quote:Uitblinker Raúl Moro zou akkoord zijn met Ajax
Raúl Moro heeft naar verluidt een persoonlijk akkoord bereikt met Ajax. De 22-jarige aanvaller kan een vierjarig contract tekenen in Amsterdam. De buitenspeler, die dinsdag na Jong Spanje-Jong Italië op het EK nog werd uitgeroepen tot man of the match, moet nog wel wachten op toestemming van zijn club Real Valladolid. Ajax zou onlangs een nieuw bod hebben uitgebracht, maar het is een complicerende factor dat de La Liga-degradant op het punt staat een nieuwe eigenaar te krijgen. (Bron: De Telegraaf)
Wel jammer dat het huur is, dus kan je volgend seizoen weer aan de bak voor een keeper.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:44 schreef Wotte het volgende:
Ik heb even op YouTube gegluurd. Geen twijfels bij die nieuwe keeper.
Ik hoorde in de panelen dat er een plan was met een keeper van Sparta Praag.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel jammer dat het huur is, dus kan je volgend seizoen weer aan de bak voor een keeper.
Heeft met Arne Slot gewerkt, dus dan zal het wel goed zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:44 schreef Wotte het volgende:
Ik wilde wat negatiefs zeggen over Arne Slot voor de zoveelste vruchteloze poging je op stang te jagen in dit vermakelijke steekspel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft met Arne Slot gewerkt, dus dan zal het wel goed zijn.
Die krijgt een moeilijk seizoen, kan hij verder ook niks aan doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wilde wat negatiefs zeggen over Arne Slot voor de zoveelste vruchteloze poging je op stang te jagen in dit vermakelijke steekspel.
Ik heb alleen maar mooie woorden over de man, ben ik bang.
Peter Bosz moest een aardige Houdini uithalen om na een drietal pogingen het tweede seizoen syndroom te doorbreken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die krijgt een moeilijk seizoen, kan hij verder ook niks aan doen.
Peter heeft het afgelopen seizoen al verneukt. Maar de andere ploegen waren gewoon nog slechter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:16 schreef Wotte het volgende:
Die uitstel van executie stelt mij overigens uitermate positief met betrekking tot de onvermijdelijke implosie in Eindhoven. Vroeg of laat verneukt Peter het.
Dit ja en Ajax moet nog maar eens zien of ze het dit seizoen qua punten beter gaat doen dan afgelopen seizoen,quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Peter heeft het afgelopen seizoen al verneukt. Maar de andere ploegen waren gewoon nog slechter.
Jeetje, een voetballer die op YouTube goed lijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:44 schreef Wotte het volgende:
Het is een keeper. Zo moeilijk is het allemaal echt niet. Je ziet meteen dat keepers kwaliteiten (in de zin van het stoppen van de bal) wel dik in orde zijn. Deze jongen en oogt atletisch en beschikt over uitstekende reflexen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje, een voetballer die op YouTube goed lijkt.
Dat moet wel echt zijn dan!
Klopt dat is Youri Heerkens. knul die in Tsjechië is opgegroeid maar nl'se ouders heeft. speelt ook in Oranje onder 19quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoorde in de panelen dat er een plan was met een keeper van Sparta Praag.
....
Ik zie een paar beelden uit een jeugdwedstrijd. Nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Klopt dat is Youri Heerkens. knul die in Tsjechië is opgegroeid maar nl'se ouders heeft. speelt ook in Oranje onder 19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |