Ja wat er overblijft is te verdelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig..quote:
Dat dacht ik ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet 100% weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
quote:Er leiden immers meer wegen weg van Roelie,....
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig..
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen.
Ja klopt maar dan heb je dus Victor Maurtis en Marit. Nou dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.
Ik vraag me af of Marit dat ook wel op de rit heeft, hun eigen administratie was ook niet echt updatequote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:20 schreef Firuze60 het volgende:
Vorig seizoen zag je regelmatig lijstjes met begrotingen en uitgaven, dit keer vindt de producent het kennelijk erg leuk om kijkers het allemaal flink wazig te houden, al dan niet vanuit frekkigheid omdat het liefst nog goedkoper moet.
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.
Ze is waarschijnlijk naar een woonbeurs in het buitenland en Harm maakte daar een schnabbel van. Ze is geen artiest met schnabbels.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
In het buitenland nog wel. Gebruik dan een geloofwaardige smoes zoals een gebroken been, alsof iemand in het buitenland dat stuk verdriet gaan inhuren voor "styling" . Misschien haar broer Joy, die ook in het buitenland woont..
Dat Faisel en Chris die zus van hun niet vaker inschakelen voor de styling begrijp ik ook niet. Ze kunnen best klussen geloof ik, alleen laat hun smaak nogal te wensen over..
Ze hadden geen goede lamp hangen, dat was vooral het probleem vond ik. Veel te zwak licht.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen![]()
![]()
En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt....
Ik heb het zo begrepen:quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:29 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.
Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer'quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157
Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
Nou, het enige wat ze de hele tijd 'influenced' is Victor........ zeg maar een 'Vicfluencer' dusquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer'
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien we helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.
Goeie vraag. Ik zou het geweldig vinden als ze aan het einde van de rit met 0 euro overblijven en de winst ook door hun neus geboord wordtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien wel helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |