SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die Paul toch met zijn god tt's
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij mag best zijn liefje een TT geven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
dat hele goden gedoequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij mag best zijn liefje een TT geven.
dat hadden we dacht ik achter ons gelaten in dts
was zo'n enorm gezellige periodeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ben je echt op koekjestrommels aan het zoeken?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie wel een blond amsterdam koektrommel van Lin uit Ernem. Koopje denk ik.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
die zie ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie wel een blond amsterdam koektrommel van Lin uit Ernem. Koopje denk ik.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben niet zo heel kritisch. Maar donkerblond/brunette vaak wel mooi imo.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ach het is maar een TTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: