Heerlijk toch!quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier is het saai. Heerlijk saai, na allerlei gedoe/drukte de afgelopen anderhalve maand.
Gelukkig maar een beetje zorgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:51 schreef amaranta het volgende:
Met een beetje zorgen. Maar alles komt goed.
Ja,heerlijk.quote:
Sterkte ermeequote:Op woensdag 4 juni 2025 19:43 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook wel zorgen, maar dan vooral vanwege wachtlijsten in de ggz. Ik ben soms echt prima in orde en soms echt helemaal niet. Daar zit een patroon in, ik heb echt hulp nodig, maar wachtlijst van een jaar en ik ben nog niet op de helft...
Naar die lange wachtlijsten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:43 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook wel zorgen, maar dan vooral vanwege wachtlijsten in de ggz. Ik ben soms echt prima in orde en soms echt helemaal niet. Daar zit een patroon in, ik heb echt hulp nodig, maar wachtlijst van een jaar en ik ben nog niet op de helft...
Ai, wat naar. Wat voor medicatie is het?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Is er niks mogelijk met wachtlijst bemiddeling via jullie zorgverzekeraars?
Mijn moeder is ook weer extreem aan het spoken. Ze laat de thuiszorg niet binnen en mijn vader neemt zijn medicatie niet. Dat is wel levensbedreigend 🙈
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even een andere vraag, weet iemand hoe dit werkt:Ja dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Puala op 05-06-2025 14:40:33 ]![]()
Van alles! Hij heeft epilepsie, hele hoge bloeddruk, hoge oogdruk, bloedverdunners.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ai, wat naar. Wat voor medicatie is het?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Ook niet fijn! Ga jij je ook zorgen maken. En wat eng wat betreft je vader! sterktequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Is er niks mogelijk met wachtlijst bemiddeling via jullie zorgverzekeraars?
Mijn moeder is ook weer extreem aan het spoken. Ze laat de thuiszorg niet binnen en mijn vader neemt zijn medicatie niet. Dat is wel levensbedreigend 🙈![]()
![]()
Oeh! Das wel een nare combinatie als je dat niet binnen krijgt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van alles! Hij heeft epilepsie, hele hoge bloeddruk, hoge oogdruk, bloedverdunners.
Dat hebben we nu bij mn pa ook als hij de sonde kapot bijt krijgt hij zijn voeding niet op tijd, maar daardoor ook zijn medicatie niet.
Anti epileptica, bloedverdunner, volgens mij ook iets voor de hoge bloeddruk, en nog wel meer dingen![]()
Zoon is doorgedraaid. Hij jaagt nu op een vlieg. Met een nerfgun
Edit: tis hem nog gelukt ook![]()
Edit 2: vlieg was knock-out en vliegt weer rond![]()
Edit 3: vlieg is nu geplet dus écht dood en de nerfgunkogel wordt weggetieft.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...![]()
@Rijstebuiltje
Veel sterkte met je situatie. Geen adviezen ofc, maar lijkt me een lastige situatie.![]()
En verder…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway: keep on swimming.![]()
![]()
Ik denk dat dat de bijzondere constructie is dude
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor je fijne en uitgebreide antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor iedereen die heeft gereageerd![]()
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik heb nu een man over de vloer die niets anders doet dan kitten. Zo bijzonder, de 'kitman', hij is hier al eerder geweest, super nette vent en jaja, hij kit echt heel goed en strak.
Maar dat je dan denkt wat zal ik eens gaan doen met mijn leven 'Kitten!'
Mocht je een kek kleurtje willen, hij heeft de hele regenboog beschikbaar. Wij doen heel saai antraciet in het toilet en zilvergrijs in de keuken.
Maar hij zit nu even in de voortuin met een bakje koffie want D. (mijn zwager die hem heeft ingehuurd voor ons) had hem gezegd dat wij goede koffie hebben.![]()
Later vandaag komt zwager het stopcontact terugplaatsen op de tegels en dan zijn we voorlopig mannenloos in huis. Nou ja, onze eigen B dan, maar even geen hardwerkende, klussende mannen.
En ja, daar ben ik dus heel blij mee. Bijna 3 maanden zijn we verder inmiddels.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: