Precies dat ja. Ergerniswekkend.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, stom is dat he. En het vraagt nu mentaal waarschijnlijk meer ruimte omdat het wel je hoofd in beslag neemt, maar toch niet doen
Ik kom er eigenlijk nooit tbh. Maar volgens mij is India daar ook goed vertegenwoordigd...quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds veel Chinees daar, of is dat al wat minder geworden?
kies blind!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een mental note gemaakt van alle uitgestelde knutseldingen die ik wilde doen als het straks zomervakantie is. En ik heb genoeg te doen voor zes vakanties denk ik.
Nu moet ik gaan kiezen.
dit klinkt als 'ik zit in zijn kelder'quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik vermist zijn, @:TheStigsDutchCousin weet waar ik ben
Bij de incheck of de mac?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies dat ja. Ergerniswekkend.
En nu ook dat stomme haaruitval. Weet nu vrij zeker dat het de shampoo is, morgen een andere kopen dan maar.
Denk dat ik mentaal nog niet toe ben aan kaal zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik moest lachen
en ben blij dat het de shampoo is, je haren kunnen ook uitvallen van de stress
Zijn de pc's kapot of is dat een maatschappij die dat nog niet heeft?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Incheck. Ze hebben hier een rij met bagage drop of maar je kan nergens op een pc inchecken
Gelukkig is het niet zo ergquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kies blind!
[..]
dit klinkt als 'ik zit in zijn kelder'
Ziedend!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Ah als je al bent ingecheckt kan je daar heen
Crewbash ditquote:
Zoals in Osaka?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden in Bangkok van die pc. Waar je dan zelf incheckt. En dannkrijg je ticket geprint. En moet je zelf je koffer nog inchecken. Hebben hebben ze die dingen niet staan
hoezo? als hij vermist is weet jij waar hij is. hoeven wij niet te zoekenquote:
Je zei dan niet zoeken. Meerdere manieren te interpreterenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo? als hij vermist is weet jij waar hij is. hoeven wij niet te zoeken
Big Blaffer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De Âmbar cam is live. Alleen nog zonder hond. Ik kan nu mezelf volgen in de woonkamer
Had je dus nog prima 30 pakken hagelslag kunnen meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb 20 kilo geloof ik. Mag hier 32 meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |