abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219041374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 07:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb je post geschiedenis is na gekeken en kon niks vinden over kritiek op pro vaccinatie onderzoeken dus vandaar.
Net als de befaamde factcheckers...enkel "factchecken" wat tegen het opgedrongen narratief in ging.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219041385
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Net als de befaamde factcheckers...enkel "factchecken" wat tegen het opgedrongen narratief in ging.
Exact ja, het valt wel op allemaal.
pi_219046486
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 07:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb je post geschiedenis is na gekeken en kon niks vinden over kritiek op pro vaccinatie onderzoeken dus vandaar.
Tsja, post er eens een of twee voor kritiek.
Of post er anders een zelf en bekritiseer die, dan kan ik laten weten of ik het eens ben met je kritiek of niet (met onderbouwing).
pi_219046491
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom fact check je dan zelf niet pro-vaccinatie onderzoeken?
pi_219046629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Waarom fact check je dan zelf niet pro-vaccinatie onderzoeken?
Wetenschappelijke uitspraak, quote waardig.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219047351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Tsja, post er eens een of twee voor kritiek.
Of post er anders een zelf en bekritiseer die, dan kan ik laten weten of ik het eens ben met je kritiek of niet (met onderbouwing).
Het is mijn vakgebied niet dus ik kan er weinig over zeggen.
Maar ik let wel op het gedrag van mensen.
In het echt en ook online.
Bij jou is het echt overduidelijk dat de consensus jou niet aan staat hier en dat probeer je de kop in te drukken.
Als je dat nou ook bij de pro vaccinatie onderzoeken zou doen zou ik er nog respect voor hebben.
Maar nu kom je echt over als een troll net zoals ems. enkel heb jij dan wel een hoger niveau.
pi_219047385
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')