gianni woont het dichtste in de buurt; maar die zag er op de meet heel anders uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke user zou hij zijn? Misschien wel een bekende.
US?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke user zou hij zijn? Misschien wel een bekende.
Die maakt toch geen onderdeel uit van een kabinet van pak 'm beet de laatste 15 jaar?quote:
Haha, dat zou me inderdaad niets verbazen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat die hier ergens mee post.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok. Ik heb geen twitter dus geen probleem
Is wel ongeveer zijn leeftijd, maar dan zou die vaker roepen dat de een ridder was inderdaadquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook wat apart ja, maar woont niet bij ons mam.
Alleen als het in vijfvoud ingediend én goedgekeurd is. Maar ja, zag net dat de stempelinkt droog is, dus dat wordt niks.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Coalitie Kwiwi-Luctor heeft besloten dat alles van Twitter voortaan niet behandeld mag worden.
Mag ik wel een wetsvoorstel indienen die verbied om ooit nog die video van Hilbrand Nawijn te posten?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als het in vijfvoud ingediend én goedgekeurd is. Maar ja, zag net dat de stempelinkt droog is, dus dat wordt niks.
Twitter bestaat ook allang niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als het in vijfvoud ingediend én goedgekeurd is. Maar ja, zag net dat de stempelinkt droog is, dus dat wordt niks.
HET IS X HET IS X!quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twitter bestaat ook allang niet meer
De website is toch nog steeds Twitter.comquote:
Hier ook net, heerljkquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker aan het regenen trouwens.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:21 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat doet stekker in het stopcontact
Morguh.quote:
Ik lig al vanaf kwart over 5 wakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.Wilde net pleitte gaan. Nergens iemand wakker nog
Vroeg he. Ben ook al een poosje wakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf kwart over 5 wakker.
Tot het moment dat ik wakker werd, sliep ik wel goed. Maar veels te kort.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeg he. Ben ook al een poosje wakker.
Slaap jij ook zo slecht?
Hopelijk vannacht wat langer danquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot het moment dat ik wakker werd, sliep ik wel goed. Maar veels te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |