Toch belangrijk om soms het goede nieuws te lezen tussen alle shit heen. Geeft wel mooi weer dat er een enorme groep weldenkende en empathische Nederlanders is.[/quote]quote:170.000 huishoudens zouden bereid zijn statushouders op te vangen na PVV-plan
Een kleine meerderheid van de Nederlanders steunt het voorstel van PVV-leider Geert Wilders om statushouders die na veertien weken nog geen woning hebben gevonden, uit het asielzoekerscentrum te zetten. Dat blijkt uit representatief onderzoek onder leden van het Hart van Nederland-panel. Tegelijkertijd zijn er naar schatting zo'n 170.000 huishoudens in Nederland die bereid én in staat zijn om zo'n statushouder thuis op te vangen, blijkt uit hetzelfde onderzoek.
Wilders presenteerde maandag een lijst met tien plannen voor strenger migratiebeleid. Eén daarvan is dat alleenstaande statushouders, dat zijn vluchtelingen die in Nederland mogen blijven, na veertien weken geen recht meer hebben op opvang in een azc. Zij moeten dan maar terecht bij familie, andere statushouders of bij Nederlanders thuis, aldus de PVV-leider.
Het voorstel van Wilders wordt door 52 procent van de ondervraagden gesteund. Daarnaast zegt 11 procent in principe bereid te zijn om een statushouder thuis op te vangen. Slechts iets meer dan 2 procent zegt daar ook daadwerkelijk ruimte voor te hebben, maar dat komt toch nog neer op zo'n 170.000 huishoudens.
Helft wil meer geld naar COA en IND
Op de plannen van Wilders kwam maandag kritiek vanuit meerdere politieke partijen. Ook enkele organisaties zijn het oneens met de voorstellen. Zo vreest VluchtelingenWerk Nederland dat de maatregelen zouden leiden tot chaos en de problemen in de opvang niet zullen oplossen. De organisatie pleit ervoor om juist te investeren in uitvoerende instanties zoals COA en IND, om zo de wachttijden te verkorten voordat vluchtelingen weten waar ze aan toe zijn. Die oproep kan ook op enige steun rekenen: 48 procent is het daarmee eens, 41 procent is tegen.
Tijdens de verkiezingen was het asielbeleid een van de belangrijkste thema's voor kiezers, zo bleek eerder uit onderzoek van Hart van Nederland. Uit de nieuwe cijfers blijkt dat het vertrouwen in het kabinet-Schoof om dat beleid te verbeteren laag is. Slechts 26 procent van de ondervraagden denkt dat het kabinet en asielminister Faber de situatie zullen verbeteren. Bijna driekwart (71 procent) gelooft daar niet in. Zelfs onder kiezers van de coalitiepartijen blijft het vertrouwen beperkt: bij de PVV is dat 45 procent, bij de VVD 36 procent en bij NSC-stemmers 21 procent. Onder D66- en GL-PvdA-stemmers is het vertrouwen het laagst: slechts 6 procent.
Nogmaals: Ik heb je al meermaals ge-quote en andere users ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, geen voorbeelden dus. Logisch ook wel, want ik heb de Islam nooit weggezet als 'het grote kwaad'. Kortom, je bent dus gewoon aan het liegen, iets dat je hier helaas geregeld doet. Ik ben kritisch op de Islam en onderbouw ook vaak goed waarom, ik vind de Islamitische culturen onverenigbaar met de Westerse cultuur. Dat is iets anders dan wat jij er vervolgens van maakt.
Waar zeg ik dat ik kritisch ben? Ik ben realistisch en kijk naar de feitelijke cijfers.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En jij bent wel kritisch? Door te beweren dat Nederland veilig is? Dat er niks aan de hand is?
Ik heb bijna mijn hele leven in Nederland gewoond en vlakbij Ter Apel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder als dat van jou. Jij woont in Estland en vindt dat jij meer recht hebt om je mening te geven over dit Nederlandse probleem dan ik?
Gedaan, zie nog niets.quote:Beter lezen dan.
Nederland is altijd vrij dichtbevolkt geweest en is daar normaal.quote:Ik denk, nee ik weet wel zeker dat Estland ook hard begint te janken als dit land 18 miljoen inwoners zou hebben.
Jij hebt makkelijk praten, jij bent slechts een van de 1,3 miljoen inwoners daar.
Beetje raar. Elders beweer je dat Talin een laag misdaadgehalte heeft, terwijl de cijfers daar juist aangeven dat deze stad nr 1 staat qua misdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals: Ik heb je al meermaals ge-quote en andere users ook.
Dus leuk dat ontkennen, nemen we alleen niet serieus.
[..]
Waar zeg ik dat ik kritisch ben? Ik ben realistisch en kijk naar de feitelijke cijfers.
En die cijfers zeggen dat Nederland heel veilig is en dat er op dit gebied niets aan de hand is.
Wordt het dan net als in het dierenasiel dat je er eentje uit kan zoeken die er een beetje leuk uitziet en niks mankeert enzo?quote:Daarnaast zegt 11 procent in principe bereid te zijn om een statushouder thuis op te vangen. Slechts iets meer dan 2 procent zegt daar ook daadwerkelijk ruimte voor te hebben, maar dat komt toch nog neer op zo'n 170.000 huishoudens.
Leuk dat je geen argumenten hebt en daarom maar dit er bij gaat halen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje raar. Elders beweer je dat Talin een laag misdaadgehalte heeft, terwijl de cijfers daar juist aangeven dat deze stad nr 1 staat qua misdaad.
Jij weet niks. Je laat je leiden door je vooroordelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn hele leven in Nederland gewoond en vlakbij Ter Apel.
Dus ik ken de verhalen wel. En precies daarom weet ik dat de Randstad roepers een heel verwrongen beeld hebben alsof de Randstad heel Nederland is.
He he eindelijk, het kwartje is gevallen. Nederland is dichtbevolkt en dat is dus een van de oorzaken van de huidige problemen.quote:Nederland is altijd vrij dichtbevolkt geweest en is daar normaal.
Voor mij overigens ook. En Nederland is ook niet in 1 jaar tijd van 1,3 miljoen naar 18 miljoen gegaan.
Vooruit, puntje voor jou, ik ben de kwaadste niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk dat je geen argumenten hebt en daarom maar dit er bij gaat halen?
Ik zeg nergens hier iets over de veiligheid van Estland?
En nee, homicide is geen misdaad. Dus je leest dingen (weer) verkeerd.
Uhm ja, homicide is ook misdaad obviously. Echter is het 1 aspect van misdaad.
Qua homicide staat Tallinn op #1, terwijl buiten dat en zeker heel Estland dit gewoon laag is.
Als je dingen wilt aanhalen moet je wel even goed nazoeken en lezen he
Wat is je haat tegen Estlandquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:25 schreef Hiddendoe het volgende:
He he eindelijk, het kwartje is gevallen. Nederland is dichtbevolkt en dat is dus een van de oorzaken van de huidige problemen.
En de reden dat Estland zo dunbevolkt is zal hoogstwaarschijnlijk te maken hebben met het feit dat dit land nr 1 staat wat betreft AIDS-besmettingen.
Geen haat. Integendeel. Het lijkt mij een prachtig land. Lees anders even de laatste post van deel 1 van dit topic.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is je haat tegen Estland
Constant totaal niet relevante dingen over Estland aanhalen.
Estland is minder bevolkt door de kou als je het mij vraagt xD
Owh en ja Nederland is vergeleken met andere landen dichtbevolkt. Dat houdt echter niet in dat er geen ruimte meer is en NL niet zou kunnen groeien. Buiten dat dat probleem niet per see puur door buitenlanders hoeft te komen.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Estlandquote:Uit geschatte cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) blijkt dat 1,3 procent van de Esten tussen 15 en 49 jaar met het virus is besmet dat aids kan veroorzaken, wat het na Oekraïne het meest besmette land van Europa maakt. Zeker meer dan 5.000 Esten zijn besmet, maar het aantal nieuwe besmettingen neemt geleidelijk aan wel iets af; van 899 in 2002 tot 621 in 2005.[12] Vermoedelijk zijn lang niet alle HIV-dragers als zodanig geregistreerd. Estland telt 1.228.624 (2020) inwoners.
De meerderheid van de dragers zijn in Narva geconcentreerd waar sinds de kolonisatiepolitiek van 1946 de meerderheid van de bevolking van Russische afkomst is. Gelegen naast de grens met Rusland spelen hier ook andere problemen zoals drugsverslaving en grootschalige prostitutie een rol.
Toch knap dat elke Syriër gezien wordt als een le-vens gevaarlijk figuur wat er alleen op uit is om te moorden en te verkrachten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:06 schreef SuperNeger het volgende:
Er is echt niemand met gezond verstand die even 2 gevaarlijke Syriërs in huis gaat nemen of alleen laat met hun blonde minderjarige dochters, en zowel dan mag je gelijk de kinderbescherming inschakelen.
Ja vanzelfsprekend niet elke Syriër dat zou onrechtvaardig zijn. Je hebt ook genoeg gekke Afghanen of weet ik veel waar gasten maar ook gewoon gevaarlijke Nederlanders. Feit is wel dat er statistisch gezien een groot probleem is met gevaarlijke gekken uit midden oosten regioquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toch knap dat elke Syriër gezien wordt als een le-vens gevaarlijk figuur wat er alleen op uit is om te moorden en te verkrachten.
Niet altijd. Jonge lekkere blonde wijven uit Oekraïne zijn technisch gezien ook asielzoekers.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Asielzoeker is synoniem voor alleenstaande moslim man met middeleeuws gedachtengoed.
Heeft echt helemaal niks te maken met gezond verstand of empathie. Deze twee eigenschappen kunnen prima samen gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:06 schreef SuperNeger het volgende:
170.000 huishoudens willen zichzelf pijpen door correct over te komen in een interview, maar als het puntje bij paaltje komt komt het net even niet zo goed uit voor ze.
Genoeg interviews te zien op youtube waar mensen zeggen "ja opvangen!" en dan komt er opeens iemand om de hoek of komt er iemand met papierwerk en dan krabbelen ze allemaal terug.
Er is echt niemand met gezond verstand die even 2 gevaarlijke Syriërs in huis gaat nemen of alleen laat met hun blonde minderjarige dochters, en zowel dan mag je gelijk de kinderbescherming inschakelen.
Wordt niet gezegd maar goed.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toch knap dat elke Syriër gezien wordt als een le-vens gevaarlijk figuur wat er alleen op uit is om te moorden en te verkrachten.
Dat zijn er toch wel veel heb ik het idee gezien alles wat er gebeurt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heeft echt helemaal niks te maken met gezond verstand of empathie. Deze twee eigenschappen kunnen prima samen gaan.
Waar jij op doelt zijn naïeve en wereldvreemde sukkeltjes die echt nog geloven dat het leven een sprookje is.
Lul niet. Er zijn genoeg asielzoekers die vanwege hun seksuele geaardheid hun land ontvluchten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Asielzoeker is synoniem voor alleenstaande moslim man met middeleeuws gedachtengoed.
Komen van nota bene jou vind ik “wordt niet gezegd” een bijzonder komische constatering. Clown.quote:
Ik denk dat weinig mensen daar moeite mee hebben. De Oekrainers zijn een groep opzich.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niet altijd. Jonge lekkere blonde wijven uit Oekraïne zijn technisch gezien ook asielzoekers.
ook cbsquote:6 op de 10 Oekraïense vluchtelingen in loondienst
zegt toch allesquote:71 % statushouders na 3 jaar nog afhankelijk van uitkering
Ik heb ook echt geen stront in mijn ogen, maar in tegenstelling tot jou, laat ik me niet leiden door andermans vooroordelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat zijn er toch wel veel heb ik het idee gezien alles wat er gebeurt.
Ja en? Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niet altijd. Jonge lekkere blonde wijven uit Oekraïne zijn technisch gezien ook asielzoekers.
Dat kan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Komen van nota bene jou vind ik “wordt niet gezegd” een bijzonder komische constatering. Clown.
Hoef jij niet te doen. Neem gewoon een leuke oernederlandse kaaskopdakloze onder je hoede.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:27 schreef RotatoR het volgende:
Neem vooral zo'n gezellige Syriër in huis.
Vermoedelijke IS-sympathisant aangehouden in Leiden
quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk weinig mensen daar weinig moeite mee heeft.
cbs
[..]
ook cbs
[..]
zegt toch alles
Sorry hoor maar heb toch het idee dat de hoeveelheid mensen vanuit daar die juist andere seksuele geaardheden haten juist vele malen groter isquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lul niet. Er zijn genoeg asielzoekers die vanwege hun seksuele geaardheid hun land ontvluchten.
Prima, liever een kaaskop dan een mohammedaanse tijdbom uit de middeleeuwen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoef jij niet te doen. Neem gewoon een leuke oernederlandse kaaskopdakloze onder je hoede.
Statushouders mogen gewoon werken hoorquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]hoe kan ik laten zien dat ik niet bekend ben met de regels, zonder te zeggen dat ik niet bekend ben met de regels.
Alleen al het drastische verschil tussen het feit dat een Oekraïner onder de Richtlijn Tijdelijke Bescherming valt en dus letterlijk een dag na aankomst kan gaan werken, versus de shitshow waar een statushouder doorheen is gegaan maakt deze vergelijking wel zo ongekend stompzinnig dat je er geen woord meer vuil aan zou moeten maken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Statushouders mogen gewoon werken hoormaar na 3 jaar zit 71% nog steeds in de uitkering. Hou maar op, je snapt er zelf de ballen zo te zien.
Waarom zit de helft van de asielzoekers die uiteindelijk een nl paspoort krijgt dan na 10 jaar nog steeds thuis? Misschien omdat 90% uit de welkbekende geborneerde culturen komen die niks te zoeken hebben in Nederland komt?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen al het drastische verschil tussen het feit dat een Oekraïner onder de Richtlijn Tijdelijke Bescherming valt en dus letterlijk een dag na aankomst kan gaan werken, versus de shitshow waar een statushouder doorheen is gegaan maakt deze vergelijking wel zo ongekend stompzinnig dat je er geen woord meer vuil aan zou moeten maken.
Ik ben lesbisch. Nou ja, soms biseks. Maar goed, zal ik jou de komende uren oeverloos gaan vervelen met zeikverhalen over mijn ervaring met vooroordelen ten aanzien van mijn geaardheid? Nee, geen zin in.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sorry hoor maar heb toch het idee dat de hoeveelheid mensen vanuit daar die juist andere seksuele geaardheden haten juist vele malen groter is
Waar staat dat? Wat is de titel van een statushouder wanneer er wordt gewacht op de status van statushouder? Of ken jij Oekraïners die eerst in een azc hebben gezeten en niet mochten werken + wachten tot ze mochten gaan werken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
En wederom geef je blijk weinig kennis van zaken te hebben als je het verschil tussen asielzoeker en statushouder al niet snapt.
Ik snap niet waarom je seksuele geaardheid zo'n groot probleem is in het dagelijks leven je kan ook gewoon shit voor jezelf houdenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch. Nou ja, soms biseks. Maar goed, zal ik jou de komende uren oeverloos gaan vervelen met zeikverhalen over mijn ervaring met vooroordelen ten aanzien van mijn geaardheid? Nee, geen zin in.
Hier in Nederland. Familie, buren, vrienden, de huisarts, 'meneer' pastoor, ervaringsdeskundigen
, enz.
Het was niet voor niks dat ik op mijn 17de mijn ouderlijk huis ontvluchtte, maar ik had de tijd mee. De jaren 60 weet je wel.
Later is het gelukkig wel weer goed gekomen tussen mijn ouders en ik maar toch heeft dat veel indruk op me gemaakt. En het deed me ook heel veel pijn.
Waarom zou je? Want je doet toch niks verkeerd? Waarom moeten vrouwen zich verstoppen onder een laken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je seksuele geaardheid zo'n groot probleem is in het dagelijks leven je kan ook gewoon shit voor jezelf houden
Maar je bent vrouw dus heel erg lesbisch of alleen bi? Ik snap niet waarom het zo'n issue is zolang je niet in een dildopak naar buiten gaat. Hoe hebben andere mensen hier precies last van dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom zou je? Want je doet toch niks verkeerd? Waarom moeten vrouwen zich verstoppen onder een laken?
Waarom mag een vrouw pas in haar huwelijksnacht ontmaagd worden? En waarom moet het bewijs hiervan (een bebloed beddenlaken) in al zijn glorie getoond worden aan de gemeenschap?
Startlijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar staat dat? Wat is de titel van een statushouder wanneer er wordt gewacht op de status van statushouder? Of ken jij Oekraïners die eerst in een azc hebben gezeten en niet mochten werken + wachten tot ze mochten gaan werken?
Ik doel nu vnl op asielzoekers die met hetzelfde zitten. Geen enkele religie staat homoseksualiteit toe.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar je bent vrouw dus heel erg lesbisch of alleen bi? Ik snap niet waarom het zo'n issue is zolang je niet in een dildopak naar buiten gaat. Hoe hebben andere mensen hier precies last van dan?
Niemand geeft een fuck als je in Nederland een homo bent. Doe lekker in je eigen huis met je partner van hetzelfde geslacht wat je wil. Maar ga niet in domme dildopakjes op straat lopen irritant zijn. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik doel nu vnl op asielzoekers die met hetzelfde zitten. Geen enkele religie staat homoseksualiteit toe.
Jij zou toch ook je boeltje pakken en vluchten naar een land waar je wel jezelf kunt zijn, zonder het risico dat je van een hoog gebouw wordt gegooid?
Het is ook een prachtig land.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen haat. Integendeel. Het lijkt mij een prachtig land. Lees anders even de laatste post van deel 1 van dit topic.
Info over AIDS komt hier vandaan:
[..]
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Estland
Heb je misschien ook nog advies in welke richting Nederland het best zou kunnen groeien? Noord, oost, zuid of west?
Nederland heeft echt niet veel ruimte meer. De rest van deze planeet wel. De woestijnen bijvoorbeeld of de poolgebieden. En ik blijf erbij, aangezien je zoveel empathie hebt met de asielzoekers, regel iets waardoor ze allemaal richting Estland vertrekken. Ruimte zat.
NB. Ik heb dus ook nergens beweerd dat dit probleem door de buitenlanders komt.
Of we praten langs elkaar heen OF jij houdt je opzettelijk van de domme.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck als je in Nederland een homo bent. Doe lekker in je eigen huis met je partner van hetzelfde geslacht wat je wil. Maar ga niet in domme dildopakjes op straat lopen irritant zijn. Zo moeilijk is het niet.
Een statushouder moet binnen 3 jaar alle facetten van de inburgering voltooid en afgerond hebben, daar heeft een Oekrainer geen seconde iets mee te maken. Laat ik verder het hele proces van asiel naar statushouder, waar een Oekraïener nooit mee te maken had, achterwege om de 1 op 1 vergelijking van een statushouder en een oekrainer af te doen als ongekende stompzinnigheid.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Startlijn.
-Oekrainier mag werken
-Statushouder mag werken
Na de start
-6 op 10 Oekrainers werkt binnen een jaar
-3 op 10 Statushouders werkt binnen drie jaar
Samenvatting
Statushouders voegen niet snel iets toe aan de Nederlandse maatschappij. Economisch niet en cultureel al helemaal niet.
Oh, vandaar dat de mannelijke asielzoekers hier massaal vrouwen komen verkrachten dit is omdat ze eigenlijk homo zijn. Jaja. Goh.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lul niet. Er zijn genoeg asielzoekers die vanwege hun seksuele geaardheid hun land ontvluchten.
Wat denk jij van al die asielzoekers uit vorige eeuwen die naar Amerika gingen en daar de indianen uitroeiden?
Want toen had Europa ook heel wat religieuze vluchtelingen. En wat te denken van al die joden die al eeuwen lang de hele wereld over gevlucht zijn?
Op dit moment is jouw gedachtegoed meer middeleeuws dan van welke asielzoeker dan ook.
Sorry ik snap het niet, jij moest je land uit vluchten omdat je bi of homo was?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Of we praten langs elkaar heen OF jij houdt je opzettelijk van de domme.
Hoe dan ook, ik heb mijn punt gemaakt, wat jij er verder mee wilt doen zal me worst wezen.
Nederland doet al eeuwenlang zijn plicht. Nu is het aan de rest van de wereld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is ook een prachtig land.
Maar wat dat er voor hier toe doet? Geen idee.
En leuk dat je een artikel deelt? Maar ik kan googlen. Het is echted niet relevant.
Nederland hoeft niet te groeien in oppervlakte. Er is ruimte over.
En dat er veel legere landen zijn houdt niet in dat Nederland zijn plicht niet hoeft te doen.
Vandaar ook dat ze over percentages spreken qua vluchtelingenopvang. Niet absolute aantallen.
Nee, lees even terug.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sorry ik snap het niet, jij moest je land uit vluchten omdat je bi of homo was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |