We hebben al iets van 15 horeca gelegenheden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies zoals het hoort. Ik vind dat er wel een paar restaurants ook bij kunnen
quote:
Die is veel groter dan dat ik dachtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Dit was de speelkubus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er nog niemand woonde maar er wel gelijk vreten te krijgen was
Ja lijkt me wel logischquote:
Ja kan nog wel wat bijquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben al iets van 15 horeca gelegenheden?
Waar is het circuitquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de zoekfunctie wel, de eerste kaart kwam pas een kleine maand later
[..]
Oh dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Dat kwiwi de grote designer van ons prachtdorp is weten de meesten wel. Maar wisten jullie ook dat Foqueville haar naam te danken heeft aan champignon-broccoli bitterballen en Buda's lichte afkeer jegens broccoli
[..]
[..]
Ongeveer 10 bij 10cmquote:
zo leukquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Dit was de speelkubus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarvoor moet je @kwiwi heel erg lief aankijkenquote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we nadenken over een foodcourt? FoqueFood of zo?
Maar waarom zouden we weggaan dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan stort straks de brug in als we er overheen willen, veel te dik allemaal
Oh leuk geworden zegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Dit was de speelkubus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo al?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben al iets van 15 horeca gelegenheden?
ik ga vanaf morgen op dieetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan stort straks de brug in als we er overheen willen, veel te dik allemaal
Ja omdat jij te lui bent om zelf te kokenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo al?
heb ze nu allemaal al gehad meerdere keren
En voor hoe lang?quote:
het is nog geen 8 uur en kan mijn ogen al niet meer openhoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij te lui bent om zelf te koken
Tot overmorgenquote:
Ga gewoon lekker slapen danquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nog geen 8 uur en kan mijn ogen al niet meer openhouden
* TheStigsDutchCousin maakt kraakgeluidenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totdat de brug niet meer kraakt als ik er overheen ga
ohhh was jij datquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin maakt kraakgeluiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |