Toch goed van je.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef hoechst het volgende:
Van mijn fiets.
Voor het eerst in mijn leven.
Ik ben bijna 40😵💫
Voordat het mij lukte was mijn leeftijd ook zoiets. Fiets al mijn hele leven (47) en heb nooit een rijbewijs gehaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef hoechst het volgende:
Van mijn fiets.
Ik ben bijna 40😵💫
Dus je hebt voor je 40e nooit een lekke band gehad?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Voordat het mij lukte was mijn leeftijd ook zoiets. Fiets al mijn hele leven (47) en heb nooit een rijbewijs gehaald.
Maar ik vertik het om hem naar de fietsenmaker te brengen voor een lekke band.
Het lukte daarvoor niet om hem behoorlijk te plakken, al deed ik het natuurlijk wel, maar dan moest het drie keer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:04 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dus je hebt voor je 40e nooit een lekke band gehad?
Vroeger deed papa het altijdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:04 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dus je hebt voor je 40e nooit een lekke band gehad?
En nu ben je zo ervaren dat je zelfs autobanden met je blote klauwen op de velg ploptquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:08 schreef marc0871 het volgende:
13 en mijn vader vond dat ik het maar eens zelf moest kunnen.
Na 3 keer in een uur tijd, wist ik wel hoe het niet moest.
Iig niet het laatste stukje over de rand duwen, met de binnenband er onder. Krijg je nieuwe gaten van
Maar daarna is het nooit meer een probleem geweest.
Ook met de brommers niet.
Alleen waren die bandenlichters wat groter.
Bandenlichters, heetten die dingen zo die je moest klemmen in je spaken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:08 schreef marc0871 het volgende:
13 en mijn vader vond dat ik het maar eens zelf moest kunnen.
Na 3 keer in een uur tijd, wist ik wel hoe het niet moest.
Iig niet het laatste stukje over de rand duwen, met de binnenband er onder. Krijg je nieuwe gaten van
Maar daarna is het nooit meer een probleem geweest.
Ook met de brommers niet.
Alleen waren die bandenlichters wat groter.
Terug naar de keuken, vrouw.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bandenlichters, heetten die dingen zo die je moest klemmen in je spaken?
Makkiequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En nu ben je zo ervaren dat je zelfs autobanden met je blote klauwen op de velg plopt
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bandenlichters, heetten die dingen zo die je moest klemmen in je spaken?
Hoe heb je deze ervaring ervaren?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef hoechst het volgende:
Van mijn fiets.
Ik ben bijna 40😵💫
Als ik nu fiets schud ik steeds xDquote:Op zondag 8 juni 2025 00:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een zonde. Wat kan je doen om de waardeloosheid te verkleinen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |