abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217871564
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
pi_217871575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
Ja wat er overblijft is te verdelen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217871593
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217871601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja wat er overblijft is te verdelen.
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig.. :D
pi_217871607
quote:
Dat dacht ik ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet 100% weet.

En het is inderdaad jammer dat Dennis niet wat meer betrokken is, hij rijdt 1x per week langs die turk, gaat meteen door naar de locatie en appt verder wat.

In het verleden hadden ze blijkbaar zelfs 2 presentatoren, hoe dan! :?
  zaterdag 7 juni 2025 @ 00:14:17 #156
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217871613
@:PeterKelder Ik heb ook weer genoten van je samenvatting!! _O_ _O_ _O_

En deze is mooooooi:
quote:
Er leiden immers meer wegen weg van Roelie,....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217871628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig.. :D
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen. :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217871640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen. :D
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.
pi_217871660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.
Ja klopt maar dan heb je dus Victor Maurtis en Marit. Nou dan weet je het wel.
pi_217871671
Vorig seizoen zag je regelmatig lijstjes met begrotingen en uitgaven, dit keer vindt de producent het kennelijk erg leuk om kijkers het allemaal flink wazig te houden, al dan niet vanuit frekkigheid omdat het liefst nog goedkoper moet.
pi_217871686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:20 schreef Firuze60 het volgende:
Vorig seizoen zag je regelmatig lijstjes met begrotingen en uitgaven, dit keer vindt de producent het kennelijk erg leuk om kijkers het allemaal flink wazig te houden, al dan niet vanuit frekkigheid omdat het liefst nog goedkoper moet.
Ik vraag me af of Marit dat ook wel op de rit heeft, hun eigen administratie was ook niet echt update
pi_217871697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.
pi_217871706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.
_O-
pi_217872214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
In het buitenland nog wel :'). Gebruik dan een geloofwaardige smoes zoals een gebroken been, alsof iemand in het buitenland dat stuk verdriet gaan inhuren voor "styling" . Misschien haar broer Joy, die ook in het buitenland woont..

Dat Faisel en Chris die zus van hun niet vaker inschakelen voor de styling begrijp ik ook niet. Ze kunnen best klussen geloof ik, alleen laat hun smaak nogal te wensen over..
Ze is waarschijnlijk naar een woonbeurs in het buitenland en Harm maakte daar een schnabbel van. Ze is geen artiest met schnabbels.
pi_217872219
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen :+ :s)

En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt.... :wtf:
Ze hadden geen goede lamp hangen, dat was vooral het probleem vond ik. Veel te zwak licht.

[ Bericht 0% gewijzigd door NedKelly op 07-06-2025 12:28:10 ]
  zaterdag 7 juni 2025 @ 08:54:40 #166
124676 RobertoCarlos
pi_217872874
quote:
Ik heb het zo begrepen:

(en let vooral ook op de heerlijk authentieke en toch speelse styling van dit plaatje @Eva)

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-06-2025 11:05:34 ]
pi_217873363
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:29 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:03:00 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217873769
Insert quote 157

Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
pi_217874591
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157

Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer' _O-
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:16:37 #170
124676 RobertoCarlos
pi_217874719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer' _O-
Nou, het enige wat ze de hele tijd 'influenced' is Victor........ zeg maar een 'Vicfluencer' dus :wtf:
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:22:17 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217874785
Oké, wie gaan er de oplevering van de woonkamer niet halen? Sowieso Knabbel & Babbel, die krijgen alleen de deurklink af, de Zusjes halen het nčt middels plakband, punaises en elastiekjes, Faisal en Chris leveren een belabberde afwerking en styling af, Maurits en Anouk zijn niet helemaal klaar maar het ziet er goed uit, Mark en Heidi laten de sportkantine-look los en gaan scoren. Tot slot Spitor en Naomi: door de aanhoudende rugklachten van de eerste hebben ze de woonkamer niet geheel af kunnen krijgen. Oplevering geschiedt met de ontiegelijk grote mond van Naomi.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:37:43 #172
124676 RobertoCarlos
pi_217874918
Mee eens hoor, met 2 kleine dingetjes: 1) ik vraag me af of Mark & Heidy de grootte van de kamer wel aan kunnen. Het toilet was natuurlijk qua voorzetwanden en elektro enzo vrij simpel. Bij een woonkamer heb je veel meer wanden en is dat bouwtechnisch misschien wat meer werk... al kunnen ze met de gewonnen oplevering natuurlijk wel iets meer werklui inschakelen.... hmmm ik weet het niet...

En 2) ik put hoop uit het momentje van verlichting van Naomi toen ze zei dat ze de vette hap van Dennis nu wel zat was. Ik vóel dat Naomi volgende week tot een ommekeer komt en dat ze de hele woonkamer gaat nailen op aanwijzingen van Spitor die in het midden van de woonkamer op een bed ligt. Zonder enige vorm van protest gaat ze zweten zoals ze nog nooit heeft gezwoten en krijgt ze die kamer gewoon af! En ja, ik durf hier best 100 klusuren op in te zetten 8-)

(oftwel: ik ken dat gedram van dat mens nou wel... :X }:| )

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-06-2025 11:43:14 ]
pi_217874962
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.

Ik vind het wel mooi dat ik over de hele lijn (X, FB, Insta) steeds meer reacties lees dat ze 'Fik en Noom' ook meer en meer beu zijn. De paar mensen die positief reageren zijn niet toevallig altijd vrienden/kennissen van dat vreselijke koppel.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:44:04 #174
124676 RobertoCarlos
pi_217874995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien we helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-06-2025 11:53:21 ]
pi_217875030
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien wel helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.
Goeie vraag. Ik zou het geweldig vinden als ze aan het einde van de rit met 0 euro overblijven en de winst ook door hun neus geboord wordt }) En ergens vraag ik me af of ze het budgettair wel helemaal zo eerlijk regelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')