abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217855779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 09:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Nee, ik ben inmiddels schijtziek van figuren die voortdurend lopen te bleren om bronnen, bewijs of zoals in dit geval andere topics.
Op iedere moslimknuffelaar tien haters?
  donderdag 5 juni 2025 @ 11:05:16 #277
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217855785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Op iedere moslimknuffelaar tien haters?
Islamcritici.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217855829
Wel grappig trouwens. 170.000 mensen willen graag asielzoekers opvangen en de instroom is jaarlijks ook +/- 170.000. How convenient :) Ik zeg: nog 1 jaar de kraan open; alle linkse rakkers een vluchteling in huis en dan een strenger asielbeleid.

En aan de Timmerfrans-fans: niet na 1 jaar gaan klagen dat het niet fijn is met een vluchteling in huis.
pi_217855846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:09 schreef Solispolar het volgende:
Wel grappig trouwens. 170.000 mensen willen graag asielzoekers opvangen en de instroom is jaarlijks ook +/- 170.000. How convenient :) Ik zeg: nog 1 jaar de kraan open; alle linkse rakkers een vluchteling in huis en dan een strenger asielbeleid.

En aan de Timmerfrans-fans: niet na 1 jaar gaan klagen dat het niet fijn is met een vluchteling in huis.
Het idee is leuk maar jouw getallen kloppen (gelukkig) niet.
Het aantal asielzoekers bedraagt "slechts" om en nabij de 40 á 50 duizend.
-
pi_217855886
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Islamcritici.
Nou, het gewogen debat is echter ver te zoeken. Het is meer schelden.
pi_217855995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 10:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Toch bijzonder standpunt heb je dan. Aangezien er buiten de Randstad al helemaal weinig aan de hand is.
Niet zo bijzonder als dat van jou. Jij woont in Estland en vindt dat jij meer recht hebt om je mening te geven over dit Nederlandse probleem dan ik?

quote:
Vloeken slaat elk gesprek dood.
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Alleen dat is het algehele beeld. Thuis wonen is bah en slecht.
Je spreekt mij wel er op aan.

quote:
Ahum? Ik heb nog niet 1x jou iets zien onderuithalen?
Beter lezen dan.

quote:
Asielzoekers kunnen prima naar Estland. Alleen Nederland moet niet janken aangezien ze al jaren onderin bungelen qua opnemen van asielzoekers.
Ik denk, nee ik weet wel zeker dat Estland ook hard begint te janken als dit land 18 miljoen inwoners zou hebben.
Jij hebt makkelijk praten, jij bent slechts een van de 1,3 miljoen inwoners daar.
pi_217856061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:12 schreef quo_ het volgende:

[..]
Het idee is leuk maar jouw getallen kloppen (gelukkig) niet.
Het aantal asielzoekers bedraagt "slechts" om en nabij de 40 á 50 duizend.
Dat is toch helemaal geweldig. Dan kunnen we meer dan 3 jaar vooruit voordat we zonder opvangplekken zitten. Top.
pi_217856066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Niet zo bijzonder als dat van jou. Jij woont in Estland en vindt dat jij meer recht hebt om je mening te geven over dit Nederlandse probleem dan ik?
[..]
Je spreekt mij wel er op aan.
[..]
Beter lezen dan.
[..]
Ik denk, nee ik weet wel zeker dat Estland ook hard begint te janken als dit land 18 miljoen inwoners zou hebben.
Jij hebt makkelijk praten, jij bent slechts een van de 1,3 miljoen inwoners daar.
En los daarvan: in Estland wil niemand dood gevonden worden. Dan zou ik ook nog liever centraal op de Gazastrook wonen denk ik.
pi_217856075
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En los daarvan: in Estland wil niemand dood gevonden worden. Dan zou ik ook nog liever centraal op de Gazastrook wonen denk ik.
Ze zullen daar ook minder privileges krijgen dan in Nederland. Het zal financieel minder opleveren. En dus is de keuze dan zo gemaakt.
pi_217856092
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Als je dit serieus meent, zit er echt een steekje los bij jou. :P
Estland is een prachtig land, niks mis mee.
Het enige nadeel dat het bijna letterlijk tegen Rusland zit aangeplakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')