Vertel het degene boven mijquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat sarcasme is niet écht nodig lijkt me?
Nou nee, ik vertel het jou. Ik val je ook niet aan, maar het ís zo dat het weghalen van reacties die je net geplaatst hebt een ding is wat je vaker doet. Dat is zo, dat is geen aanval, maar dat is gewoon zo. Het is óók zo dat dat een topic frustreert, even los van de leesbaarheid.quote:
de post van mij, en ook deze, bevatte 0 sarcasme. ondanks het voornemen in je eigen signature om niet meer te posten in WGR post je er toch. prima, gezellig, ik kan het met je oneens zijn en soms eens. ik ben het soms niet eens met je stijl van discussieren en soms wel. prima. life goes on.quote:
Ook jij verwijt mij onterecht een patroon van topicvervuiling.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee, ik vertel het jou. Ik val je ook niet aan, maar het ís zo dat het weghalen van reacties die je net geplaatst hebt een ding is wat je vaker doet. Dat is zo, dat is geen aanval, maar dat is gewoon zo. Het is óók zo dat dat een topic frustreert, even los van de leesbaarheid.
Als je daar dan op gewezen wordt, wat géén aanval is, dan is het toch niet nodig om dat sarcasme er in te gooien toch?
-excuus ik moet ook niet gaan zuigen-quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook jij verwijt mij onterecht een patroon van topicvervuiling.
Ik heb (een maand geleden ofzo) in een topic idd al mijn reacties weggeveegd ja, omdat ik he-le-maal klaar was met de toxische sfeer in dat (en menig ander) WGR topic ja. Om vervolgens ver weg te blijven uit WGR en hier niet meer bij te dragen.
Tot vanmiddag in een opwelling een kleine 'slip of the pen', onmiddellijk hersteld door te editen (om reacties voor te blijven). Helaas was dat niet afdoende (of niet snel genoeg) en voldoende iemand zich geroepen toch te reageren. In het topic en hier in FB, op een sarcastisch toon.
Het "is dus gewoon niet zo" en ik vraag je vriendelijk te stoppen mij op de korrel te nemen. Want doe je.
Einde bericht.
Ja, die heb je weg geveegd, dat klopt, en dat deed je vandaag weer. Daar vergaat de wereld niet van, en daar zei ik in eerste instantie ook niet eens iets over. Ik zei alleen maar iets over dat het sarcasme, omdat je op het feit dát je dat deed, gewezen werd, niet nodig was. Sterker nog, dat zei ik niet eens, dat vroeg ik ook nog.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook jij verwijt mij onterecht een patroon van topicvervuiling.
Ik heb (een maand geleden ofzo) in een topic idd al mijn reacties weggeveegd ja, omdat ik he-le-maal klaar was met de toxische sfeer in dat (en menig ander) WGR topic ja. Om vervolgens ver weg te blijven uit WGR en hier niet meer bij te dragen.
Tot vanmiddag in een opwelling een kleine 'slip of the pen', onmiddellijk hersteld door te editen (om reacties voor te blijven). Helaas was dat niet afdoende (of niet snel genoeg) en voldoende iemand zich geroepen toch te reageren. In het topic en hier in FB, op een sarcastisch toon.
Het "is dus gewoon niet zo" en ik vraag je vriendelijk te stoppen mij op de korrel te nemen. Want doe je.
Einde bericht.
Inderdaad, dat lijkt me een goed plan ja, want dat doe jíj dan weer. Is net zo niet nodig als dat sarcasme.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:39 schreef freak1 het volgende:
[..]
-excuus ik moet ook niet gaan zuigen-
"Das war einmahl".quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:28 schreef freak1 het volgende:
ik wil nog opmerken dat, ook al ben ik het geregeld met je oneens en met je stijl oneens, je regelmatig ook een helpende hand bood en ik het jammer vind dat je dat ook niet meer doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
ik plaatste een link naar eerdere edits deze maand. omdat er zeer verontwaardigd gereageerd werd op jou en mij als de onschuld zelve. en die verwijderde ik omdat ik het zuigen vond. ook daar zat geen sarcasme bij maar wel zelfinzicht. vandaar ook de excuses.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me een goed plan ja, want dat doe jíj dan weer. Is net zo niet nodig als dat sarcasme.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef r_one het volgende:
[..]
"Das war einmahl".
Ik vind dat ook jammer, oprecht jammer (en heb juist liever goede discussies waar men het juist niet met elkaar eens is, want pas dan komen de argumenten) maar doe verder geen moeite. De sfeer in WGR heeft me doen besluiten hier niet meer helpende handen te bieden of anderszins bij te dragen.die keus kan ik niet voor je maken en als je je daar het best bij voelt, prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben het ook niet eens met de sfeer, veel users die er met gestrekt been in gaan en dan krijg je mijn gestrekte been terug. noem het een slechte karaktertrek maar ik laat mij niet door lompe, slechte argumentatie in een hoek drukken. de berg meningen die als feiten worden gepresenteerd zijn met de jaren gegroeid en het selectief quoten en beantwoorden van vragen, in combinatie met het standaard wantrouwen naar iedere vorm van gezag of geleerdheid maakt mij ook moe.
maar dan nog blijf ik het jammer vinden dat dat mensen laat weggaan.en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
Het zit 'm niet alleen in deze laatste mod-actie Coolguy. Ik voel me hier al een hele tijd niet meer welkom, dan wel tegengewerkt. In elk geval niet meer vrij om mijn eigen mening te (kunnen en mogen) ventileren. Daar ben ik dus ook maar mee gestopt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die heb je weg geveegd, dat klopt, en dat deed je vandaag weer. Daar vergaat de wereld niet van, en daar zei ik in eerste instantie ook niet eens iets over. Ik zei alleen maar iets over dat het sarcasme, omdat je op het feit dát je dat deed, gewezen werd, niet nodig was. Sterker nog, dat zei ik niet eens, dat vroeg ik ook nog.
Jouw reactie is dan direct in de trant van 'zeg dat maar aan hem'. Nee, ik zeg het aan jou. Dat jou dat niet bevalt dat kan zijn, maar nogmaals, ik val je niet aan, ik vind je geen kutuser, het tegendeel is waar, ik roep alleen maar iets over het sarcasme n.a.v. een op zich terechte opmerking over het plaatsen van posts en het dan weer weg halen.
Dus nee, ik neem je niet op de korrel, maar als jij dat zo wil zien, ook prima.
Met alle respect, ik doelde op een geheel andere sfeerbeleving dan jij hier beschrijft (overigens niet nieuw voor mij). Maar dat is mijn persoonlijke beleving, ik ga die niet nog eens toelichten, ik heb daar geen zin meer in in, genoeg pogingen daartoe gedaan, katers aan overgehouden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:50 schreef freak1 het volgende:
[..]
die keus kan ik niet voor je maken en als je je daar het best bij voelt, prima.
ik ben het ook niet eens met de sfeer, veel users die er met gestrekt been in gaan en dan krijg je mijn gestrekte been terug. noem het een slechte karaktertrek maar ik laat mij niet door lompe, slechte argumentatie in een hoek drukken. de berg meningen die als feiten worden gepresenteerd zijn met de jaren gegroeid en het selectief quoten en beantwoorden van vragen, in combinatie met het standaard wantrouwen naar iedere vorm van gezag of geleerdheid maakt mij ook moe.
maar dan nog blijf ik het jammer vinden dat dat mensen laat weggaan.
laat ik dan even hierop reageren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn 2 reacties van vanmiddag waren oprecht "per ongeluk", had ik niet moeten doen, heb ik geprobeerd met zo weinig mogelijk gevolgen te elimineren, heb mijn excuses aangeboden maar zie nou eens wat alleen zoiets al uitlokt of triggert bij mensen. Ik heb helemaal geen zin in zo'n 'hunt', zeker niet als die persoonlijk wordt. En dat werd-ie.
Dat snap ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Het zit 'm niet alleen in deze laatste mod-actie Coolguy.
Dat weet ik. Of nou ja, 'weet' ik want ik denk het te kunnen destilleren. Ik kan alleen voor mezelf spreken, ik werk je niet tegen. Dat is met de hand op mijn hart niet mijn doel, niet mijn stiekeme doel, niet ikzegwelvannietmaarstiekemtochwel doel, etc. Je mag je mening wat mij betreft prima uiten, alleen als je posts plaatst en die dan weer weg haalt, dan komt dat de leesbaarheid niet ten goede. En als je dat dan 1x doet, naja oke, maar het was vaker dan dat (niet vandaag, in het 'algemeen' zeg maar). En toen heb ik er nog steeds niets van gezegd, want ik snap dat daar een stukje frustratie achter zit, en je scheldt niet en je doet verder niets verkeerd, maar dat laat onverlet dat het de leesbaarheid niet ten goede komt, maar soit.quote:Ik voel me hier al een hele tijd niet meer welkom, dan wel tegengewerkt. In elk geval niet meer vrij om mijn eigen mening te (kunnen en mogen) ventileren. Daar ben ik dus ook maar mee gestopt.
Er is (vanuit mij) geen hunt, maar die excuses waren sarcasme cq sarcastisch qua toonzetting en frame, en als ze dat niet waren, dan kun je het niet daadwerkelijk ontzettend raar vinden dat het wel zo werd gelezen want, nou ja, kom op he, je bent een slimme user, het is niet dat je niet snapt dat zo wel degelijk overkomt.quote:Mijn 2 reacties van vanmiddag waren oprecht "per ongeluk", had ik niet moeten doen, heb ik geprobeerd met zo weinig mogelijk gevolgen te elimineren, heb mijn excuses aangeboden maar zie nou eens wat alleen zoiets al uitlokt of triggert bij mensen. Ik heb helemaal geen zin in zo'n 'hunt', zeker niet als die persoonlijk wordt. En dat werd-ie.
Zo kwam het wel op mij over. Het is het patroon dat "r_one" op het beeldscherm klaarblijkelijk werkt als een rode lap op een stier. Niet alleen bij jou (maar óók bij jou), dat wil ik niet. Niet meer.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:02 schreef freak1 het volgende:
mijn vraag om te schonen had niets met een hunt te maken. en ik maakte niks persoonlijk.
laat ik dan 2 zaken opmerkenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo kwam het wel op mij over. Het is het patroon dat "r_one" op het beeldscherm klaarblijkelijk werkt als een rode lap op een stier. Niet alleen bij jou (maar óók bij jou), dat wil ik niet. Niet meer.
Dat is dus gewoon NIET WAAR.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
maar het was vaker dan dat (niet vandaag, in het 'algemeen' zeg maar)
Huh?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:02 schreef freak1 het volgende:
eenzelfde actie met iets posten en snel verwijderen gebeurde een week ervoor ook in het "Tegenpartij wil geen schadeformulier invullen" topic.
ik interpreteerde dat als een reactie die niet op het topic was, maar op de users. in dit geval mij en Lienekien. en dus vroeg ik om verwijdering.
Het spijt me maar nee, nog steeds zwaarbewolkt, met aan de horizon een onweersfront. En de kou is er ook nog niet uit, uit de lucht.quote:
Nog even terugkomend op jouw post @CoolGuy :quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon NIET WAAR.
Voor de rest wil ik je post even goed tot mij nemen, daar ontbreekt mij de tijd en energie nu voor. En andere dingen die nu even belangrijker zijn.
niet nodig zoveel emoticons. de vraag was voldoende. geen idee wat er in dat topic stond. ook daar stond iets wat snel verwijderd werd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Huh?![]()
![]()
![]()
Een post van mij?![]()
In dat topic?![]()
Tegen jou?![]()
Of tegen jou en Lienekien?![]()
Afgelopen week?![]()
Met de beste wil van de wereld maar waar héb je het over?![]()
![]()
![]()
een post zetten om die 2 tellen later te editen is simpelweg niet handig. zeker niet als er vaker met sarcasme geschermd wordt en dan kan een opermking als "laat ook maar zitten" al snel anders geinterpreteerd worden dan hoe jij dat bedoelde. zo ook in deze.quote:Punt 2: ik weet werkelijk niet wat er cryptisch is aan "- laat ook maar zitten -", tussen streepjes nota bene. Als dat anders uitgelegd wordt dan "ik herroep mijn post, s.v.p. negeren" of vraagtekens oproept, zal ik me een volgende keer beperken tot slechts een "-" streepje (maar dan komen dáár misschien weer opmerkingen over).
Of vertel me hoe ik dan wél op een nette manier een fout kan en mag herstellen.
dat was zeker niet zuigend bedoeld. mijn reactie, en dan hoop ik dat ook jij inlevingsvermogen kan laten zien, kwam door de afgelopen maanden waar je zeker vaker dmv ninja edits en selectieve quotes de discussies ook naar eigen wens hebt gevoerd. ik wil mijn zelfinzicht zeker laten zien door aan te geven dat ik daar slecht op reageerde en ik niet altijd ten goede heb bijgedragen aan de sfeer, het zou je sieren als je zelf daar ook wat van kon zien. of vind je dat je 0 bijdroeg aan die sfeer? dat je absoluut geen enkel stukje bijdrage daaraan doet?quote:Punt 3: wat bij mij vandaag kwaad bloed zette, was de kwalificatie "het zoveelste topic van r_one waarin .... bladiebla", dat komt sarcastisch over, zuigend over, huntig (rantig) over, in elk geval heel onsympathiek over. En heel onterecht ook (zie mijn reactie hierboven op @:Coolguy). En ja, dan krijg je van mij de volle laag sarcasme terug want op een neutrale reactie volgt slechts een "jammer dan, nou met frisse blik verder" vanuit de mods.
dat hoeft voor mij ook niet. ik vind dit een nette en fatsoenlijke discussie waarvoor dank.quote:Punt 4: als ik mij dan verdedig in FB, wordt dat vrijwel stelselmatig geveegd (gelukkig vanavond eens niet, kudo's voor CoolGuy hiervoor). Geen idee welke mod dat doet, interesseert me ook niet, maar als dat het beleid is in WGR zegt r_one![]()
hebben we het over het topic van watmoetjenou? daar reageer ik geloof ik iedere keer weer keurig. net als andere vaste gasten. terwijl er toch weer een clubje is wat feiten verzint en zuigt.quote:Punt 5: het laatste wat ik wil is er een whataboutme van maken of dat verwijt krijgen. Wat mij betreft sluiten we het af want menig reactie vanavond geeft mij, ondanks spijtbetuigingen, geen hoop op veel verbetering.
En tenslotte: de manier, toon en houding hoe menig ander user (niet zijnde r_one) hier wordt bejegend, wordt aangevallen, wordt gekleineerd, en niet zelden de grond wordt ingetrapt, stuit mij ma-te-loos tegen de borst, al een tijdje. En dan plots een decreterend "Het is zo. Klaar" na, ..... sorry ...... nee.
eens. en als je vind dat ik dat doe mag je me dat gewoon zeggen en trek ik dat boetekleed aan.quote:Dit is niet meer WGR wat ik gewend ben de afgelopen 20 jaar en waar ik me happy voel. Ik vind het gewoon bij de beesten af soms, schaamteloos. Zo ga je niet met elkaar om, ook niet als je het grondig oneens bent met elkaar.
jammer. had gehoopt dat het, iig tussen ons, dat wel zou zijn.quote:Wie de schoen past, trekke 'm aan.
Dát is dus wat ík bedoelde met de toxische sfeer hier in WGR, mijn beleving (anders dan de jouwe.zoals je die omschreef in post #110)
[..]
Het spijt me maar nee, nog steeds zwaarbewolkt, met aan de horizon een onweersfront. En de kou is er ook nog niet uit, uit de lucht.
Ik was hoogstelijk verbaasd, vandaar. Nog steeds trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:02 schreef freak1 het volgende:
ik probeer zo correct mogelijk te reageren;
[..]
niet nodig zoveel emoticons. de vraag was voldoende. geen idee wat er in dat topic stond. ook daar stond iets wat snel verwijderd werd.
alstu r_one in WGR / Tegenpartij wilt schadeformulier niet invullen
Onder andere maar niet persé die waar ik op doelde..quote:[..]
hebben we het over het topic van watmoetjenou?
Dan verschillen we van mening. Niet zozeer op inhoud (daar laat ik me niet over uit), wel op toon en bejegening.quote:daar reageer ik geloof ik iedere keer weer keurig. net als andere vaste gasten. terwijl er toch weer een clubje is wat feiten verzint en zuigt.
Het boetekleed zit je niet echt comfortabel, binnen no-time hang je ´m terug aan de kapstok en ga je op dezelfde voet verder.quote:[..]
eens. en als je vind dat ik dat doe mag je me dat gewoon zeggen en trek ik dat boetekleed aan.
[..]
jammer. had gehoopt dat het, iig tussen ons, dat wel zou zijn.
en "het zoveelste topic waarin r_one iets post ... bladiebla" zijn voor mij onverenigbaar. Je laatste post is alleen maar een bevestiging daarvan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:09 schreef freak1 het volgende:
-hoewel het zeker waar is dat ik weet dat er met de ene user een betere discussie te voeren is dan met de ander, was de reactie het die de interpretatie opleverde, niet dat er toevallig jouw naam aan hing. er is een discussie gaande en vervolgens worden 2 mensen cryptisch gequote. wanneer er om verder uitleg wordt gevraagd geeft men niet thuis. dat was mijn "rode lap"als je het zo wilt noemen. niet dat jouw naam eraan hing. oprecht niet. zie punt 1, ik vind het jammer dat dat zo over kwam.
*****SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en post #105:quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:39 schreef freak1 het volgende:
[..]
-excuus ik moet ook niet gaan zuigen-
quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:01 schreef r_one het volgende:
ik ga die niet nog eens toelichten, ik heb daar geen zin meer in in, genoeg pogingen daartoe gedaan, katers aan overgehouden.
Jammer dan Het zij zo..
Gr
R1
Agree. Maar zoals ik een tijd geleden ook al aangaf, tegenwoordig gaat het verder dan dat, dingen (terecht of onterecht) blijven je nagedragen worden, blijven je aangehangen worden. Niet op inhoud, wel op toon en bejegening. Soms een maand later nog, soms vele 'topics later' later nog, ja, zelfs in andere subfora nog.quote:
Tja, dat krijg je als je de (vaste) userbase dingen gaat verwijten die gewoon NIET WAAR zijn. En het daarna op z'n beloop laat onder het motto "frisse blik vooruit jongens". Dat kost je klanten.quote:Ik denk dat we ook moeten concluderen dat de (vaste) userbase van FOK! en ook van WGR een stuk kleiner is dan pak hem beet 10 jaar geleden.
ik scheld niet, maak niemand uit voor ouwe koeien. maar jij gaat full capslock op dat een ander liegt maar stiekem was het toch een beetje waar. en was het een dikke 3 weken geleden. maar prima, slakken en zout, ik wil enkel zeggen, het gebeurde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik was hoogstelijk verbaasd, vandaar. Nog steeds trouwens.
Die post is een maand oud, ouwe koei, en weet niet eens meer wat er stond maar was een gevalletje "verkeerde topic".
Maar goed, een doodzonde, je krijgt ´m van me. De teller staat op 2.
akkoord. ik kan je niet helemaal volgen maar prima.quote:[..]
Onder andere maar niet persé die waar ik op doelde..
ik laat mij graag voorlichten. waar in dat topic heb ik in toon dan wel bejegening mij misdragen terwijl er een discussie gevoerd wordt die onderling allang een onprettige toon heeft. ik kan mij geen een post voor de geest halen waar ik denigrerend ben geweest of iemand onjuist heb bejegend.quote:[..]
Dan verschillen we van mening. Niet zozeer op inhoud (daar laat ik me niet over uit), wel op toon en bejegening.
jammer dat je dat zo ziet.quote:[..]
Het boetekleed zit je niet echt comfortabel, binnen no-time hang je ´m terug aan de kapstok en ga je op dezelfde voet verder.
je hebt hier gewoon gelijk. ik had dat niet zo moeten posten in die zin. in mijn hoofd was het het zoveelste topic maar dat was het niet. en hierbij trok ik, geheel onterecht, eerdere edits naar boven die hier niets mee te maken hadden.quote:Bottomline: Ik signaleer een discrepantie tussen wat je zégt te doen en wat je doet. Voorbeeldje, ter afsluiting (want ben er wel klaar mee nu):
[..]
en "het zoveelste topic waarin r_one iets post ... bladiebla" zijn voor mij onverenigbaar. Je laatste post is alleen maar een bevestiging daarvan.
ik vond het toch gezellig.quote:*****
Beste freak1, hier laat ik het bij. Al je er nóg een monoloog aan wilt spenderen .... prima.
Voor mij is het méér dan alleen maar user #47373 van Fok! Ik heb gisteren uitgebreid dat punt gemaakt, ik ga daar vandaag niet meer mee verder.
Want eigenlijk heb ik me tóch weer laten verleiden hiertoe
[..]
Tja, zo kan je het idd ook classificerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:23 schreef freak1 het volgende:
prima. ik denk we voeren een fatsoenlijk gesprek maar in plaats van het gesprek door te voeren kap je het af voor jouw moverende redenen ipv het uit te praten
ok. feedback in een feedback topic over een subforum en haar users lijkt me hier prima. maargoed, dat laat ik aan de mods over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het idd ook classificeren
Ik geloof niet dat FB hiervoor bedoeld is, zeker niet dat 'men' dit wil. Vandaar.
(heb overigens nog een tweede voorbeeldje toegevoegd, van vandaag; doe er je voordeel mee. Of niet, ook prima)
Kunnen we stoppen? Jij ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
ok. feedback in een feedback topic over een subforum en haar users lijkt me hier prima. maargoed, dat laat ik aan de mods over.
je 2e voorbeeld lijkt me een prima voorbeeld van mijn boetekleed. ik reageerde in irritatie en post wat linkjes naar het eerdere gedrag. ik heb dat geedit op deze manier omdat ik vond dat het posten van linkjes en het starten van beschuldigingen heen en weer alleen maar zuigen waren en geen bijdrage hier. vandaar mijn edit.
goed plan, dan heb ik het laatste woord.quote:
of misschien kunnen jullie beiden stoppen met op elkaar in blijven gaan en in andere topics je vertier zoekenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:29 schreef FrancoBolli het volgende:
Het is er hier na het ingaan van de wintertijd nou niet bepaald gezelliger op geworden:
Misschien effe
[ afbeelding ]
Dat is ook een optie ja. Maar ik dacht meld het even neutraal, dat dat de bedoeling was hier als een topic zelf een nogal ongewenste kant op is gegaan met gesneer. Bij andere meldingen word er dan wel gereageerd met vegen valt me op.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
of misschien kunnen jullie beiden stoppen met op elkaar in blijven gaan en in andere topics je vertier zoeken
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
feedback is een plek voor users om moderatoren te spreken. niet om naar een ander te sneren.
ik zal achter even vragen naar het bewuste topic te kijken
TS heeft er zelf 20 dagen geleden voor het laatst gepost.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat is ook een optie ja. Maar ik dacht meld het even neutraal, dat dat de bedoeling was hier als een topic zelf een nogal ongewenste kant op is gegaan met gesneer. Bij andere meldingen word er dan wel gereageerd met vegen valt me op.
[..]
Dat ik persoonlijk een tekst zonder interpunctie en witregels onleesbaar vind? Is dat disrespectvol?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
TS heeft er zelf 20 dagen geleden voor het laatst gepost.
en de eerste reactie na 6 oktober waarin je een reactie geeft op een quote van freak1 is geen goede start geweest.
Daar heeft vegen 20 dagen later geen effect meer op vermoed ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |