dat ie wist wie je was zegt al heel watquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag is de laatste dag van een woonbegeleider, die gaat lekker van zijn pensioen genieten. Morgen is er wel een BBQ waar hij ook zal zijn, maar hij is nu bezig aan zijn laatste werkdag...
Hij is overigens 1 van de eerte mensen waar ik mee te maken kreeg in mijn woonbegeleidingstijd.. Ik had eerder in 2008 een intake met andere mensen, maar in juni dat jaar belde hij (in functie als plaatsvervangend locatiecoordinator) dat er bij hem in de woonvorm een plaats vrij was en ik daar wel geschikt voor zou zijn omdat deze woonvorm over zou gaan naar een naastgelegen woonvorm voor jongvolwassenen met autisme.
En na een bezichtiging en kennismaking en gesprek met pa ging ik overstag en ging ik in augustus dat jaar daar wonen. Hij was er maar en paar weken toen zijn tijd daar er opzat en iemand anders locatie coordinator werd. Jaren niet gezien, maar toen ik 2021 ging wonen in de woonvorm waar ik nu zit, kwam ik hem weer tegen. Nu als gewone woonbegeleider. Hij herkende mijn naam toen wel, maar wist niet meer precies waarvan. Ik dus wel, maar ja hij ziet zoveel bewoners. je kan echt niet iedereen herkennen natuurlijk..
aah oke ja nee dan ist niet te controleren of ze uberhaupt wel de boel klaar hadden gehadquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn mail?alle toetsen moeten ingeleverd worden via een internetpagina zodat er kan worden gecontroleerd op plagiaat en mogelijkheid voor inleveren wordt na deadline gesloten. Dusja
geen idee
Ja hequote:Op donderdag 5 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker
ik zweet me kapot, echt zo benauwd joh
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vinden
nooit meer een morgen
Nee hoor, nergens last vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heWas al bang dat het aan mij lag
Hij herinnerde zoch slechts door alle bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag is de laatste dag van een woonbegeleider, die gaat lekker van zijn pensioen genieten. Morgen is er wel een BBQ waar hij ook zal zijn, maar hij is nu bezig aan zijn laatste werkdag...
Hij is overigens 1 van de eerte mensen waar ik mee te maken kreeg in mijn woonbegeleidingstijd.. Ik had eerder in 2008 een intake met andere mensen, maar in juni dat jaar belde hij (in functie als plaatsvervangend locatiecoordinator) dat er bij hem in de woonvorm een plaats vrij was en ik daar wel geschikt voor zou zijn omdat deze woonvorm over zou gaan naar een naastgelegen woonvorm voor jongvolwassenen met autisme.
En na een bezichtiging en kennismaking en gesprek met pa ging ik overstag en ging ik in augustus dat jaar daar wonen. Hij was er maar en paar weken toen zijn tijd daar er opzat en iemand anders locatie coordinator werd. Jaren niet gezien, maar toen ik 2021 ging wonen in de woonvorm waar ik nu zit, kwam ik hem weer tegen. Nu als gewone woonbegeleider. Hij herkende mijn naam toen wel, maar wist niet meer precies waarvan. Ik dus wel, maar ja hij ziet zoveel bewoners. je kan echt niet iedereen herkennen natuurlijk..
Zo krijg ik ook weleens deadlinesquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.
Ik weet gelukkig niet wat dat betekendquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is plastijd-en-daarna-niet-meer-in-slaap-vallen-tijd.
en al wist ik dat wel, ik mag niks meer doen als de deadline is verstreken en er niks is ingeleverd. Moet via examencommissie, en dat is heel chill want ik kan gewoon zeggen 'niet bij mij zijn'. Op een aardige manierquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
aah oke ja nee dan ist niet te controleren of ze uberhaupt wel de boel klaar hadden gehad
zo irritantquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heWas al bang dat het aan mij lag
Nu ik dit weet ga ik dit nooit meer doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.
dat uiteraard makkelijk, maar ik ben dan wel schieuwnierig of ze wel echt 'verkeerde tijd' dachten of dat ze het niet eens af hadden en daarom maar met dit kutexcuus komenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
en al wist ik dat wel, ik mag niks meer doen als de deadline is verstreken en er niks is ingeleverd. Moet via examencommissie, en dat is heel chill want ik kan gewoon zeggen 'niet bij mij zijn'. Op een aardige manier
ik gok écht verkeerd want het was de tweede en laatste kans van dit vak en bij het behalen van dit vak krijg je 10 ec, bij andere vakken 5 ecquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat uiteraard makkelijk, maar ik ben dan wel schieuwnierig of ze wel echt 'verkeerde tijd' dachten of dat ze het niet eens af hadden en daarom maar met dit kutexcuus komen
Dankjequote:Op donderdag 5 juni 2025 16:58 schreef Flory- het volgende:
Alvast ballie even uitzwaaien![]()
Goede reis straks @:bitterbal
[ afbeelding ]
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik kijk nu op Videoland iets over de mensen in Rotterdam.
Een 6 is een omgekeerde 9, zoquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gok écht verkeerd want het was de tweede en laatste kans van dit vak en bij het behalen van dit vak krijg je 10 ec, bij andere vakken 5 ec
en je hebt 45 ec nodig (van de 60) om over te kunnen gaan, dus 10 is echt heel veel en heb eigenlijk nog nooit gehad dat er dan niks werd ingeleverd. Dan leveren ze een half verslag in als dat is wat ze hebben![]()
soms is dat ook nog eens nét voldoende
maarja, zeker weten doe je nooit
hoe laat ga je de lucht in?quote:
druk?quote:
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.quote:
lichtgewicht?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waarom ze nu al weten dat het vliegtuig 8 min eerder aankomt?
als het gewoon zo breed is, ja dat kanquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waarom ze nu al weten dat het vliegtuig 8 min eerder aankomt?
gezellig in de buitenluchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |