handspelquote:Op zondag 8 juni 2025 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Perongeluk handspel en daardoor uitgefloten worden
Classicquote:
Wacht maar tot je hoort hoe ze neuken noemen in Belgiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op zondag 8 juni 2025 23:30 schreef PSVCL het volgende:
Het wisselsysteem van 3/5 wissels afschaffen en ´doorwisselen´ invoeren..
Dat je kan blijven doorwisselen, bijvoorbeeld dat een Ronaldo 2 min voor tijd weer kan invallen zodat ie een penal kan nemen.
Bedankt @capuchon_jongenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:30 schreef PSVCL het volgende:
Dat je kan blijven doorwisselen, bijvoorbeeld dat een Ronaldo 2 min voor tijd weer kan invallen zodat ie een penal kan nemen.
Goed idee. Ik ben ook voor vrije wissel zoals in hockeyquote:Op zondag 8 juni 2025 23:30 schreef PSVCL het volgende:
Ja daar is het nu te laat voor hequote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we de verlenging maar gewoon afschaffen.
Bedankt Karimquote:
Altijd zo kut als je hele straat een pingel mag nemen behalve jij.quote:
Ik vond het wel leuk.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit half uur was een totaal nutteloze toevoeging.
Ik heb meerdere leuke verlengingen gezien dit jaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we de verlenging maar gewoon afschaffen.
Het halve cirkelquote:Op zondag 8 juni 2025 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook vind ik dat de strafschoppen moeten vervangen worden door een trap op het halve cirkel. Dat brengt de kwaliteit van de spelers en doelmannen meer naar voor
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ben ook voor vrije wissel zoals in hockey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |