Daar kijk ik wel echt naar uit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
En die vampieren game (Blood of the Dawnwalker), van een nieuwe studio van een aantal The Witcher 3 devs.
Eens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was een vermakelijke en leuke game onder aan de streep
Ondanks alle, al dan niet terechte, kritieken.
Strijder *spierbal-emoji*quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:35 schreef Ang3l het volgende:
En het pakte me in het begin direct meer dan dat Exp 33 nu doet.
Maar ik zet door
Zo ben ik, zo ben ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik, zo ben ik.
Ik zet zelden films of spellen aan de kant als ik eenmaal begonnen ben.
En ik vind t niet vervelend hoor. Maar:
1. Ik ben niet blown away. Niet door de vsials, niet t vechtsysteem en (nog) niet het verhaal
2. Het is af en toe best lastig. Maar goed, aldoende leert men.
3. Ik haat grappig bedoelde stomme wezentjes!!!!!!!!!!!!!
Daardoor heb ik niet een "Oeh vanavond heb ik tijd, laat ik gaan spelen! Zin in!"
Iets wat ik bij Veilguard en Lost Records wel echt had.
Ik ben nuIk herken dit wel. Uitgespeeld in 30 uurtjes maar de laatste 10 uur heb ik de game op easy gezet en ben ik naar het einde gerend omdat ik er eigenlijk wel klaar mee was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die deze game de GOTY vinden hebben KCD2 niet gespeeld.
Ik zit nu al weer te denken wat m'n volgende gaat zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik herken dit wel. Uitgespeeld in 30 uurtjes maar de laatste 10 uur heb ik de game op easy gezet en ben ik naar het einde gerend omdat ik er eigenlijk wel klaar mee was.
Mensen die deze game de GOTY vinden hebben KCD2 niet gespeeld.
Maar je bent ook een marvel fan, dus dat het zo geschreven is zal jou wel aanstaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Vorige week nog over gehad met m'n DA expert, de mega fan. Ze was onder de streep prima tevreden als game, maar qua DA lore was ze wel teleurgesteld want het gaat er echt maar zijdelings over (Solas, Morrigan). Heel veel dingen niet opgepakt of afgemaakt vanwege andere schrijvers. En da's sunt (vindt zij) want er is HEEL veel.
Nou zit ik zelf veel minder in die lore. Moest een youtube kijken met een hoog "O ja" gehalte. Dus ik vond t prima te pruimen. Visuals heel leuk, leuke characters. wel wat tamme dialogen, niet heel diepgaand. Maar heb me er zeer zeker goed mee vermaakt.
En het pakte me in het begin direct meer dan dat Exp 33 nu doet.
Maar ik zet door
Je hebt t niet gespeeldquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je bent ook een marvel fan, dus dat het zo geschreven is zal jou wel aanstaan.
Die gare snarky kut teenage vibe
Leuke characters
Gisteravond Rosa de vier hoeken van het bed laten zien. Vind die Katherine maar irittant, Rosa is veel leuker.quote:
1, 2, of de demo?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanavond maar eens Nioh aanslingeren.
Klopt, maar de tendens uit de filmpjes is toch wel duidelijk dat een schrijfstijl heeft ala Marvel? Of dat geprobeerd hebben na te apen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt t niet gespeeld
Dus ik hoef niet met jou in depth over de karakters als een Emmerich te gaan.
Of waarom ik eigenlijk alleen met Bellara niks had (en wat minder met Taash).
Schiet niet echt op
1. De Enhanced PS5 versiequote:
Zo, wat vrijgevig van Sony. Zouden ze gewoon bij alle games moeten doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
https://pu.nl/nieuws/play(...)or-mindseye-aankoop/
Geld kun je terugkrijgen als je de game in de PlayStation Store gekocht hebt
Ze hebben nog steeds niet Silent Hill 2 gefixt voor de PS5 Pro.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er komt een remake van de eerste Silent Hill
Door Bloober Team
PS5 Prutsquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet Silent Hill 2 gefixt voor de PS5 Pro.
succesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1. De Enhanced PS5 versie
Was er al aan begonnen, Onryoki is al neer. Dus nu richting Hino Enma.
Ja gaat lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
succes![]()
Ik heb nog veel teveel plezier met X33
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |