abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217875149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.

Ik vind het wel mooi dat ik over de hele lijn (X, FB, Insta) steeds meer reacties lees dat ze 'Fik en Noom' ook meer en meer beu zijn. De paar mensen die positief reageren zijn niet toevallig altijd vrienden/kennissen van dat vreselijke koppel.
1 van de bouwregels is dat er limiet op zit qua helpende familie handjes. Dat zijn er namelijk 2.

Hopelijk komt faisel daar ook achter. Hij is bijna de enige die een tegenwoord durft te geven.

Ben ik de enige die het jammer vindt dat Vic en naoom weer terug zijn? Die rust en geklungel van iedereen had ook wel even wat. :)
  zaterdag 7 juni 2025 @ 12:18:52 #177
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217875323
Nee hoor, ik baalde ervan.. vond het ook verfrissend en onthullend om MauNouk zo hulpeloos te zien zitten (zonder parasol _O- )

Heerlijk rust ook zonder dat gesnater van het Kind
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217875335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:

[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
Ow die ja...

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157

Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
Hoho :{w . Ze heeft ook de onderbroek & sokken van Victor aangetrokken bij hem.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 12:57:51 #179
124676 RobertoCarlos
pi_217875611
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, wie gaan er de oplevering van de woonkamer niet halen? Sowieso Knabbel & Babbel, die krijgen alleen de deurklink af, de Zusjes halen het nčt middels plakband, punaises en elastiekjes, Faisal en Chris leveren een belabberde afwerking en styling af, Maurits en Anouk zijn niet helemaal klaar maar het ziet er goed uit, Mark en Heidi laten de sportkantine-look los en gaan scoren. Tot slot Spitor en Naomi: door de aanhoudende rugklachten van de eerste hebben ze de woonkamer niet geheel af kunnen krijgen. Oplevering geschiedt met de ontiegelijk grote mond van Naomi.
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:12:27 #180
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217875731
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
pi_217875791
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:22:44 #182
124676 RobertoCarlos
pi_217875811
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
En toch zijn de kamers van A&G net wel iets moderne en minder eentonig, dat zei Eva ook al een paar keer, in tegenstelling tot de kamers van Gnomi en Spitor.

Dus er is stiekem toch een verschil de koppels in de Filthy Four iig qua smaak toch wel iets... Zou ook wel interessant zijn hoe G-nomi en G-tor zouden reageren als Aanhangsel en Gluiperd ineens de woonkamer winnen :s)
#breuk in de coalitie :D
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:24:14 #183
124676 RobertoCarlos
pi_217875821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:20 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.
Zeker die Wilfred weer :( Man, man, wat een dominante zeikerd is dat zeg, niets is goed en werkelijk o-ver-al over klagen! ;)
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:25:43 #184
124676 RobertoCarlos
pi_217875838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij zat aardig Stuc deze week _O- :D
pi_217875922
Na een rondje googlen zou het zomaar kunnen dat onze Victor alle spullen bij zijn eigen bedrijven besteld _O-

Als ze dat toestaan dan maakt hij sowieso een lekkere winst. :P
pi_217875977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Na een rondje googlen zou het zomaar kunnen dat onze Victor alle spullen bij zijn eigen bedrijven besteld _O-
quote:
Geregistreerde handelsnamen
Victor Konijn Handelsonderneming heeft de volgende handelsnamen geregistreerd:
- Afwerkings gigant
- Konijn Tegels en Sanitair
- Konijn Totaalbouw
- Konijn vloeren
- LABEL57
- Natural Dutch CBD
- Stukadoorsbedrijf Konijn
- Tegel en sanitair gigant
- VENTUNO Menswear
- Victor Konijn Handelsonderneming
- Witte tanden Nederland
Broer Konijn is er maar druk mee _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217876502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Afwerkings gigant
[..]
Broer Konijn is er maar druk mee _O-
Zou dit over klussen gaan?
pi_217877144
Dat geeft toch wel een andere kijk op het programma en de eerlijke verdeling met wel of niet professionele deelnemers/bouwvakkers. Er werd elke keer gezegd dat de deelnemers marktconform prof. bouwvakkers moesten inhuren. Maar als Victor eigen bedrijven heeft met mensen in dienst dan kan ie de deelname aan het programma met eigen lui ook gewoon zien als een bouwopdracht. En dat lijkt mij heel raar tov de amateurklussers.
pi_217877258
Corrupte bende inclusief burgemeester. :( :D
pi_217877615
Als het echt waar is dan mag je hem er wel credits voor geven(voor het om de tuin leiden van Net5). Je hebt zoveel voordeel en het zou e.e.a. verklaren.

Volgens hem lag alles klaar in een magazijn, zijn eigen dan, waar je ook de rest van het gebouw mee kan verbouwen.
Besteld samen met Maurits, want dat scheelt "verzendkosten". Wss mag Maurrits alles betalen.
Personeel is altijd betrouwbaar, het namelijk zijn eigen personeel.
Hij maakt over alles winst.

Ik ben benieuwd, of de loodgieter van Anouk/Maurits van de badkamer ook niet van hem kwam, die deed echt de meest simpele dingen verkeerd namelijk....

En waarschijnlijk nog meer dingen, waar ik niet eens aan denk.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:10:37 #191
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217877653
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:04 schreef __Fokker__ het volgende:
Als het echt waar is dan mag je hem er wel credits voor geven(voor het om de tuin leiden van Net5). Je hebt zoveel voordeel en het zou e.e.a. verklaren.

Volgens hem lag alles klaar in een magazijn, zijn eigen dan, waar je ook de rest van het gebouw mee kan verbouwen.
Besteld samen met Maurits, want dat scheelt "verzendkosten". Wss mag Maurrits alles betalen.
Personeel is altijd betrouwbaar, het namelijk zijn eigen personeel.
Hij maakt over alles winst.

Ik ben benieuwd, of de loodgieter van Anouk/Maurits van de badkamer ook niet van hem kwam, die deed echt de meest simpele dingen verkeerd namelijk....

En waarschijnlijk nog meer dingen, waar ik niet eens aan denk.
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.
pi_217877709
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:20:33 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217877724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.
Oh je bedoelt reclame.
Maar hoe kun je hen van de winst afhouden?
pi_217877745
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh je bedoelt reclame.
Maar hoe kun je hen van de winst afhouden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217877804
Plus dat het dit keer geen hartje Amsterdam is, eej, met alle expats. Hier komen rijke senioren op af of jonge kinderloze snobstellen.
pi_217877858
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:

[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
Oja, had jouw post even over het hoofd gezien. Die was ook errrrrugggg tenenkrrrrrommend. Wat is dat toch dat bijna elke makelaar er als een goedkope patjepeeer uitziet in dit soort programma's? Uitgezonderd Alex van Keulen dan, die komt wel geloofwaardig over hier.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:44:12 #197
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217877878
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees voorlopig geen spoilers ;)
pi_217877896
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik lees voorlopig geen spoilers ;)
Ging alleen maar wat er nu al over op Funda te zien is, dus spoiler ;)
pi_217878000
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ja dus >:) (ja ik heb even niks te doen)

quote:
De overtreffende trap is bij Victor, Naomi, Maurits en Anouk. Zij hebben gezamenlijk vaklui ingehuurd, die allebei de badkamers ondersteunen. Zo besparen ze weer in voorrijkosten, maar de loodgieter blijkt een fout te hebben gemaakt zo ontdekt Ray
quote:
Victor en Naomi zijn wel naar huis in tegenstelling tot Anouk en Maurits. Zij dachten dat ze ruim op tijd klaar zouden zijn, maar de badkamer ligt even stil. Ze storten ze zich op alle kleine klusjes in de slaapkamer. Het levert een zware laatste dag op voor de meeste teams, behalve Victor en Naomi. Hij gaat zelfs rustig naar de kapper, waar Naomi nog aan het poetsen gaat.

De jury doet daarop hun inspectie. De badkamer van Maurits en Anouk wordt als warm en elegant omschreven. Alles klopt, alleen in de toilet te laag

Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.

Nog wat quotes bijgeplaatst, dus verkeerd aangesloten, daarna te laag opgehangen. Dezelfde loodgieter die het allemaal wel 100% kon afleveren bij Superstuc.

[ Bericht 35% gewijzigd door __Fokker__ op 07-06-2025 18:29:18 ]
pi_217878017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:00 schreef __Fokker__ het volgende:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ja dus >:) (ja ik heb even niks te doen)
[..]
Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.
Opmerkelijk en heb ik ook gemist, hoor, was dat in hun badkamer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')