken.

Meer specifiek: men vond een 20-basen lang DNA-fragment in het circulerend tumor-DNA (ctDNA) van de patiënt, op chromosoom 19 (locatie: chr19:55,482,637–55,482,674). Dit fragment matchte perfect met een deel van het Spike-gen (basen 5905–5924) uit het Pfizer BNT162b2-vaccin (GenBank OR134577.1). De kans op een willekeurige 20-basen match is extreem klein (~1 op een biljoen), wat de vondst statistisch significant maakt.

Iedereen die beweerde dat mRNA je DNA kan veranderen werd voor wappie uitgemaakt, nu aantoonbaar ten onrechte dus.
Loopt dit moeizame topic nog steeds? Ik heb het hier ooit al eens eerder aangekaart dacht ik. Reverse transcription, alsook Transfectie. Je hoort van deze theorie inmiddels steeds frequenter. Transfectie via niet lichaamseigen plasmiden dna, in nanolipiden omhult en zo beschermd meeverhuist samen met de Mrna, door het gehele lichaam heen gedistribueerd in random lichaamscellen. Dit plasmide DNA breekt niet af, zoals het wel afbreekt buiten de cellen zoals het hoort. Maar mocht wegkijken van deze theorie helpen dan hoeft men zich hierover totaal geen zorgen te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 21-09-2025 19:00:24 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_218819603
quote:

Dat is nogal een heftige ontdekking.
Het zou wel een hoop verklaren.
pi_218820330
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:21 schreef ems. het volgende:
Maar de msm liegt dus het zal wel niet zo zijn.
Limited hangout of een voortschrijdend inzicht. Anderzijds een grote misrekening, en is er niets aan de hand.
Dat zijn volgens mij de opties.
Een vierde optie kan ik niet bedenken.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_218827802
quote:
Dit betekent dat mRNA-vaccins wel degelijk invloed kunnen hebben op je DNA, wat bijv. kanker kan veroorzaken.
Kankers ontstaan o.a. door copyfout/mutaties van het DNA in celweefsels.
Ik heb begrepen dat het dna repair-system daarnaast mogelijk ontregeld en ontoereikend voor cel-zelf vernietiging (apoptose) zouden zijn geraakt maar kan dit zo even niet staven of bewijzen met een bronvermelding. Kan het niet meer vinden. Excuus. Misschien weet jij hier ook iets over?
― Thomas Sowell
pi_218830325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:18 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Kankers ontstaan o.a. door copyfout/mutaties van het DNA in celweefsels.
Ik heb begrepen dat het dna repair-system daarnaast mogelijk ontregeld en ontoereikend voor cel-zelf vernietiging (apoptose) zouden zijn geraakt maar kan dit zo even niet staven of bewijzen met een bronvermelding. Kan het niet meer vinden. Excuus. Misschien weet jij hier ook iets over?
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9876036/

Bedoelde je deze studie? Er zijn er volgens mij verschillende die daar over gaan.

En ondertussen prikken we in Nederland vrolijk verder 8)7
pi_218834852
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:00 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]

Bedoelde je deze studie? Er zijn er volgens mij verschillende die daar over gaan.

En ondertussen prikken we in Nederland vrolijk verder 8)7
Ik had ergens een ander onderzoek verslag hierover gelezen. Dank voor jouw linkje.
Maar het gaat inderdaad wel los overal hè?
Dit soort hearings als hieronder zijn ineens aan de orde van de dag.

Bekijk deze YouTube-video
― Thomas Sowell
pi_218836399
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 15:54 schreef Monomeism het volgende:
Dit soort hearings als hieronder zijn ineens aan de orde van de dag.
Ja in de VS vindt er wel een kentering plaats. De Nederlandse media houden vooralsnog alles mooi onder de pet.
pi_218836597
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 17:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja in de VS vindt er wel een kentering plaats. De Nederlandse media houden vooralsnog alles mooi onder de pet.
De rest gaat dan automatisch volgen.
De uitrol is begonnen met o.a. Fauci, Gates, Bourla, en Tedros etc, en die hebben straks wat uit te leggen. Je ziet de kentering inmiddels ook al in Japan en in Duitsland.
In mindere mate in Australië. Maar er is eigenlijk overal wel wat gaande.
― Thomas Sowell
pi_218836643
quote:

Tsja, dat beweren ze. Maar hoe geloofwaardig is zo'n behoorlijk technisch onderzoek, waar op tig manieren fouten kunnen worden gemaakt, en op tig moment verkeerde interpretaties kunnen worden gemaakt, door een aantal mensen die schijnbaar geen enkele ervaring met dergelijk onderzoek hebben? DNA samples zijn heel makkelijk te vervuilen.

Kijk, je moet wel kritisch blijven natuurlijk. Aangezien ik geen expert ben in dergelijke technische materie ten aanzien van DNA, wacht ik liever de peer-review oordelen van mensen die daar wel verstand van hebben af, voordat ik mijn conclusie zal trekken. Als je kritisch bent, ben je gewoon wat voorzichtiger met het geloven van de conclusies van een onderzoek, toch?
pi_218837271
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:25 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Loopt dit moeizame topic nog steeds? Ik heb het hier ooit al eens eerder aangekaart dacht ik. Reverse transcription, alsook Transfectie. Je hoort van deze theorie inmiddels steeds frequenter. Transfectie via niet lichaamseigen plasmiden dna, in nanolipiden omhult en zo beschermd meeverhuist samen met de Mrna, door het gehele lichaam heen gedistribueerd in random lichaamscellen. Dit plasmide DNA breekt niet af, zoals het wel afbreekt buiten de cellen zoals het hoort. Maar mocht wegkijken van deze theorie helpen dan hoeft men zich hierover totaal geen zorgen te maken.
― Thomas Sowell
pi_218837280
Als het kalf verdronken is dempt men de put
― Thomas Sowell
pi_218839448
quote:
Chinese journalist die berichtte over corona krijgt nog eens vier jaar cel
Een Chinese burgerjournalist die vier jaar cel kreeg nadat ze verslag deed van het begin van de corona-uitbraak is veroordeeld tot nog eens vier jaar cel, bericht journalistenorganisatie Reporters Without Borders

Zhang Zhan (42) werd veroordeeld voor 'ruzie zoeken en onrust stoken', dezelfde beschuldiging die in december 2020 leidde tot haar eerste straf.

Zhang deed indertijd verslag over de verspreiding van het coronavirus in Wuhan, de stad van waaruit de pandemie begon. Ze plaatste onder meer video's van overvolle ziekenhuizen en lege straten. Haar verslagen schetsten een somberder beeld van de ziekte dan het verhaal dat de Chinese regering erover kwijt wilde.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)krijgt-nog-eens-vier
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218839769
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:00 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]

Ah, gevonden

Quantification of residual plasmid DNA and SV40 promoter-enhancer sequences in Pfizer/BioNTech and Moderna modRNA COVID-19 vaccines

https://www.tandfonline.c(...)025.2551517#abstract
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')