ja wou ik ook eerst doen maar ik dacht ik zie hem morgen weer en word hij misschien boos of teleurgesteld zo van waarom wi je niet met me pratenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:21 schreef herverwijderd het volgende:
Volgende keer gewoon een beetje vaag naar je oren gebaren, collega eerst in laten stappen en dan heel ergens anders gaan zitten.
Maar misschien ook niet!quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:24 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ja wou ik ook eerst doen maar ik dacht ik zie hem morgen weer en word hij misschien boos of teleurgesteld zo van waarom wi je niet met me praten
Haha sociale werkplaats wat een loser.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:35 schreef LethalNinja het volgende:
Gezellig toch, dat je je collegae van de sociale werkplaats daar ziet?
Ja jij snapt het man. Ik krijg bijstandsuitkering en allemaal subsides. Ik ga echt niet voor een hongerloontje voor een slavendrijver werken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:14 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Haha sociale werkplaats wat een loser.
Dankzij jouw connecties bij het uwv kunnen we 24/7 WoW doen, we moeten die loser van een verzekeringsarts alleen af en een beetje boosten en zorgen dat hij nieuwe gear krijgt. Appeltje eitje.
Wij zijn legendes in azeroth, ons moet je gewoon betalen als overheid. Wij zorgen voor goede reclame. Iedereen wil er toch gewoon bij horen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja jij snapt het man. Ik krijg bijstandsuitkering en allemaal subsides. Ik ga echt niet voor een hongerloontje voor een slavendrijver werken.
Ik ben constant WoW aan het spelen, zakken chips naast mij, flessen drank in de backup. Dat is het leven. Ik heb nu in WoW een level 99 Death Knight en dikke stats. De vrouwelijke spelers van WoW glijden van hun stoelen van opwinding als ik langs kom in WoW.
Gemeente betaalt ook voor mijn dikke internet abonnement. Ik heb gezegd dat ik de snelste nodig heb voor solliciteren.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:17 schreef LethalNinja het volgende:
Ja jij snapt het man. Ik krijg bijstandsuitkering en allemaal subsides. Ik ga echt niet voor een hongerloontje voor een slavendrijver werken.
Ik ben constant WoW aan het spelen, zakken chips naast mij, flessen drank in de backup. Dat is het leven. Ik heb nu in WoW een level 99 Death Knight en dikke stats. De vrouwelijke spelers van WoW glijden van hun stoelen van opwinding als ik langs kom in WoW.
Gemeente betaalt ook voor mijn dikke internet abonnement. Ik heb gezegd dat ik de snelste nodig heb voor solliciteren.
Dit! Het OV is voor laaghangend fruit.quote:
Ik heb er mijn matrix op nageslagen en TS zit precies in dat hoekjequote:Op woensdag 4 juni 2025 19:41 schreef halfway het volgende:
[..]
Dit! Het OV is voor laaghangend fruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |