quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat is de baby
deze is QuinnSPOILER: dit is AequeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk een fok pener
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Straks groeit ie op als teermanquote:
niet zelf banderenquote:‘Om veiligheidsredenen verzoeken wij u Travis Decker niet zelf te banderen, maar direct 911 te bellen’, schrijft de politie in het opsporingsbericht.
Teer-zanquote:
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.quote:
Die nieuwe al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sims al jaren niet meer gespeeld....
Banaandereren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.
ban derenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.
Is ambar er al?quote:
Ik denk als ik die opstart dat hij eerst een dag bezig is met updaten. Maar Ik bedenk me nu dat ik dat helemaal niet op mijn laptop heb staan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe al eens geprobeerd?
Ja, die drie opties, maar ik weet niet welke.quote:
Ik doelde eigenlijk op Inzoi.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik die opstart dat hij eerst een dag bezig is met updaten. Maar Ik bedenk me nu dat ik dat helemaal niet op mijn laptop heb staan.
me neither. tis vast engels want 911quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die drie opties, maar ik weet niet welke.
play with lifequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
En zo goed was ik er ook niet in....
Maar dat geldt voor de meeste computerspellen...
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het topic is nog leesbaar, dus nee.
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Inzoi.
Als hij begint op te stijgen heb je het antwoord.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!
Nee, die van mij ook niet. Maar is wel beschikbaar op Geforce Now.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |