quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bloedsprookje
Qanon is een gerecycled Joods bloedsprookje bijvoorbeeld.
Dus je start je lijst al iets met wat je zelf hebt verzonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bloedsprookje
Qanon is een gerecycled Joods bloedsprookje bijvoorbeeld.
Wat verzin ik? Word eens concreet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je start je lijst al iets met wat je zelf hebt verzonnen.
Hoogstens door Samsom en Gert, die ook beide Belgisch zijn, net als de PVDA.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar de PVDA is gestolen en verloochend door Samsom en Timmermans
Waar begon je je lijst mee?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat verzin ik? Word eens concreet.
Nee hoor, hij heeft volledig gelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben je 14 Mo?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Israhel heeft het topic weer gekaapt! Terug naar jullie hok.
Zelf vind ik dat kleutergedrag van de extremisten wel schattig ergens. Schelden en woorden/namen aanpassenquote:
Rot nou eens op met Gaza en Israël ellende, daar is een ander topic voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rot nou eens op met Gaza en Israël ellende, daar is een ander topic voor.
Daar was ik verder in gegaan totdat jij weer over Gaza moest beginnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rot nou eens op met Gaza en Israël ellende, daar is een ander topic voor.
Ach weet je, als iedereen het alsmaar met elkaar eens is en altijd weer superbeleefd blijft, dan is FOK ook geen reet meer aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat kleutergedrag van de extremisten wel schattig ergens. Schelden en woorden/namen aanpassen
tot ze je een ban geven , met als reden dat je irritant bentquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ach weet je, als iedereen het alsmaar met elkaar eens is en altijd weer superbeleefd blijft, dan is FOK ook geen reet meer aan.
Ik ben het helemaal eens met deze goed doordachte post van een gewaardeerd user. Fijn weekend mijn beste!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ach weet je, als iedereen het alsmaar met elkaar eens is en altijd weer superbeleefd blijft, dan is FOK ook geen reet meer aan.
Ik maak gewoon twee woordjes dik hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat kleutergedrag van de extremisten wel schattig ergens. Schelden en woorden/namen aanpassen
Aparte definitie van een scheldwoord heb je.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik maak gewoon twee woordjes dik hoor.
quote:Hongarije verbiedt LHBTI-symbolen op overheidsgebouwen voor verboden Pride
Boedapest- De Hongaarse premier Viktor Orbán heeft het uitdragen van lhbti-symbolen als regenboogvlaggen op overheidsgebouwen verboden, vlak voor de start van de Pride in Boedapest.
10 minuten geleden
In een decreet dat donderdag door Orbán werd ondertekend staat dat ,,symbolen die verwijzen naar of reclame maken voor verschillende seksuele genderoriëntaties" niet mogen worden geplaatst op regeringsgebouwen.
Het verbod geldt niet voor gemeentehuizen. Voor het stadhuis van Boedapest kan de regenboogvlag tijdens de Pride dus gewoon wapperen.
Onder het bewind van Orbán zijn de lhbti-rechten in Hongarije steeds verder ingeperkt. Dit jaar heeft de regering de jaarlijkse pride-optocht in Boedapest verboden. Ondanks het verbod wil de organisatie de mars op 28 juni toch door laten gaan.
Het woord *extremist* kan in bepaalde contexten als een scheldwoord worden gebruikt, maar het hangt echt af van de situatie en de manier waarop het wordt gezegd. Over het algemeen verwijst "extremist" naar iemand die extreem radicale ideeën of opvattingen heeft, vooral op het gebied van politiek of religie. In die zin kan het een objectieve term zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Aparte definitie van een scheldwoord heb je.
Ik heb het idee dat iemand zich aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het woord *extremist* kan in bepaalde contexten als een scheldwoord worden gebruikt, maar het hangt echt af van de situatie en de manier waarop het wordt gezegd. Over het algemeen verwijst "extremist" naar iemand die extreem radicale ideeën of opvattingen heeft, vooral op het gebied van politiek of religie. In die zin kan het een objectieve term zijn.
Echter, in veel gevallen wordt het woord in een negatieve context gebruikt, bijvoorbeeld om iemand te beschrijven die onverdraagzaam of gewelddadig is in zijn overtuigingen. In zo'n geval kan het inderdaad als een scheldwoord fungeren, omdat het vaak gepaard gaat met negatieve connotaties.
Dus, ja, *extremist* kan als scheldwoord worden gebruikt, afhankelijk van de toon en context waarin het wordt gezegd. Het is altijd goed om voorzichtig te zijn met zulke termen, omdat ze snel gepolitiseerd kunnen worden.
Dat komt omdat je AI teksten niet herkent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iemand zich aangesproken voelt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Israhel heeft het topic weer gekaapt! Terug naar jullie hok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |