In je bloedbaan 'lekken'? Je wilt ze in je bloedbaan, daar stimuleren ze je antibodies. En welke 'bloedbarriere' heb je het over? Barriere tussen bloed en wat? Ook bij een klassiek vaccin blijft het niet in je armspier alleen zitten. Dat alleen je armspier stijf aanvoelt, wilt niet zeggen dat het alleen daar zit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:03 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja, met willekeurig lichaamsweefsel. Het circuleert in de bloedbaan. Dat is het listige van het ontwerp van lichaamsvreemde lipid nano particels die er voor zorgen dat je bloedvaten, dus ook rond het gebied van de prik plaats, zich verwijden en er dus LNP's in de bloedbaan "lekken". Die LNP's gaan ook nog eens zonder moeite door de bloedbarierre. En het veroorzaakt dus ook willekeurige ellende. De lijst van bijwerkingen groeit nog altijd.
Dat ene linkje had ik binnen een minuut gevonden. Er zijn nog honderden studies over de distributie van LNP te vinden. Zelfs uit de tijd dat ze nog liposomen werden genoemd. Het blijft dus niet in de armspier zitten zoals bij een klassiek vaccin.
Die de hersenen, of de placenta beschermt. En je voortplanting organen. Tegen pathogenen. Nee je wilt ze (LNP's) niet door heel je lichaam gepompt in grote hoeveelheden met een overdreven gerekte halfwaarde rna. Dat is onnodig om antistoffen op te wekken. Ze hebben ook gefaald want de varianten-mutaties lopen mijlenver voorop. Elk prikkie was te laat en nauwelijks tot niet werkzaam. LNP’s zijn oorspronkelijk ontworpen om mRNA en chemotherapeutische middelen naar moeilijk bereikbare organen te brengen, zoals de hersenen... Door de hersen bloed barrière. En daar in je kleinste haarvaten wil je absoluut geen spike eiwitten hebben. Wetenschappers wisten dat ze niet in de arm zouden blijven. De mensen iets anders vertellen is een pure misleidingquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In je bloedbaan 'lekken'? Je wilt ze in je bloedbaan, daar stimuleren ze je antibodies. En welke 'bloedbarriere' heb je het over?
Bij een klassiek vaccin met afgezwakt pathogeen maakt je immuunsysteem korte metten met alles daarvan wat buiten je cellen rond zwemt, en apoptose van besmette cellen met een uitstoot van interferon is de grand finale tegen de afgezwakte versie van de inhoud van dat vaccin. Nogal een verschil. De halfwaarde van een klassiek vaccine gaan vergelijken (die na hooguit een uurtje herkent is, en later door je antistoffen wordt afgebroken), met LNP’s met gemodificeerd rna met een halfwaarde van vele dagen of langer die zich met willekeurig celweefsel versmelt in alle uithoeken van je lichaam en daar zelf spike eiwit produceert met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat alleen je armspier stijf aanvoelt, wilt niet zeggen dat het alleen daar zit.
Ik bevind me in goed gezelschap. Laat ik het daar bij houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb je na de middelbaren school uberhaupt nog biologie-vakken gehad? En op welk niveau heb je die eigenlijk op de middelbare school gehad? Dat te weten maakt het communiceren misschien iets makkelijker.
Heb je interesse in peer reviewed onderzoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dat een peer-reviewed medisch onderzoek, of het zoveelste niet-wetenschappelijke rapport dat alleen gedeeld word op anti-vax platformen?
ik mis het wel hoor, die hele wappie-kermis. Als Pieter Kuit van BPOC2020 weer voor het hekje staat dan neem ik een dag vrij van het werk.
Doe gewoon allemaal iets meer je best om zo gek mogelijk te doen. Beweer desnoods dat rotondes de oorzaak zijn van tornados. maar doe iets. het is zo stil zonder de andersdenkenden.
Serieus geen idee waar je het allemaal over hebt. Ik moest zoeken naar Pieter Kuit om te zien wie hij was en had nog nooit van hem gehoord. Raar dat je deze knakker naar voren schuift om een punt te maken. Je doet hiermee dus een soort van achteraf 'onderzoek'. Maar dat kunnen we dus een stroman argument, of stropopredenering noemen. Maar was je voordat je je liet prikken ook zo bezig geweest met onderzoek vooraf? Of ging je gewoon als een gelovige in de rij staan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb interesse hoe het verder gaat met stichting BPOC2020, de 80 agenten en het eindrapport vaccinatieschade.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja ja ik ben zeer actief met zelf onderzoek doen. Zo kijk ik elk filmpje van Blckbx, lees ik gezond verstand en de andere krant. Daar staat informatie in die je nergens anders krijgt. De elite doet er alles aan om dit weg te houden bij de mainstreammedia!!!
Iets wat je negeert en waarvan je de inhoud niet wil onderzoeken en niet kent, daarover valt ook niets goed te praten.quote:
Je moet klassieke vaccins ook niet 1-op-1 vergelijken met mRNA vaccins. Ze stimularen het systeem op een andere manier. Als lagere doses hadden gewerkt, hadden ze dat wel gedaan (en ze hebben doses nog aangepast tijdens de onderzoeken). Spike eiwitten zitten ook coronavirussen zelf, en iedereen loopt elk jaar wel een paar besmettingen met verschillende coronavirussen op, dus waarom zou dit ene spike-eiwit nu wel ineens een probleem zijn? En als het zo'n probleem is, waarom zie je na miljarden prikken ermee daar dan eigenlijk weinig negatieve effecten van?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 01:09 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Die de hersenen, of de placenta beschermt. En je voortplanting organen. Tegen pathogenen. Nee je wilt ze (LNP's) niet door heel je lichaam gepompt in grote hoeveelheden met een overdreven gerekte halfwaarde rna. Dat is onnodig om antistoffen op te wekken. Ze hebben ook gefaald want de varianten-mutaties lopen mijlenver voorop. Elk prikkie was te laat en nauwelijks tot niet werkzaam. LNP’s zijn oorspronkelijk ontworpen om mRNA en chemotherapeutische middelen naar moeilijk bereikbare organen te brengen, zoals de hersenen... Door de hersen bloed barrière. En daar in je kleinste haarvaten wil je absoluut geen spike eiwitten hebben. Wetenschappers wisten dat ze niet in de arm zouden blijven. De mensen iets anders vertellen is een pure misleiding
[..]
Bij een klassiek vaccin met afgezwakt pathogeen maakt je immuunsysteem korte metten met alles daarvan wat buiten je cellen rond zwemt, en apoptose van besmette cellen met een uitstoot van interferon is de grand finale tegen de afgezwakte versie van de inhoud van dat vaccin. Nogal een verschil. De halfwaarde van een klassiek vaccine gaan vergelijken (die na hooguit een uurtje herkent is, en later door je antistoffen wordt afgebroken), met LNP’s met gemodificeerd rna met een halfwaarde van vele dagen of langer die zich met willekeurig celweefsel versmelt in alle uithoeken van je lichaam en daar zelf spike eiwit produceert met alle gevolgen van dien.
[..]
Ik bevind me in goed gezelschap. Laat ik het daar bij houden.![]()
Verder ben ik niet onder de indruk van jouw zelf pijperij,
Ik laat mijn kennis graag opfrissen door onder andere Emeritus Hoogleraar Experimentele Immunologie Dr. Pierre Capel.
En die zou zich nooit laten inspuiten met mRNA.
Wouter Aukema komt met vergelijkbare complementaire data uit de EU:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:01 schreef -jos- het volgende:
Our new pre-print on COVID-19 vaccine safety in pregnancy is out!
Women vaccinated in early pregnancy (weeks 8-13) had a higher-than-expected number of fetal losses.
Based on data on >200K pregnancies in Israel
[ x ]
Pre-print paper: https://doi.org/10.1101/2025.06.18.25329352
Pre-print, zou dus nu een review process in moeten gaan. Ben benieuwd hoe het eruit komt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dat een peer-reviewed medisch onderzoek, of het zoveelste niet-wetenschappelijke rapport dat alleen gedeeld word op anti-vax platformen?
ik mis het wel hoor, die hele wappie-kermis. Als Pieter Kuit van BPOC2020 weer voor het hekje staat dan neem ik een dag vrij van het werk.
Doe gewoon allemaal iets meer je best om zo gek mogelijk te doen. Beweer desnoods dat rotondes de oorzaak zijn van tornados. maar doe iets. het is zo stil zonder de andersdenkenden.
Hoe het verder gaat? LOL die Charlatan heeft alle fondsen opgebrand aan mooie vakanties en prive zaken, ik vind het altijd prachtig dat die "wakkere" mensen zich laten oplichten door dit soort eenvoudige charlatans.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb interesse hoe het verder gaat met stichting BPOC2020, de 80 agenten en het eindrapport vaccinatieschade.
Haha prachtige, toch. En al die wappen maar doneren.quote:Op donderdag 26 juni 2025 04:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe het verder gaat? LOL die Charlatan heeft alle fondsen opgebrand aan mooie vakanties en prive zaken, ik vind het altijd prachtig dat die "wakkere" mensen zich laten oplichten door dit soort eenvoudige charlatans.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Ze zijn zichzelf niet meer.
https://veilofreality.com(...)nd-life-after-death/
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
bron: https://thehighwire.com/e(...)-caused-a-holocaust/quote:Japanse Dr. Murakami: mRNA-vaccins hebben een holocaust veroorzaakt
Sinds eind vorig jaar is een team van bezorgde burgers in heel Japan bijeengekomen om de openbaarmaking van gegevens over de experimentele en destructieve mRNA COVID-19-vaccins te eisen. Dankzij hun vasthoudendheid, gebaseerd op gegevens van 11 juni 2025, is een uitgebreide database met meer dan 18 miljoen gevaccineerde en niet-gevaccineerde burgers vrijgegeven, en de resultaten zijn ronduit catastrofaal. Dr. Yasufumi Murakami, een wereldberoemde professor aan de Tokyo University of Science en lid van het Japanse Huis van Afgevaardigden, vatte de onthullingen samen, die overigens worden genegeerd door de door Big Pharma gecontroleerde mainstream media hier in de Verenigde Staten, en verklaarde:
"Hoe meer doses je krijgt, hoe eerder je waarschijnlijk sterft."
Het team dat dit vernietigende, maar niet verrassende, nieuws deelt, bestaat uit prominente Japanse wetgevers, medische experts en onderzoekers. Dr. Murakami, vicedirecteur van het Research Center for RNA Science aan de Tokyo University of Science, leidde de analyse. Met een doctorstitel in de farmaceutische wetenschappen aan de Universiteit van Tokio en meer dan 100 wetenschappelijke publicaties op zijn naam, signaleerde Dr. Murakami een verontrustende trend: een verband tussen het aantal toegediende COVID-vaccins en een hogere sterfte.
Murakami en zijn team, bekend als "The United Citizens for Stopping mRNA Vaccines", hebben zich fel verzet tegen mRNA-vaccins, waaronder het zelfversterkende mRNA Replicon-vaccin MRNA (sa-mRNA), ontwikkeld door Arcturus Therapeutics en toegediend in Japan. " Het Replicon-vaccin is een zelfversterkend, genetisch gemanipuleerd (mRNA) vaccin dat de mensheid nog nooit eerder heeft meegemaakt ", aldus Dr. Murakami in augustus 2024.
Sindsdien en tot op heden, ondanks wereldwijde rapporten over vaccingerelateerde schade en ernstige waarschuwingen van experts die toegewijd genoeg zijn aan hun patiënten om zich uit te spreken, hebben farmaceutische bedrijven, de meeste overheidsinstanties en de corrupte mainstream media deze zorgen grotendeels genegeerd. Om dit tegen te gaan, vragen vrijwilligers in heel Japan sinds 2024, met dezelfde standvastigheid als onze eigen ICAN en advocaat Aaron Siri, gegevens over de vaccinatiegeschiedenis op bij lokale overheden. Ze hebben een verzameling van meer dan 18 miljoen gevallen verzameld en via hun transparante data-analyse verrassende trends en ernstige risico's onthuld.
Op 15 juni 2025 maakten dr. Murakami en zijn team, waaronder Kazuhiro Haraguchi, lid van het Huis van Afgevaardigden, en het Information Disclosure Request Team, hun explosieve bevindingen bekend. Naast de schokkende bevinding dat verhoogde mRNA-injecties tot een snellere dood leiden, lieten de gegevens geen significante sterftepieken zien onder niet-gevaccineerden. Gevaccineerde personen vertoonden echter naast een snellere dood ook sterftepieken, met name 90 tot 120 dagen na de injectie. Grafieken lieten een duidelijke trend zien: hogere doses correleerden met een eerdere dood, waarbij ontvangers van de derde dosis de hoogste en vroegste sterftepiek vertoonden. Dr. Murakami concludeerde dat de toxiciteit van het vaccin met elke dosis toeneemt, wat leidt tot bijwerkingen en sterfgevallen.
" De timing is inderdaad onmogelijk te negeren ", zei Murakami, die beweerde dat de gegevens sterk wijzen op toxische bijwerkingen die verband houden met mRNA-vaccinatie . Ongelooflijk genoeg vond een analyse van 35 gemeenten 241 sterfgevallen binnen één dag na vaccinatie. Zonder de toewijding van de coalitie aan de waarheid waren deze gevallen mogelijk nooit officieel aan de vaccinaties toegeschreven. Om de tragedie die zich voor hun ogen in Japan afspeelde aan te pakken, lanceerde de mRNA Vaccine Cessation National Coalition een initiatief om de lotnummers van vaccins te analyseren en batches te identificeren die mogelijk verband houden met verhoogde sterftecijfers. De organisatoren leggen uit dat hun doel is om het gebrek aan transparantie van de overheid in haar onderzoek naar vaccingerelateerde schade aan te pakken. Ze willen deze lacune opvullen en pleiten voor verantwoording.
Zoals opgemerkt door het burgerinitiatief , staan de verbijsterende bevindingen in schril contrast met historische precedenten. De groep wijst erop dat de Verenigde Staten in 1976 de vaccinatie tegen de varkensgriep stopzetten na de dood van 53 personen. Toch blijven de VS, ondanks miljoenen gemelde sterfgevallen als gevolg van de besmette mRNA COVID-19-vaccins, boosters promoten , zonder rekening te houden met wat critici een crisis in de volksgezondheid hebben genoemd. De onafhankelijke stemmen in Japan, zo stelt de coalitie, beweren echter dat de gegevens wijzen op een bewuste agenda, waarbij sommigen motieven voor bevolkingsbeheersing aanvoeren die geworteld zijn in vooraf geplande wereldwijde strategieën, zoals Event 201. De website van de groep verklaart:
De zogenaamde covidpandemie kwam niet als een verrassing. Het was een langverwachte gebeurtenis, minutieus voorbereid door de wereldwijde elite. Hun vingerafdrukken zijn overal op de plaats delict te vinden.
De mRNA-technologie was geen wondermiddel van de moderne wetenschap dat overhaast tot stand kwam. Ze werd in stilte achter gesloten deuren ontwikkeld door DARPA – de schimmige onderzoeksafdeling van het Pentagon – en vervolgens overgedragen aan Moderna en Pfizer om er hun bedrijfslogo's op te plakken.
Wat het publiek werd verteld als baanbrekende innovatie, bleek in werkelijkheid een lang voorbereid wapen te zijn, vermomd als redding.
En het was niet alleen de wetenschap – het was het script. In griezelig profetische simulaties zoals Event 201 oefenden hoofdrolspelers – Gates, Fauci en anderen – elk detail: de paniek, de censuur, de lockdowns. Dezelfde tactieken. Dezelfde leugens. Tot in de puntjes geoefend.
Vier jaar later begint de wereld zich te realiseren dat er sprake is van bedrog.”
Zal de VS Japan inhalen in zijn felle streven naar afschaffing van de dodelijke mRNA-vaccins? Het Japanse zorgsysteem is minder afhankelijk van de machtige greep van Big Pharma en geeft prioriteit aan preventie boven winst. Volgens de groep leeft slechts 7 procent van de Japanse burgers met een chronische ziekte, vergeleken met 75 procent in de VS. In een land waar het doek is opgetrokken na de COVID-tirannie, zien oplettende Amerikaanse burgers duidelijk dat het doel van de farmaceutische industrie in ons land is om ons ziek te houden. Ook Japan ziet dit. De burgerbeweging eist verantwoording en roept op tot de onmiddellijke stopzetting van mRNA-injecties en juridische consequenties voor de verantwoordelijken.
Ik zag een theorie dat het ongevaccineerden zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Heb zelf nooit gelooft dat het om een ¨genocide¨ van gevaccineerde gaat. Dat was/is een mainstream psyop om de echte functie van het vaccine te verbergen (Internet of bodies/ nanotechnology)quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zag een theorie dat het ongevaccineerden zijn.
Iets met depressief zijn dat ze ongelijk hadden en er geen massale sterfte was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |