oude films kunnen ook goed zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was 13 ofzo toen we naar de bios gingen? Mogelijk is mijn mening nu anders
Zekerquote:
Lag er een paardenhoofd naast je toen je wakker werd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die film viel ik bij in slaap
Wil m nog een keer kijken of hij echt zo slecht is als ik me herinner
tis beetje van voor mijn tijd denk, maar trailer linkje wil ik wel ff kijken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeker
12 angry men is met reden een klassieker
Kijk ook graag dingen met Marilyn Monroe of Grace Kelly
Of Gene Kelly
Weet je hoe moeilijk dat is.quote:
jawel maar ben benieuwd wat jullie nu leuk vonden enzo vooral. ik kan ze zelf wel vinden.quote:
Nee helaasquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Lag er een paardenhoofd naast je toen je wakker werd?
Google is het beste vriendquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
tis beetje van voor mijn tijd denk, maar trailer linkje wil ik wel ff kijken?
nah doe maar ff trailer link van welke Julie leuk vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee helaas
[..]
Google is het beste vriend
Julie is er nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
nah doe maar ff trailer link van welke Julie leuk vinden.
Ja kennelijk voor hem welquote:
hoeveel moeite was het om YouTube link te vinden van die trailer?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://letmegooglethat.com/?q=trailer+12+angry+men
Christus te paardquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel moeite was het om YouTube link te vinden van die trailer?
ipv dit?
Hij wilde mij wat anders aansmeren. Dan moest ik mijn screens maar verkopen aan de buren. Euh. Die hangen net 4 jaar.quote:
Ow echtquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde mij wat anders aansmeren. Dan moest ik mijn screens maar verkopen aan de buren. Euh. Die hangen net 4 jaar.
potquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel moeite was het om YouTube link te vinden van die trailer?
ipv dit?
Dus greys zit je gewoon een beetje beunhazen aan te bevelen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde mij wat anders aansmeren. Dan moest ik mijn screens maar verkopen aan de buren. Euh. Die hangen net 4 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |