Op iedere moslimknuffelaar tien haters?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben inmiddels schijtziek van figuren die voortdurend lopen te bleren om bronnen, bewijs of zoals in dit geval andere topics.
Islamcritici.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Op iedere moslimknuffelaar tien haters?
Het idee is leuk maar jouw getallen kloppen (gelukkig) niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:09 schreef Solispolar het volgende:
Wel grappig trouwens. 170.000 mensen willen graag asielzoekers opvangen en de instroom is jaarlijks ook +/- 170.000. How convenientIk zeg: nog 1 jaar de kraan open; alle linkse rakkers een vluchteling in huis en dan een strenger asielbeleid.
En aan de Timmerfrans-fans: niet na 1 jaar gaan klagen dat het niet fijn is met een vluchteling in huis.
Niet zo bijzonder als dat van jou. Jij woont in Estland en vindt dat jij meer recht hebt om je mening te geven over dit Nederlandse probleem dan ik?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Toch bijzonder standpunt heb je dan. Aangezien er buiten de Randstad al helemaal weinig aan de hand is.
Je spreekt mij wel er op aan.quote:Vloeken slaat elk gesprek dood.
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Alleen dat is het algehele beeld. Thuis wonen is bah en slecht.
Beter lezen dan.quote:Ahum? Ik heb nog niet 1x jou iets zien onderuithalen?
Ik denk, nee ik weet wel zeker dat Estland ook hard begint te janken als dit land 18 miljoen inwoners zou hebben.quote:Asielzoekers kunnen prima naar Estland. Alleen Nederland moet niet janken aangezien ze al jaren onderin bungelen qua opnemen van asielzoekers.
Dat is toch helemaal geweldig. Dan kunnen we meer dan 3 jaar vooruit voordat we zonder opvangplekken zitten. Top.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het idee is leuk maar jouw getallen kloppen (gelukkig) niet.
Het aantal asielzoekers bedraagt "slechts" om en nabij de 40 á 50 duizend.
En los daarvan: in Estland wil niemand dood gevonden worden. Dan zou ik ook nog liever centraal op de Gazastrook wonen denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder als dat van jou. Jij woont in Estland en vindt dat jij meer recht hebt om je mening te geven over dit Nederlandse probleem dan ik?
[..]
Je spreekt mij wel er op aan.
[..]
Beter lezen dan.
[..]
Ik denk, nee ik weet wel zeker dat Estland ook hard begint te janken als dit land 18 miljoen inwoners zou hebben.
Jij hebt makkelijk praten, jij bent slechts een van de 1,3 miljoen inwoners daar.
Ze zullen daar ook minder privileges krijgen dan in Nederland. Het zal financieel minder opleveren. En dus is de keuze dan zo gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En los daarvan: in Estland wil niemand dood gevonden worden. Dan zou ik ook nog liever centraal op de Gazastrook wonen denk ik.
Als je dit serieus meent, zit er echt een steekje los bij jou.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En los daarvan: in Estland wil niemand dood gevonden worden. Dan zou ik ook nog liever centraal op de Gazastrook wonen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |