Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.quote:
lichtgewicht?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waarom ze nu al weten dat het vliegtuig 8 min eerder aankomt?
als het gewoon zo breed is, ja dat kanquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
gezellig in de buitenluchtquote:
Marokko?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Wind mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Broedplaats voor muggen denk ik?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Oh huh, terugkoppeling van tuincontroles. Paar punten worden algemeen benoemd omdat ze het op veel plekken aantroffen. Oa regentonnen zonder deksel, dat heb ik ook maar dat mag niet. Waarom niet?!?!!?
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
zoiets denk ik ook, kan niks anders bedenken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
kan gewoon via the internetz?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee moet nog steeds regenton kopen. Ben zo lui
alle dieren die er in kunnen klimmen mogen verzuipenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |