Welke zorgen?quote:Mijn vriendin erkent mijn zorgen en ik heb deze zorgen nu al een tijdje en dit beheerst me en onze relatie nu best wel.
Dit idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:36 schreef Lenny77 het volgende:
Sowieso niet verder gaan met hetgeen je nu bezig bent. Ze doet alles wat ze kan om je gerust te stellen. Als je hiermee verder gaat blijven drammen dan is het op een keer wèl klaar voor haar.
Dus loslaten. Dat is het enige wat je kan doen.
Maar mochten ze samen F1 gaan kijken dan is er het risico dat ze zo weer bij elkaar liggen, toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:43 schreef Cockwhale het volgende:
Ze lijkt meer afstand te nemen en rekening met jou te houden, wat wil je nog meer? Haar chatgeschiedenis lezen? Contact met hem compleet verbreken? Met een burka over straat?
bij elkaar liggen F1 kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:18 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Maar mochten ze samen F1 gaan kijken dan is er het risico dat ze zo weer bij elkaar liggen, toch?
Bovendien: zoiets doen met een ex van je is toch not done, of vind je van wel?
ze hebben 3 weken gedate en seks gehad. toch kies je voor het woord relatiequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:34 schreef DenzelW het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en ik loop met een dringende vraag waarop ik eerlijke antwoorden en adviezen hoop te krijgen.
Het gaat namelijk om het volgende. Ik heb sinds 2 jaar een relatie met een ontzettend lieve en leuke vrouw. We zijn een prima match en de liefde tussen ons is heel groot.
Echter, zij heeft nog regelmatig contact met een andere man. Die man kent ze vanaf haar 15e en enkele jaren geleden hebben ze ooit drie weken gedatet, maar die relatie liep stuk omdat hij terug ging naar zijn ex. Toen hebben ze een jaar geen contact gehad waarna hij na toch zijn excuses aanbood aan haar. Ze zijn toen als vrienden verder gegaan waarna ze nog één keer seks hebben gehad op een weekend weg samen.
Sindsdien zijn ze vrienden en hebben ze nog regelmatig contact. Zo kijken ze nog de F1 wel eens samen en hun kinderen zitten op dezelfde basisschool dus daar is soms ook contact over.
Mijn vriendin erkent mijn zorgen en ik heb deze zorgen nu al een tijdje en dit beheerst me en onze relatie nu best wel. Mijn vriendin is geduldig en begrijpt mijn positie. We communiceren hier heel erg goed over en ik mag elke zorg hierover bij haar neerleggen waarop zij me geruststelt: er is niks meer tussen haar en hem en ze wil volledig voor mij gaan, iets wat ze elke dag weer aan me laat zien.
Verder heeft mijn vriendin aangegeven dat ze het contact met hem wil terugbrengen naar het niveau 'kennis' dus minder omgang om onze relatie te kunnen laten groeien. Ze heeft afspraken hierover gemaakt met hem én met zichzelf.
Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik heb wat problemen met vertrouwen, zeker in een nieuwe relatie. Maar ik wil ook niet dat dit tussen ons in blijft staan.
Hoe vinden jullie dat ik hier mee om moet gaan?
Weet ik niet, ik ken jouw vrouw niet. Ik vraag simpelweg wat je wil dat ze doet...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:18 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Maar mochten ze samen F1 gaan kijken dan is er het risico dat ze zo weer bij elkaar liggen, toch?
Ik ben dus inderdaad bang dat het een keer gaat ontbranden na twee flessen wijn. Zij heeft al aangegeven dat ze dit niet meer met hem gaat doen dus in dat opzicht is dat risico uit de lucht.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:35 schreef Filosoofert het volgende:
maar ik geloof meer in onbedwingbare seksuele spanning
Ik zoek momenteel uit wat er nog speelt tussen hun en zo lang ik niet de rust heb dat ik weet hoe het zit, voel ik me niet op mijn gemak. Dat kan bij mij liggen hoor, mijn vriendin doet er echt alles aan om rekening met me te houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben 3 weken gedate en seks gehad. toch kies je voor het woord relatie
zoek jij niet veel meer achter die vriendschap dan je partner?
en ik zou me echt af gaan vragen waarom jij haar niet vertrouwd, is daar reden toe of ben jij zelf degene die ooit iemand heeft bedrogen?
Ik weet niks van F1 en ik kijk liever voetbalquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:28 schreef nelaeryn het volgende:
Dan ga je samen met haar naar Max Verstappen kijken.
Als je vriendin zegt dat er niks speeltquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:49 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Ik zoek momenteel uit wat er nog speelt tussen hun en zo lang ik niet de rust heb dat ik weet hoe het zit, voel ik me niet op mijn gemak. Dat kan bij mij liggen hoor, mijn vriendin doet er echt alles aan om rekening met me te houden.
Maar feit is: zij is nog met hem verbonden, ze hebben een connectie en een seksueel verleden. Dat maakt het zo lastig voor me.
Ik denk dus de hele dag door dat ze 24/7 contact hebben en eigenlijk nog naar elkaar verlangen vanwege hun verleden en dat is killingquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je vriendin zegt dat er niks speelt
hoe zoek jij dan uit wat er tussen hun speelt?
Ja, en dat zoek ik nu uit. Of bij mij zit iets niet goed, of tussen haar en hemquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:49 schreef Postbus100 het volgende:
Dan broeit er toch ergens iets. Of bij jou, of bij jouw partner.
Als je niet uitkijkt, dan gaat de relatie kapot aan je wantrouwen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:08 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Ik denk dus de hele dag door dat ze 24/7 contact hebben en eigenlijk nog naar elkaar verlangen vanwege hun verleden en dat is killing
2 jaar is geen nieuwe relatie meer. Dan weet je wel zo'n beetje of er toekomst in zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:34 schreef DenzelW het volgende:
Ik heb sinds 2 jaar een relatie met een ontzettend lieve en leuke vrouw.
[..]
Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik heb wat problemen met vertrouwen, zeker in een nieuwe relatie.
Dit, het is een hele oude relatie en je hebt je zorgen uitgesproken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:36 schreef Lenny77 het volgende:
Sowieso niet verder gaan met hetgeen je nu bezig bent. Ze doet alles wat ze kan om je gerust te stellen. Als je hiermee gaat blijven drammen dan is het op een keer wèl klaar voor haar.
Dus loslaten. Dat is het enige wat je kan doen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik raad TS aan om zelf ook eens contacten met andere vrouwen te gaan ontplooien. Ik heb in een vorige relatie ook heel veel onzekerheid gehad doordat mijn vriendin veel contacten had met andere mannen, maar uiteindelijk ging die onzekerheid weg door zelf een paar keer vreemd te gaan. Dat heb ik natuurlijk nooit verteld. Doordat ik zelf vreemd was gegaan, realiseerde ik me ook hoe onbelangrijk die andere vrouwen waren en hoe graag ik bij mijn vriendin was, en dat zij zelf ook wel recht had op een avontuurtje en een geheimpje, en dat dat ook niet per se iets zou zeggen over haar liefde voor mij.
Als je geen zin hebt in gezeur, is het het natuurlijk het eenvoudigst om gewoon eens langs de hoeren te gaan. Ik raad je wel aan om dan meteen een paar maal te gaan om je eens even goed te laten gelden en zodat je in vergelijking met haar zeker de grootste fouten hebt gemaakt en je je om haar eventuele misstappen geen zorgen meer maakt.
Is heel gezond voor een man om af en toe eens goed vreemd te gaan. Je moet er natuurlijk altijd 100% als het graf over zwijgen. Dat zijn geheimen die je meeneemt de dood in. Mannen zijn niet gemaakt voor eeuwige trouw. Zeker als je dan twijfelt aan de trouw van je vriendin, is dat het moment om het er zelfs eens van te nemen. Dat is bijzonder goed voor de relatie over het algemeen. De seks fleurt ervan op, eigenlijk vaart de hele relatie er wel bij. Onzekerheid verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:
En deed je dat vreemdgaan toen je nog een links watje was en aan yoga deed en je on-mannelijkheid je relaties kapot maakte of was dat toen je jezelf al had veranderd in een rechtse rakker die de vrouwtjes probeert te manipuleren richting traditionele rollenpatroon?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik raad TS aan om zelf ook eens contacten met andere vrouwen te gaan ontplooien. Ik heb in een vorige relatie ook heel veel onzekerheid gehad doordat mijn vriendin veel contacten had met andere mannen, maar uiteindelijk ging die onzekerheid weg door zelf een paar keer vreemd te gaan. Dat heb ik natuurlijk nooit verteld. Doordat ik zelf vreemd was gegaan, realiseerde ik me ook hoe onbelangrijk die andere vrouwen waren en hoe graag ik bij mijn vriendin was, en dat zij zelf ook wel recht had op een avontuurtje en een geheimpje, en dat dat ook niet per se iets zou zeggen over haar liefde voor mij.
Als je geen zin hebt in gezeur, is het het natuurlijk het eenvoudigst om gewoon eens langs de hoeren te gaan. Ik raad je wel aan om dan meteen een paar maal te gaan om je eens even goed te laten gelden en zodat je in vergelijking met haar zeker de grootste fouten hebt gemaakt en je je om haar eventuele misstappen geen zorgen meer maakt.
Je hebt er dus geen enkel probleem mee om glashard te liegen tegen je partner?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is heel gezond voor een man om af en toe eens goed vreemd te gaan. Je moet er natuurlijk altijd 100% als het graf over zwijgen. Dat zijn geheimen die je meeneemt de dood in. Mannen zijn niet gemaakt voor eeuwige trouw. Zeker als je dan twijfelt aan de trouw van je vriendin, is dat het moment om het er zelfs eens van te nemen. Dat is bijzonder goed voor de relatie over het algemeen. De seks fleurt ervan op, eigenlijk vaart de hele relatie er wel bij. Onzekerheid verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Waarschijnlijk heeft de onzekerheid van TS zelfs niets te maken met die vriend van zijn vriendin, maar met zijn eigen onzekerheid, doordat hij zich als geboren dekhengst niet goed kan laten gelden. Een man moet gewoon vissen. En ook als je een vette vis vangt, moet je daarna af en toe je hengeltje nog eens uitgooien. En een vrouw moet wel andere vis aan een man kunnen ruiken, anders is ze niet meer geïnteresseerd. Dat is gewoon nodig zodat een man zich een man kan voelen en een vrouw hem kan begeren. Daarmee gaat dit soort onzekerheid vanzelf weg. TS zal tot rust komen. Telkens als hij zich stoort aan die vriend van zijn vriendin zal hij denken aan zijn eigen avontuurtjes. Tijdens de seks met zijn vriendin zal hij denken aan die andere vrouwen en zal hij zijn vriendin beter neuken dan ooit. Waarschijnlijk denkt ze er dan nog wel een keer goed over na voordat ze die vriend wel opzoekt ...
Vroeger deed ik dat zeker niet. Altijd goudeerlijk en hondstrouw. Mijn relaties werkten daarom gewoon niet goed. Nu vrouwen die vis weer aan mij kunnen ruiken en ik zelf af en toe mijn hengel uitgooi, gaan de dingen veel soepeler en kan ik echt mezelf zijn, en mijn vrouwen ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En deed je dat vreemdgaan toen je nog een links watje was en aan yoga deed en je on-mannelijkheid je relaties kapot maakte of was dat toen je jezelf al had veranderd in een rechtse rakker die de vrouwtjes probeert te manipuleren richting traditionele rollenpatroon?
Waar zie/lees/hoor jij dit soort onzin?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat zeker niet. Altijd goudeerlijk en hondstrouw. Mijn relaties werkten daarom gewoon niet goed. Nu vrouwen die vis weer aan mij kunnen ruiken en ik zelf af en toe mijn hengel uitgooi, gaan de dingen veel soepeler en kan ik echt mezelf zijn, en mijn vrouwen ook.
Ach, wat is waarheid? Kijk als TS tussen de bedrijven door even naar de hoeren gaat en daarna vol elan thuiskomt, gaat z'n vriendin echt niet vragen of hij toevallig iemand anders geneukt heeft hoor. Bovendien moet je voor jezelf doen alsof het allemaal in je fantasie is gebeurd. Zolang je er zelf niet in blijft hangen en geen schuldgevoel ontwikkelt, is het een gebeurtenis die net zo snel uit je geheugen wegebt als een etentje met een kennis. De positieve energie blijft natuurlijk wel. Het probleem is dat mensen er te veel over na gaan denken, zich dan heel schuldig gaan voelen en vervolgens hun gedrag veranderen, waardoor bij de partner onzekerheid ontstaat of argwaan optreedt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:17 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je hebt er dus geen enkel probleem mee om glashard te liegen tegen je partner?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zie/lees/hoor jij dit soort onzin?
Dan zou ik het laten gaanquote:er is niks meer tussen haar en hem en ze wil volledig voor mij gaan, iets wat ze elke dag weer aan me laat zien.
Patrice godquote:
Nu wel genoeg flauwekul.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach, wat is waarheid? Kijk als TS tussen de bedrijven door even naar de hoeren gaat en daarna vol elan thuiskomt, gaat z'n vriendin echt niet vragen of hij toevallig iemand anders geneukt heeft hoor. Bovendien moet je voor jezelf doen alsof het allemaal in je fantasie is gebeurd. Zolang je er zelf niet in blijft hangen en geen schuldgevoel ontwikkelt, is het een gebeurtenis die net zo snel uit je geheugen wegebt als een etentje met een kennis. De positieve energie blijft natuurlijk wel. Het probleem is dat mensen er te veel over na gaan denken, zich dan heel schuldig gaan voelen en vervolgens hun gedrag veranderen, waardoor bij de partner onzekerheid ontstaat of argwaan optreedt.
Veel te jong gestorven. Ongetwijfeld een van de grootste comedians ooit, ook omdat hij gewoon altijd de keiharde waarheid sprak.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Patrice god
Hij heeft wel gewoon gelijk, eigenlijk altijd.
Wat een zelfrechtvaardigend gelul. Vreemdgaan als therapie voor onzekerheid? Nee vriend, dat heet gebrek aan ruggengraat. Als je niet trouw wil zijn, wees daar dan eerlijk over. Maar doe niet alsof je je vriendin beter behandelt door haar stiekem te bedriegen. Dat is geen mannelijkheid, dat is lafheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:04 schreef TAmaru het volgende:
Is heel gezond voor een man om af en toe eens goed vreemd te gaan. Je moet er natuurlijk altijd 100% als het graf over zwijgen. Dat zijn geheimen die je meeneemt de dood in. Mannen zijn niet gemaakt voor eeuwige trouw. Zeker als je dan twijfelt aan de trouw van je vriendin, is dat het moment om het er zelfs eens van te nemen. Dat is bijzonder goed voor de relatie over het algemeen. De seks fleurt ervan op, eigenlijk vaart de hele relatie er wel bij. Onzekerheid verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Waarschijnlijk heeft de onzekerheid van TS zelfs niets te maken met die vriend van zijn vriendin, maar met zijn eigen onzekerheid, doordat hij zich als geboren dekhengst niet goed kan laten gelden. Een man moet gewoon vissen. En ook als je een vette vis vangt, moet je daarna af en toe je hengeltje nog eens uitgooien. En een vrouw moet wel andere vis aan een man kunnen ruiken, anders is ze niet meer geïnteresseerd. Dat is gewoon nodig zodat een man zich een man kan voelen en een vrouw hem kan begeren. Daarmee gaat dit soort onzekerheid vanzelf weg. TS zal tot rust komen. Telkens als hij zich stoort aan die vriend van zijn vriendin zal hij denken aan zijn eigen avontuurtjes. Tijdens de seks met zijn vriendin zal hij denken aan die andere vrouwen en zal hij zijn vriendin beter neuken dan ooit. Waarschijnlijk denkt ze er dan nog wel een keer goed over na voordat ze die vriend wel opzoekt ...
Een mens heeft zijn geheimpjes nodig. Aan volledige eerlijkheid en trouw kun je als mens nooit voldoen. En als jij dat wel probeert, dan word je sneller bang dat je partner dat niet doet. Maar als je zelf ook af en toe eens een geheimpje hebt, ben je ook niet zo bang dat je partner eens een geheim heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een zelfrechtvaardigend gelul. Vreemdgaan als therapie voor onzekerheid? Nee vriend, dat heet gebrek aan ruggengraat. Als je niet trouw wil zijn, wees daar dan eerlijk over. Maar doe niet alsof je je vriendin beter behandelt door haar stiekem te bedriegen. Dat is geen mannelijkheid, dat is lafheid.
Ik moet sporten, tijd doorbrengen met m’n vriendin en werken. Wanneer zou ik dan tijd moeten maken om met een ander te neuken? Heb het al druk zat, geen zin in dat gedoe en die onzin.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:37 schreef TAmaru het volgende:
Een mens heeft zijn geheimpjes nodig. Aan volledige eerlijkheid en trouw kun je als mens nooit voldoen. En als jij dat wel probeert, dan word je sneller bang dat je partner dat niet doet. Maar als je zelf ook af en toe eens een geheimpje hebt, ben je ook niet zo bang dat je partner eens een geheim heeft.
Uiteraard wel alles veilig!
Aan een Slemper Liberdras hebben we wel genoeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een mens heeft zijn geheimpjes nodig. Aan volledige eerlijkheid en trouw kun je als mens nooit voldoen. En als jij dat wel probeert, dan word je sneller bang dat je partner dat niet doet. Maar als je zelf ook af en toe eens een geheimpje hebt, ben je ook niet zo bang dat je partner eens een geheim heeft.
Uiteraard wel alles veilig!
Wat is dat Lienekien?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan een Slemper Liberdras hebben we wel genoeg.
Dus, dat mag een vrouw, jouw vriendin/vrouw ook, neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is heel gezond voor een man om af en toe eens goed vreemd te gaan.
Jij vraagt aan ons om te bevestigen waar jij al zeker van bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:18 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk zulke mannen. Lijkt me best vervelend om steeds zulk contact te hebben in de stille hoop op meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:45 schreef Tjacka het volgende:
Kijk, die ex wil sowieso iets, dat is standaard bij dit soort verhalen.
Ik hoor wat je zegt hoor en ook dit is in me opgekomen, maar dat wil ik helemaal niet omdat ik haar geen verdriet wil doen. Ik opende dit topic door gewoon open en eerlijk mijn situatie te schetsen en om te kijken in hoeverre dit probleem bij mij ligt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:56 schreef TAmaru het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan een Slemper Liberdras hebben we wel genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |