SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Viaplay
Zjak kon het niet laten om zelfs bij Zweden v Litouwen een nutteloze Litouwer te promotenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
HYPE HYPE HYPE @:Alaphilippe_
Belgiequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
HYPE HYPE HYPE @:Alaphilippe_
En dan vertelt hij er nooit bij dat er afschuwelijke gemiddelden worden gegooid.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
''Potentie''
''Naja het zit erin''
''Onderschatte speler''
''Kan het proberen''
''Goede speler''
''Doet het goed op de debielentour''
Nam eerder het woordje'' promoten '' in zijn mond.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan vertelt hij er nooit bij dat er afschuwelijke gemiddelden worden gegooid.
Een andere overeenkomst is sowieso dat die twee overal mogen komen op voetbalvelden, darttoernooien en whatever, maar daarna hun ego opdringen aan ons. Doe dat nou niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nam eerder het woordje'' promoten '' in zijn mond.
Jan Joost heeft nog steeds last van de gevolgen.
Schuilend achter een feestmasker met de witte poeder in de zak.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een andere overeenkomst is sowieso dat die twee overal mogen komen op voetbalvelden, darttoernooien en whatever, maar daarna hun ego opdringen aan ons. Doe dat nou niet.
Iedere keer als ik langs de gemiddelden uit Oceanië scroll, lig ik in een scheur om de jaarlijkse Ben Robb-hype.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schuilend achter een feestmasker met de witte poeder in de zak.
Jan Joost kan trouwens nooit meer terug naar ESPN of zelfs een Ziggo.
'' Als die nou wat meer geld had , dan moeten zelfs de Luke Humphries'sen en Luke Littlers even achterom kijken''quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedere keer als ik langs de gemiddelden uit Oceanië scroll, lig ik in een scheur om de jaarlijkse Ben Robb-hype.
82 gemiddeld dit jaar over 353 legs. En iedere keer moeten we maar horen dat het een gevaarlijke gast is.
Aidsbedrijf. In leven gehouden door Max Verstappen mongooltjes.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay verkondigt weer onwaarheid en bezuinigt bij darts
https://www.totaaltv.nl/n(...)bezuinigt-bij-darts/
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moeten Van Dongen in zelfbescherming nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |