Moet nog de aflevering kijken en kijk er naar uit welk moment jij bedoelt.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Echt, die kutzussen zijn wmb echt door de mand gevallen.
Hij was ook opgefokt.... maar ja, hij bouwt nu al 6 weken spanning op door met een vader samen te werken die hem overal de schuld van geeft en zelf geen reet doet. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij die agressie er effe uitgooit tegen een vreemde...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef V. het volgende:
Ligt het nou aan mij? Ik vond Chris juist aggro
Ja, ik ben er nu ook wel klaar mee.... (nee, ik ga niet huilen, want dan komt Mark mij troostenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Echt, die kutzussen zijn wmb echt door de mand gevallen.
Wat een kinderachtig gezeik
En al vanaf het allereerste begin zat Faisel te hakken op zijn zoon, hoogst irritant, de andere kinderen, dochter die het interieur deed werd de hemel in geprezen en ook de andere zoon met zijn spiegels en glas, Chris kreeg alleen maar kritiek op zijn laat opstaan. Walgelijke vader.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij was ook opgefokt.... maar ja, hij bouwt nu al 6 weken spanning op door met een vader samen te werken die hem overal de schuld van geeft en zelf geen reet doet. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij die agressie er effe uitgooit tegen een vreemde...
Maar Wilfred is er van overtuigd dat hij de woonkamer gaat opleveren, toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
En dit keer gaan Wilfred en Edith de oplevering halen! NOT
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar Wilfred is er van overtuigd dat hij de woonkamer gaat opleveren, toch?
Hier ben ik het mee eens, zo bedoelde ik dat eigenlijk...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:35 schreef BragilLarabla het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de discussie van het recht van overpad.
In principe kan je namelijk ook zeggen dat de kluszusjes er niets mee te maken hebben en dat het probleem toch echt tussen V&N en M&H is met Ray. Ray moet gewoon zorgen voor een deugelijk trap naar de eerste verdieping en de koppels hem daar op moeten aanspreken, maar Ray zelf wil zich nergens mee bemoeien (lekker makkelijk).
Nou ja, het is opvallend dat hij ten alle tijde hun privacy mag verstoren door door de woonkamer te lopen, zelfs 's avonds als ze in hun ponnetje slapen in de slaapkamer..quote:Ook de opmerking aan het einde dat Faisel wel over de vloer mag komen bij de kluszusjes is ook een rare. Ze laten tenminste Faisel douchen in hun badkamer, de andere koppels bieden hem die mogelijkheid niet?
Nou, net terug van de kapper en de verfluchten heb haar hersenen nu al vergiftigd om even bij W&E te gaan stoken dat het schan-da-lig is dat Faisal het geld zelf houdt... Achterbaksel!quote:Op maandag 9 juni 2025 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, korte pootjes en korte tandjes, volkomen onschuldig.
Op zich wel, behalve dat ie boter op z'n pet heeft. Maar hij is wel lekker duidelijkquote:
Anouk is niet helemaal zuiver op de graat. Ze kijkt ook altijd alsof ze een halve citroen op heeft.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, net terug van de kapper en de verfluchten heb haar hersenen nu al vergiftigd om even bij W&E te gaan stoken dat het schan-da-lig is dat Faisal het geld zelf houdt... Achterbaksel!(ik zou er aggro van kunnen worden, weet je)
Het viel me nu ook op dat ze nu heel dicht tegen Naomi aan staat..... alsof ze zussen zijn...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Anouk is niet helemaal zuiver op de graad/t. Ze kijkt ook altijd alsof ze een halve citroen op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |