Gelukkig ook niet bloed heetquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
gisteren ging het hard![]()
Vandaag was het heel mooi weer
Zo kun je het ook zien. Mevrouw Dr. Wijsneusquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen uit de stats!![]()
Maar nee, ze staan wel in de stats, ,maar niet in de scorelijsten
Dan scrollen of op negeer zettenquote:
Lekker hoorquote:
Dat heb ik tot nu toe ook gedacht, maar .....quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er niet op gereageerd wordt stopt het ook. 🤣
Je hebt een abo. Zet dan gewoon op negeerquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe ook gedacht, maar .....
Ik scroll er normaal wat omheen. Ik heb momenteel niemand in de toe, volgens mij. Even checken....quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een abo. Zet dan gewoon op negeer
Of snel scrollen
Ik moet mijn abo gaan uitbreiden denk ik.quote:
Foe hoop ikquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik scroll er normaal wat omheen. Ik heb momenteel niemand in de toe, volgens mij. Even checken....
Voor jou wordt de optie geprogrammeerd om alleen die users toe te voegen die je wel wil zien. Dat is een korter lijstjequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet mijn abo gaan uitbreiden denk ik.
Kun je maar 50 mensen in je FOE lijst hebben?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet mijn abo gaan uitbreiden denk ik.
Moest hardop lachen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor jou wordt de optie geprogrammeerd om alleen die users toe te voegen die je wel wil zien. Dat is een korter lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |