1 van de bouwregels is dat er limiet op zit qua helpende familie handjes. Dat zijn er namelijk 2.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.
Ik vind het wel mooi dat ik over de hele lijn (X, FB, Insta) steeds meer reacties lees dat ze 'Fik en Noom' ook meer en meer beu zijn. De paar mensen die positief reageren zijn niet toevallig altijd vrienden/kennissen van dat vreselijke koppel.
Ow die ja...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
Hohoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157
Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, wie gaan er de oplevering van de woonkamer niet halen? Sowieso Knabbel & Babbel, die krijgen alleen de deurklink af, de Zusjes halen het nčt middels plakband, punaises en elastiekjes, Faisal en Chris leveren een belabberde afwerking en styling af, Maurits en Anouk zijn niet helemaal klaar maar het ziet er goed uit, Mark en Heidi laten de sportkantine-look los en gaan scoren. Tot slot Spitor en Naomi: door de aanhoudende rugklachten van de eerste hebben ze de woonkamer niet geheel af kunnen krijgen. Oplevering geschiedt met de ontiegelijk grote mond van Naomi.
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
En toch zijn de kamers van A&G net wel iets moderne en minder eentonig, dat zei Eva ook al een paar keer, in tegenstelling tot de kamers van Gnomi en Spitor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
Zeker die Wilfred weerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:20 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.
Hij zat aardig Stuc deze weekquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Na een rondje googlen zou het zomaar kunnen dat onze Victor alle spullen bij zijn eigen bedrijven besteld![]()
Broer Konijn is er maar druk meequote:Geregistreerde handelsnamen
Victor Konijn Handelsonderneming heeft de volgende handelsnamen geregistreerd:
- Afwerkings gigant
- Konijn Tegels en Sanitair
- Konijn Totaalbouw
- Konijn vloeren
- LABEL57
- Natural Dutch CBD
- Stukadoorsbedrijf Konijn
- Tegel en sanitair gigant
- VENTUNO Menswear
- Victor Konijn Handelsonderneming
- Witte tanden Nederland
Zou dit over klussen gaan?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Afwerkings gigant
[..]
Broer Konijn is er maar druk mee
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:04 schreef __Fokker__ het volgende:
Als het echt waar is dan mag je hem er wel credits voor geven(voor het om de tuin leiden van Net5). Je hebt zoveel voordeel en het zou e.e.a. verklaren.
Volgens hem lag alles klaar in een magazijn, zijn eigen dan, waar je ook de rest van het gebouw mee kan verbouwen.
Besteld samen met Maurits, want dat scheelt "verzendkosten". Wss mag Maurrits alles betalen.
Personeel is altijd betrouwbaar, het namelijk zijn eigen personeel.
Hij maakt over alles winst.
Ik ben benieuwd, of de loodgieter van Anouk/Maurits van de badkamer ook niet van hem kwam, die deed echt de meest simpele dingen verkeerd namelijk....
En waarschijnlijk nog meer dingen, waar ik niet eens aan denk.
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.
Oh je bedoelt reclame.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh je bedoelt reclame.
Maar hoe kun je hen van de winst afhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, had jouw post even over het hoofd gezien. Die was ook errrrrugggg tenenkrrrrrommend. Wat is dat toch dat bijna elke makelaar er als een goedkope patjepeeer uitziet in dit soort programma's? Uitgezonderd Alex van Keulen dan, die komt wel geloofwaardig over hier.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Ik lees voorlopig geen spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De overtreffende trap is bij Victor, Naomi, Maurits en Anouk. Zij hebben gezamenlijk vaklui ingehuurd, die allebei de badkamers ondersteunen. Zo besparen ze weer in voorrijkosten, maar de loodgieter blijkt een fout te hebben gemaakt zo ontdekt Ray
Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.quote:Victor en Naomi zijn wel naar huis in tegenstelling tot Anouk en Maurits. Zij dachten dat ze ruim op tijd klaar zouden zijn, maar de badkamer ligt even stil. Ze storten ze zich op alle kleine klusjes in de slaapkamer. Het levert een zware laatste dag op voor de meeste teams, behalve Victor en Naomi. Hij gaat zelfs rustig naar de kapper, waar Naomi nog aan het poetsen gaat.
De jury doet daarop hun inspectie. De badkamer van Maurits en Anouk wordt als warm en elegant omschreven. Alles klopt, alleen in de toilet te laag
Opmerkelijk en heb ik ook gemist, hoor, was dat in hun badkamer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:00 schreef __Fokker__ het volgende:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ja dus(ja ik heb even niks te doen)
[..]
Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |