Hahahha ja zo gaat datquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef devzero het volgende:
Ik heb iets teveel posts in chatgpt gecopieerd om te laten vertalen en nu weet chatgpt alles over kree
Ik las kontje en ik snapte het al niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets. Maar ik zal ophouden met een aansteker bij het lontje te houden
Over mijn kontje heb ik eigenlijk nog geen DMs gehadquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las kontje en ik snapte het al niet.
Mensen hebben jou gedmd blijkbaar. Geef die mensen antwoord in dm.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk niet echt antwoord, maargoed als er zo vaag over is van wat ik zei en waarom?
ik wil het wel uitleggen. maar moeten jullie vragen eigenlijk?
Ja godver Greet. Dat heb je mij niet verteld. Dan kan ik er beter meteen maar mee kappen.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
Moet @:swj het topic nu dicht gooien of kunnen we gewoon over gaan tot de orde van de bolk uhhm de dag
Waarvoor ??quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
Moet @:swj het topic nu dicht gooien of kunnen we gewoon over gaan tot de orde van de bolk uhhm de dag
ik wen eraan wel? nl dat ik niet,mand meer serieus moet nemen over eigen mening, maar meer een copy zie van AIquote:
De ene dag is het een lulquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja godver Greet. Dat heb je mij niet verteld. Dan kan ik er beter meteen maar mee kappen.
Fixed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Over mijn kontje heb ik eigenlijk nog geen DMs gehad
Benieuwd welke mod er vanavond door het slotje postquote:
Het "enge" van al die chatbots is dat ze alle informatie over je combineren. Helaas niet altijd even foutloos als het dingen gaat bedenken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahahha ja zo gaat dat
Ik vroeg laatst iets over mezelf, chatgpt wist best wel wat te vertellen
Omdat dit anders te lang door gaatquote:
Ikke.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd welke mod er vanavond door het slotje post
Ik zeg toch, dan kan ik het beter maar overslaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
De ene dag is het een lul
Lang en hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |