Niet mee eens, dat is te makkelijk: dat is dan toch ergens een keuze om confrontatie niet aan te gaan. Maar hier komen we niet uit, geloof ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden het al geaccepteerd dat ze niet hadden gewonnen. En dan ga je niet dwarsliggen als de groep een keus maakt. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar het is opgelost, al is dat hamertje tik gewoon te simpel voor woorden.
Ja eens. Plus: zo leer je W&E eigenlijk ook niet écht kennen. Vind ik dan ook jammer...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:04 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ze ondergaan alles lijdzaam en vinden alles wel prima, wat er ook gebeurd. Begin me nu te ergeren aan ze of zo, doe dan niet mee.
Ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Maurits is toch wel een prutsklusser met twee linkerhanden, allemachtig, kan geen eens een wc-pot ophangen.
Nou dat!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En inderdaad: hou op met dat hamertje tik en dat luie gedoe, verzin ff een ander spel! Er zijn zoveel spellen die kunt spelen, desnoods bierpong of weet ik veel
Is wel de kortste weg, dus het minste risico dat de kak over de hele muur van het toilet verspreid wordt...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Och heden, dat ieniminie toiletje van C&F, daar kun je je kont toch niet in keren? En dan die pleerol links zowat bijna in het toilet, getsie.
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van de kamers natuurlijk ook een beetje...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik snap wel wat er gezegd wordt. Naomi had sowieso geklaagd als het bij haar zou gebeuren. Dus helemaal eerlijk is het misschien niet.
Maar het is van de productie dan ook niet helemaal eerlijk om steeds hetzelfde spel te gaan doen waardoor niemand anders kans heeft op winst.
Komen F&C nou ook alweer uit de Grote Stad? Dus dat ze wel wat gewend qua dat soort schreeuw-mannetjes?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
Maandag Chris en de buurman fitty, Chris is de rust zelve dus ben benieuwd.
Nou zeg het maar, ik kom er niet uit: wie zijn de cosplayers?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:09 schreef __Fokker__ het volgende:
Apart dat die 2 cosplayers niet even een rondje zijn gaan doen btw, had ik wel verwacht voor een "oplevering".
Verleden keer gingen ze per paar opdrachten uitvoeren (kasten bouwen, potten bakken en dat soort gedoe) en dat was best wel grappig om te zien. Vooral de spanningen en ruzies tussen de koppels zelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van kamers natuurlijk ook een beetje...
Ik moest ook heel hard nadenken en wilde het bijna vragen, maar ik vermoed Ray en zijn mini me.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou zeg het maar, ik kom er niet uit: wie zijn de cosplayers?
Hier omschrijf je letterlijk huidige staat van dit programma.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou dat!
Maar het is van de productie dan ook niet helemaal eerlijk om steeds hetzelfde spel te gaan doen waardoor niemand anders kans heeft op winst.
Ja vond ik ook... vooral Anouk & Jairquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden keer gingen ze per paar opdrachten uitvoeren (kasten bouwen, potten bakken en dat soort gedoe) en dat was best wel grappig om te zien. Vooral de spanningen en ruzies tussen de koppels zelf.
Ah, zo had ik ze nog niet gezien.. maar vanaf nu juist wel dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:25 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hier omschrijf je letterlijk huidige staat van dit programma.
@:hierboven, bedoelde Ray/Rey ja, mischien waren ze een gele stift kwijt.
Ik denk dat Heidy groeit in haar rol als interieur-stylistequote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Bij N&V vind ik die joekel van een kraan niet passen bij dat kleine fonteintje. Wel duidelijk voor een stijl gekoezen. Het toilet van H&M is mooi, die graniet lijkende tegels op de vloer, metrotegeltjes en leuk behang, maar waarom deze stijl ook niet in de badkamer gedaan?
Ja klopt. Je mag geen eigen vervoer gebruiken voor de bouwwerkzaamheden (incl. spullen ophalen). Dat ging over die ene keer dat bij het gezamenlijke appartement zowel de bakwagen als de bus van Faisal bezet waren en ze het busje van Victor (?) hadden gebruikt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, loop ver achter merk ik al. Was het met Naomi eens wat betreft die vette hap van Dennis elke week. En tjongejonge, het moet allemaal wel op zijn aller goedkoopst, een jurylid die niet aanwezig kan zijn omdat ze elders meer verdient.
En wat was dat nou voor gezeur over die bus? Die mochten ze niet gebruiken voor het gezamenlijke appartement?
Ja dat vond ik ook kansloos, het was volgens mij nog van diezelfde turk als waar ze hele week al eten, leek bijna een steek onder water naar zequote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, loop ver achter merk ik al. Was het met Naomi eens wat betreft die vette hap van Dennis elke week. En tjongejonge, het moet allemaal wel op zijn aller goedkoopst, een jurylid die niet aanwezig kan zijn omdat ze elders meer verdient.
En wat was dat nou voor gezeur over die bus? Die mochten ze niet gebruiken voor het gezamenlijke appartement?
Ging over Naomi & Anouk die naar de kringloop moesten (en daar heel snel weer weg waren) voor het gezamenlijke appartement, terwijl de bakwagen en de Faisal-bus bezet warenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:43 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook kansloos, het was volgens mij nog van diezelfde turk als waar ze hele week al eten, leek bijna een steek onder water naar ze![]()
Van de reiskosten die ze besparen op de stylist kan er wel een keer Thai vanaf zou je denken.
Met die bus volgde ik ook niet helemaal, maar blijkbaar was hij privé gebruikt.
Spitor, hahahahhaha, maar goed, je gunt niemand zware spit, de hel is dat. Het blijft ook een lullig spelletje, dat Hamertje Tik, maar als zelfs Faisel blind nog een spijker kan slaan moet de rest dat gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van de kamers natuurlijk ook een beetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |