abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217864872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee hoor. Extreem links is een stuk kleiner dan de Bruin rechtse golf die door het westen gaat. Dat maakt die mensen niet minder kut, maar wel minder belangrijk. Geertje heeft deze week nog gezegd dat we rechters moeten gaan negeren. Niet democratisch de wet aanpassen, maar arbitrair rechters gaan negeren. Nou als de staat dat gaat doen heeft niemand meer rechten. En er is een goede kans dat het hem gaat lukken. Niks op links kan momenteel dat gevaar geven in Nederland.
Er is laatst een mooi rapport geschreven (naar aanleiding van een scriptie van iemand) waarin het gevaar van het opkomend links-extremisme wordt beschreven. En vooral: de mate waarin het onderschat wordt door vrijwel alles en iedereen.

Mooi voorbeeld: Geert geeft aan dat we rechters moeten gaan negeren; links negeert de rechters al. Oude beelden/werken die bekladt worden; illegale demonstraties waarin ze snelwegen (en dus ook hulpdiensten) blokkeren. Genoeg voorbeelden van te vinden. En ook regelrechte aanslagen op mensen/instanties die ze ternauwernood in de kiem hebben weten te smoren.

Ik ben nu niet thuis; maar heb de scriptie van die persoon op mijn computer staan. Als je het leuk vindt kan ik je hem sturen via wetransfer ofzo :)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:31:05 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217864887
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De politiek kan nu eenmaal op een democratische manier beslissen om bepaalde evenementen of demonstraties te verbieden.
Ja Hamas is ook democratisch verkozen. Nietszeggend argument.

quote:
En was jij trouwens ook recent niet voor het verbieden van thuisscholing van kinderen in Nederland? Hou dan alsjeblieft op met jammeren over het 'inperken van rechten', want daar heb je helemaal geen problemen mee, zolang het maar aansluit op jouw politieke overtuigingen.
Uiteraard ben ik voor wetten die onwenselijke situaties inperken zoals van de maatschappij vervreemde kinderen.

in het geval van een gaybeweging die zichtbaar is zie ik dat niet

quote:
De enige reden dat jij je drukmaakt over Pride is dat het een politieke manifestatie is van progressivisme, met daadwerkelijke acceptatie heeft het niets te maken. Het staat mij ook nog bij dat jij het niet meer dan logisch vond dat er twee jaar geleden in Nederland bij de Amsterdamse Pride, de conservatieve homo's en lesbiennes van de Roze Leeuw werden verbannen.
Uiteraard is dat logisch. Organisaties die groepen aanvallen waar de Pride solidair mee is, maken zichzelf onmogelijk.
pi_217864989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Er is laatst een mooi rapport geschreven (naar aanleiding van een scriptie van iemand) waarin het gevaar van het opkomend links-extremisme wordt beschreven. En vooral: de mate waarin het onderschat wordt door vrijwel alles en iedereen.

Mooi voorbeeld: Geert geeft aan dat we rechters moeten gaan negeren; links negeert de rechters al. Oude beelden/werken die bekladt worden; illegale demonstraties waarin ze snelwegen (en dus ook hulpdiensten) blokkeren. Genoeg voorbeelden van te vinden. En ook regelrechte aanslagen op mensen/instanties die ze ternauwernood in de kiem hebben weten te smoren.

Ik ben nu niet thuis; maar heb de scriptie van die persoon op mijn computer staan. Als je het leuk vindt kan ik je hem sturen via wetransfer ofzo :)
Ik ga hem niet lezen dus dat is niet nodig. Wat je hier beschrijft zijn individuen die doordraaien. En ja die kunnen gevaarlijk zijn, maar dat valt in het niet bij de macht van de staat om je leven te verneuken. Extreem rechts krijgt in Europa wel de macht van de staat achter zich en ER niet.

Die snelwegprotesten begonnen ooit in reactie op hoe oneerlijk het wel niet was dat niet heel erg linkse boeren zo lang weg bleven komen met hun tractoren als wapen en blokkademiddel inzetten. Dat lijkt een groot deel van het land graag te willen vergeten, want iedereen is tegenwoordig op zoek naar een slachtoffernarratief dat de ander iets wel mag en ikkuh niet.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:54:00 #254
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217865071
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]

snelwegen blokkeren , vliegvelden sluiten , int bedrijven ontmantelen en de russen knuffelen en zelf gaan ze businessclass de wereld over en maar foto s maken in hun voedselbossen met het vingertje
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217865095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als zelfs lord futanari je al zo'n reactie geeft :')
Holy crapper.
Die wil evenals jou niet inhoudelijk reageren maar monologen schrijven. Ik vraag me dus af wat jullie op een discussieforum zoeken. Democraten zijn jullie niet.
pi_217865120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik ga hem niet lezen dus dat is niet nodig. Wat je hier beschrijft zijn individuen die doordraaien. En ja die kunnen gevaarlijk zijn, maar dat valt in het niet bij de macht van de staat om je leven te verneuken. Extreem rechts krijgt in Europa wel de macht van de staat achter zich en ER niet.

Die snelwegprotesten begonnen ooit in reactie op hoe oneerlijk het wel niet was dat niet heel erg linkse boeren zo lang weg bleven komen met hun tractoren als wapen en blokkademiddel inzetten. Dat lijkt een groot deel van het land graag te willen vergeten, want iedereen is tegenwoordig op zoek naar een slachtoffernarratief dat de ander iets wel mag en ikkuh niet.
Maar daar gaat het dus al mis. Jij vorm hele meningen met halve informatie omdat je schijnbaar alleen datgeen wil lezen wat in jouw straatje past. Dan kun je nooit zulke ferme uitspraken doen aangezien je slechts een klein deel van het spectrum kent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
snelwegen blokkeren , vliegvelden sluiten , int bedrijven ontmantelen en de russen knuffelen en zelf gaan ze businessclass de wereld over en maar foto s maken in hun voedselbossen met het vingertje
Maar dat is slechts het begin. Onder de radar speelt er zich veel meer af. Alle vormen van 'extreem' zijn niet goed; maar extreem-links heeft nog steeds een behoorlijk hoog knuffelgehalte terwijl het levensgevaarlijk is.
pi_217865172
Er ligt ook nog wel een rapport in een diepe la weggestopt met onwelgevalligen resultaten.

twitter

https://x.com/Nieuwsvandedag_/status/1930701156633735251

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2025 11:11:26 ]
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:25:26 #258
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217865259
even de hele wereld laten zien hoe inclusief ze zijn met hun voedsel bossen en lesbo vergaderzalen

NWS / GroenLinks wethouder Adam, business class naar Tokio voor 17.000 euro
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217865278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maar daar gaat het dus al mis. Jij vorm hele meningen met halve informatie omdat je schijnbaar alleen datgeen wil lezen wat in jouw straatje past. Dan kun je nooit zulke ferme uitspraken doen aangezien je slechts een klein deel van het spectrum kent.
[..]
Maar dat is slechts het begin. Onder de radar speelt er zich veel meer af. Alle vormen van 'extreem' zijn niet goed; maar extreem-links heeft nog steeds een behoorlijk hoog knuffelgehalte terwijl het levensgevaarlijk is.
Nee dit is wat jij ervan maakt. Ik logeerde nog bij mijn oma toen ik de bloedende kop van Pim op tv zag. Ik weet dat extreem links ver kan gaan. Ik hoef er geen scriptie voor te lezen.

Op rechts heb je ook lui die zover gaan EN ze krijgen daadwerkelijk politieke macht. En bij politieke macht wordt het echt gevaarlijk. Zie Wilders we moeten rechters gaan negeren.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:59:45 #260
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217865512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Aaah, je bent niet nieuwsgierig maar enkel eropuit om vreemde narratieven te verspreiden.

Toevallig narratieven die altijd bepaalde acties goedpraten die de maatschappij of de rechtsorde ondermijnen. Dat kan ook verwacht worden van iemand die is bekeerd.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:04:49 #261
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217865543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee dit is wat jij ervan maakt. Ik logeerde nog bij mijn oma toen ik de bloedende kop van Pim op tv zag. Ik weet dat extreem links ver kan gaan. Ik hoef er geen scriptie voor te lezen.

Op rechts heb je ook lui die zover gaan EN ze krijgen daadwerkelijk politieke macht. En bij politieke macht wordt het echt gevaarlijk. Zie Wilders we moeten rechters gaan negeren.
Wilders is ook gevaarlijk die heeft als doel om de westerse regering plat te krijgen net als Orban, maar extreem links maakt hun opkomst mogelijk

Het is tijd dat we een midden regering krijgen ala Den Uyl , die was er voor het volk
de werkman, de arbeider

Maar de PVDA is gestolen en verloochend door Samsom en Timmermans, in geouwehoer kun je niet wonen,
volgens Groen Links wel
Bekijk deze YouTube-video
pi_217865545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Aaah, je bent niet nieuwsgierig maar enkel eropuit om vreemde narratieven te verspreiden.

Toevallig narratieven die altijd bepaalde acties goedpraten die de maatschappij of de rechtsorde ondermijnen. Dat kan ook verwacht worden van iemand die is bekeerd.
Goed gelachen net. Danku!
pi_217865574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Wilders is ook gevaarlijk die heeft als doel om de westerse regering plat te krijgen net als Orban, maar extreem links maakt hun opkomst mogelijk

Het is tijd dat we een midden regering krijgen ala Den Uyl , die was er voor het volk
de werkman, de arbeider
We hebben een extreem zwakke oppositie. We hadden een kabinet vol klunzen, maar als de PvdA een keer in het nieuws kwam dan ging het over intern geneuzel en de vraag of ze een nieuwe partij moesten oprichten. Linkse politici gedragen zich alsof het 20 jaar geleden is, niet alsof extreem rechts de wind in de rug heeft.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:11:32 #264
396550 Richestorags
pi_217865609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Goed gelachen net. Danku!
Dat mag. Ook bekeerlingen mogen dat nog wel denk ik.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:16:03 #265
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217865660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We hebben een extreem zwakke oppositie. We hadden een kabinet vol klunzen, maar als de PvdA een keer in het nieuws kwam dan ging het over intern geneuzel en de vraag of ze een nieuwe partij moesten oprichten. Linkse politici gedragen zich alsof het 20 jaar geleden is, niet alsof extreem rechts de wind in de rug heeft.
PVDA was de grootste partij totdat Samsom de zaak heeft verraden door de huren 10% extra omhoog te doen op voorspraak van Stef Blok

nu heeft Groen Links de Pvda restanten ingepikt op beloftes om minister president te worden aan Timmermans, wat niet gaat gebeuren
pi_217865689
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat mag. Ook bekeerlingen mogen dat nog wel denk ik.
Ik ben sinds deze week opeens meerdere keren bekeerling genoemd. Wat bedoelen jullie met dit nieuwe stopwoordje?

Ik heb trouwens een foto van je gevonden.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:22:23 #267
396550 Richestorags
pi_217865734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik ben sinds deze week opeens meerdere keren bekeerling genoemd. Wat bedoelen jullie met dit nieuwe stopwoordje?

Ik heb trouwens een foto van je gevonden.
[ afbeelding ]
Dan zit er toch een bepaalde waarheid achter. Ook daar zal je echter geen interesse in hebben?

Hey wat een leuke foto, ik heb alleen iets meer haar.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:22:40 #268
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217865737
Terugvlucht annuleren - lekker daarblijven sociale wensdoos :W
"Hoka Hey!"
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:24:25 #269
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217865755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

de werkman, de arbeider

Maar de PVDA is gestolen en verloochend door Samsom en Timmermans, in geouwehoer kun je niet wonen,
volgens Groen Links wel
Bekijk deze YouTube-video
Wat is dit nou weer voor bullshit? Hij heeft helemaal geen doel, afgelopen jaar valt vies tegen!!!
"Hoka Hey!"
pi_217865842
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dan zit er toch een bepaalde waarheid achter. Ook daar zal je echter geen interesse in hebben?

Hey wat een leuke foto, ik heb alleen iets meer haar.
Laf.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:34:15 #271
396550 Richestorags
pi_217865876
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Laf.
Je bloedsprookjes over Israël, je misrepresentatie over oktober 7 (niks gebeurd daar wat Palestijnen niet al drie keer hebben meegemaakt, de slachtoffers waren veelal legitiem want werkzaam voor het leger of aanverwant), je goedprating van Hamas, je verdraaiing omtrent de Jodenjacht, je apathie voor maatschappijondermijning en het breken van de wet wanneer het je uitkomt. Je onwil om je in extremisme te verdiepen als het je wordt aangeboden.

Je bent ergens toe bekeerd. Het zou de Islam kunnen zijn, het zou ook een niet-religieuze ideologie kunnen zijn.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:36:59 #272
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217865902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als rechters activist gaan spelen en de rechtstaat nogal partijdig lijkt te opereren, dan breekt men de eigen legitimiteit af. Rechters zouden altijd neutraal en onpartijdig moeten zijn. Als de rechtsstaat gepolitiseerd wordt, dan moet deze op een gegeven moment inderdaad genegeerd worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217865936
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je bloedsprookjes over Israël, je misrepresentatie over oktober 7 (niks gebeurd daar wat Palestijnen niet al drie keer hebben meegemaakt, de slachtoffers waren veelal legitiem want werkzaam voor het leger of aanverwant), je goedprating van Hamas, je verdraaiing omtrent de Jodenjacht, je apathie voor maatschappijondermijning en het breken van de wet wanneer het je uitkomt. Je onwil om je in extremisme te verdiepen als het je wordt aangeboden.

Je bent ergens toe bekeerd. Het zou de Islam kunnen zijn, het zou ook een niet-religieuze ideologie kunnen zijn.
De fuck zijn bloedsprookjes nou weer?
pi_217865957
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als rechters activist gaan spelen en de rechtstaat nogal partijdig lijkt te opereren, dan breekt men de eigen legitimiteit af. Rechters zouden altijd neutraal en onpartijdig moeten zijn. Als de rechtsstaat gepolitiseerd wordt, dan moet deze op een gegeven moment inderdaad genegeerd worden.
Het is dat je zo'n hekel aan moslims hebt anders had je een groene lidmaatschapskaart waar je Israel niet mee inkomt.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:42:48 #275
396550 Richestorags
pi_217865964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De fuck zijn bloedsprookjes nou weer?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bloedsprookje

Qanon is een gerecycled Joods bloedsprookje bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')