Ja, kanquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we niet gewoon alles van Twitter negeren?
Zou beter zijn als het gewoon nooit was gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je denken dat het door AI gemaakt is.
Ja, die was ook niet helemaal 100%, maar Dion is nog een stukje gekker.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dion Graus, ik denk altijd in eerste instantie dat dat die man met dat hondenprogramma is. Maar dat is Martin Gaus geloof ik
quote:‘Dion Graus zal de geschiedenis ingaan als de enige ridder die nog bij zijn moeder woont’
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Wel zielig voor ballie, die stapt morgen helemaal onwetend uit dat vliegtuig terwijl de halve wereld in de brand staat
@:bitterbal
Heb echt medelijden met haar op een tropisch eiland.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Wel zielig voor ballie, die stapt morgen helemaal onwetend uit dat vliegtuig terwijl de halve wereld in de brand staat
@:bitterbal
Wie wil er dan precies meer migratie?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is geen poppenkast in het kabinet (geweest)
Het probleem is de enorme tegenstelling die momenteel in Nederland heerst.
Meer dan de helft wil een migratie stop, en het andere deel wil juist wel meer migratie.
Watquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die was ook niet helemaal 100%, maar Dion is nog een stukje gekker.
[..]
Kan zomaar zijn dat die hier ergens mee post.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatEven opgezocht en nu weet ik weer wie het is. Ja mag ook geen wonder heten dat die nog bij z'n moeder woont.
Pieter Derks.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie wil er dan precies meer migratie?
Zullen we dat dan bij dezen afspreken.quote:
Welke user zou hij zijn? Misschien wel een bekende.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat die hier ergens mee post.
Ok. Ik heb geen twitter dus geen probleemquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen we dat dan bij dezen afspreken.
gianni woont het dichtste in de buurt; maar die zag er op de meet heel anders uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke user zou hij zijn? Misschien wel een bekende.
US?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke user zou hij zijn? Misschien wel een bekende.
Die maakt toch geen onderdeel uit van een kabinet van pak 'm beet de laatste 15 jaar?quote:
Haha, dat zou me inderdaad niets verbazen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat die hier ergens mee post.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok. Ik heb geen twitter dus geen probleem
Is wel ongeveer zijn leeftijd, maar dan zou die vaker roepen dat de een ridder was inderdaadquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook wat apart ja, maar woont niet bij ons mam.
Alleen als het in vijfvoud ingediend én goedgekeurd is. Maar ja, zag net dat de stempelinkt droog is, dus dat wordt niks.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Coalitie Kwiwi-Luctor heeft besloten dat alles van Twitter voortaan niet behandeld mag worden.
Mag ik wel een wetsvoorstel indienen die verbied om ooit nog die video van Hilbrand Nawijn te posten?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als het in vijfvoud ingediend én goedgekeurd is. Maar ja, zag net dat de stempelinkt droog is, dus dat wordt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |