De stand:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De competitieformule:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.uefa.com/uefa(...)--portugal-vs-spain/quote:Referee
Felix Zwayer SUI
Assistant referees
Jonas Erni SUI
Susann Küng SUI
Fourth official
Serdar Gözübüyük NED
Video Assistant referee
Fedayi San SUI
Assistant Video Assistant referee
Dennis Higler NED
Assistant Assistant Video Assistant referee
Pol van Boekel NED
Gelukkig is er boksen en zo dadelijk ook tennis.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:47 schreef Evangelion het volgende:
3rd place play-offs
if you're not first, you're last.
Beide geen sporten.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig is er boksen en zo dadelijk ook tennis.
Kun je beter hockey kijken. MatlaGOAT. @Szuraquote:Op zondag 8 juni 2025 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel belangrijker dan een wedstrijd om een derde plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop