Bijvoorbeeld op de weg staan om te protesterenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:35 schreef herverwijderd het volgende:
Hoe wou je vormgeven aan je protest?
Ik heb niet gezien dat er een blokkade van de route van Trump is aangekondigd, maar ik kan het gemist hebben hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:38 schreef ReplaR het volgende:
Ik zou gewoon meedoen met XR die ook gaan demonstreren, dan weet je tenminste zeker dat je niet (hard) aangepakt wordt.
Daar wil ik ook best tegen demonstreren hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef Nober het volgende:
Ongekozen Von der Leyen komt ook.
Daarnaast Schoof, Erdogan, Macron, Starmer...
Dan melden bij de burgemeester. Als je daar in je eentje staat is het vast okee. Er zijn wel bepaalde delen van de stad waar je niet mag demonstreren dus als je ongeluk hebt mag je niet echt voor je huis gaan staan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld op de weg staan om te protesteren
Ik probeerde voor mijn gemeente te vinden waar ik een demonstratie aan kan melden, maar ik vond alleen iets over het aanmelden van een buurtbarbeque of voor het dorpsfeest (klein dorpje hier).quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:57 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dan melden bij de burgemeester. Als je daar in je eentje staat is het vast okee. Er zijn wel bepaalde delen van de stad waar je niet mag demonstreren dus als je ongeluk hebt mag je niet echt voor je huis gaan staan.
Ok maar je moet een demonstratie toch aanmelden?quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Groot doek of bord met een grote taco erop getekend buiten je raam hangen of liever achter je raam.
Politie aan je deur? Zonder bevel niet binnenlaten.
In dit geval vind ik helemaal niks doen ook weer zo wat. Een genocidale oorlogsmisdadiger komt letterlijk door mijn dorp heen gereden. Dat pik ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
Geen aandacht aan geven werkt over het algemeen het beste.
Wel als de hele straat wordt afgesloten voor die oorlogsmisdadiger, en ik dus geen kant op kan met mijn auto.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:55 schreef Gia het volgende:
Heel kort: De straat is niet van jou, jij bepaalt niet wie er door de straat rijdt!
Ja? Probeer het eens. Eens kijken of omdat JIJ dat wil die straat niet afgesloten wordt. Ik denk namelijk dat jouw mening er dan helemaal niet toe doet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wel als de hele straat wordt afgesloten voor die oorlogsmisdadiger, en ik dus geen kant op kan met mijn auto.
Dat bedoelde ik niet. Leuk dat jij dat niet pikt. Doe er wat aan en kijk dan of het resultaat van jouw bezwaar is dat de route aangepast wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
In dit geval vind ik helemaal niks doen ook weer zo wat. Een genocidale oorlogsmisdadiger komt letterlijk door mijn dorp heen gereden. Dat pik ik eigenlijk niet.
Nou ik heb dit topic dus gepost omdat ik wil weten hoe ik een demonstratie aan kan melden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja? Probeer het eens. Eens kijken of omdat JIJ dat wil die straat niet afgesloten wordt. Ik denk namelijk dat jouw mening er dan helemaal niet toe doet.
Nou ik zou bijvoorbeeld een (geheel legale) demonstratie kunnen aanmelden daarvoor maar in mijn gemeente staat niet gewoon netjes op de site hoe je dat doet. Het betreft een kleine rurale gemeente namelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Leuk dat jij dat niet pikt. Doe er wat aan en kijk dan of het resultaat van jouw bezwaar is dat de route aangepast wordt.
Dus in plaats van dat je de gemeente belt waar het om gaat om dáár te vragen hoe je dat moet doen zodat je gericht info krijgt besloot je dat je er liever een topic voor opent want je wil vooral aandacht, want jij gaat daar niet écht staan met je spandoekje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou ik heb dit topic dus gepost omdat ik wil weten hoe ik een demonstratie aan kan melden.
Kan je daar on topic op reageren?
vraag;quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja? Probeer het eens. Eens kijken of omdat JIJ dat wil die straat niet afgesloten wordt. Ik denk namelijk dat jouw mening er dan helemaal niet toe doet.
Ik heb oprecht geen idee. Goede vraag wel, ik ga het eens navragen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:18 schreef freak1 het volgende:
[..]
vraag;
presidenten van bevriende landen uitmaken voor oorlogsmisdadiger, is dat okay? gewoon even voor mijn beeldvorming.
wel ontopic navragen he.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee. Goede vraag wel, ik ga het eens navragen.
Ik heb het zojuist achter neergelegd. We wachten rustig af.quote:
het was een kleine garp naar aanleiding van TS die alleen amar standaard kan reageren met onzin posten en vervolgens bij elk antwoord meteen roepen met dat men wel ontopic moet reagerenquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist achter neergelegd. We wachten rustig af.
Hoezo zou ik daar niet gaan staan met mijn spandoekje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus in plaats van dat je de gemeente belt waar het om gaat om dáár te vragen hoe je dat moet doen zodat je gericht info krijgt besloot je dat je er liever een topic voor opent want je wil vooral aandacht, want jij gaat daar niet écht staan met je spandoekje.
Amerika is geen bevriend land want ze hebben al gezegd dat ze ons niet zullen verdedigen in het geval van een Russische aanval.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:18 schreef freak1 het volgende:
[..]
vraag;
presidenten van bevriende landen uitmaken voor oorlogsmisdadiger, is dat okay? gewoon even voor mijn beeldvorming.
Als je me gaat lopen verbannen omdat ik Trump een oorlogsmisdadiger noem, maak ik gewoon een nieuw account aan hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee. Goede vraag wel, ik ga het eens navragen.
Inderdaad, zou je weer on topic kunnen reageren a.u.b.?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
het was een kleine garp naar aanleiding van TS die alleen amar standaard kan reageren met onzin posten en vervolgens bij elk antwoord meteen roepen met dat men wel ontopic moet reageren![]()
Ik doe helemaal niks. Ik vraag alleen iets na omdat ik die vraag krijg. Als je daarvoor een ban zóu krijgen is het niet heel erg verstandig om dan nu al gaan lopen verkondigen dat je dan met een kloon terug komt want posten met een kloon tijdens een ban = langere ban.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Amerika is geen bevriend land want ze hebben al gezegd dat ze ons niet zullen verdedigen in het geval van een Russische aanval.
[..]
Als je me gaat lopen verbannen omdat ik Trump een oorlogsmisdadiger noem, maak ik gewoon een nieuw account aan hoor.
Ik verkondig nu al bij voorbaat dat ik een kloon aan zal maken en zal gaan posten als de zin ' Trump is een oorlogsmisdadiger' de reden zal zijn voor een ban.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks. Ik vraag alleen iets na omdat ik die vraag krijg. Als je daarvoor een ban zóu krijgen is het niet heel erg verstandig om dan nu al gaan lopen verkondigen dat je dan met een kloon terug komt want posten met een kloon tijdens een ban = langere ban.
IK ban helemaal niemand. Ik hoop dat je dat doet. Dat zou echt een hele goeie move zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik verkondig nu al bij voorbaat dat ik een kloon aan zal maken en zal gaan posten als de zin ' Trump is een oorlogsmisdadiger' de reden zal zijn voor een ban.
Doe dan dus ook meteen een permanente ban als je dat gaat doen, want anders heb ik straks dat nieuwe kloonaccount en ook nog eens deze.
Ok is goed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
IK ban helemaal niemand. Ik hoop dat je dat doet. Dat zou echt een hele goeie move zijn.
Ik ben erover aan het praten op de facebook (dit is een facebook-o-cratie in zo een klein dorp, ons kent ons he).quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, heb je ondertussen al de gemeente gebeld? Want dat is dé plek waar je de informatie die je zegt te zoeken kunt vinden.
Joh, ik vind het allemaal prima.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok is goed.
Ik blijf tot die tijd gewoon vrijelijk plaatsen dat trump een oorlogsmisdadiger is, want dat is hij.
laten we allemaal hopen op die permaban.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
IK ban helemaal niemand. Ik hoop dat je dat doet. Dat zou echt een hele goeie move zijn.
Ja, want stél je voor dat je gewoon de gemeente belt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben erover aan het praten op de facebook (dit is een facebook-o-cratie in zo een klein dorp, ons kent ons he).
feeding the trollsquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want stél je voor dat je gewoon de gemeente belt.
Je bent nergens benieuwd naar, je vraagt hem gewoon om mij te verbannen. Dat kan hij best doen (nou ja hij laat dat doen door een admin, hij heeft geen adminrechten), maar dan maak ik gewoon een nieuw account.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
laten we allemaal hopen op die permaban.
de reden voor de vraag van mijn kant is vooral gericht rondom dat we een vrijheid van meningsuiting hebben, ik mag iemand een oorlogsmisdadiger vinden en daar kunnen we vanalles mee doen, maar er wordt in dit topic (wat ik in de quotes zie) wel consequent (en in meerdere topics van TS) boude statements gemaakt over zaken die nooit onafhankelijk zijn bepaald...
iemand is een oorlogsmisdadiger als onvoldongen feit. er wordt genocide gepleegd als onvoldongen feit.
ben gewoon oprecht benieuwd waar de grens ligt.
Nogmaals, dat is voor de meeste mensen hier echt een puik idee, maar voor jezelf niet, want het is niet zo dat een admin gewoon maar willoos een streep door je account trekt he, die bekijkt zelf de situatie ook en heeft dan óók de mening dat een ban op z'n plek is, want anders geeft 'ie 'm niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je bent nergens benieuwd naar, je vraagt hem gewoon om mij te verbannen. Dat kan hij best doen (nou ja hij laat dat doen door een admin, hij heeft geen adminrechten), maar dan maak ik gewoon een nieuw account.
Dat nieuwe acccount wordt dan misschien ook verbannen, maar dan maak ik gewoon weer een nieuwe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is voor de meeste mensen hier echt een puik idee, maar voor jezelf niet, want het is niet zo dat een admin gewoon maar willoos een streep door je account trekt he, die bekijkt zelf de situatie ook en heeft dan óók de mening dat een ban op z'n plek is, want anders geeft 'ie 'm niet.
Als je dan een nieuw account maakt vinden ze dat niet zo grappig. Maar hey, wat ik al zei; ik vind het allemaal prima.
Ja, gewoon doen. Succes met het demonstreren!quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat nieuwe acccount wordt dan misschien ook verbannen, maar dan maak ik gewoon weer een nieuwe.
En als die weer wordt verbannen maak ik weer een nieuwe. Etc.
Dat heb ik de vorige keer namelijk ook gedaan, en je hebt dit account tot nu toe nog niet laten verbannen.
Tjonge jonge, het is wat! Hier wordt de straat zo vaak afgesloten voor wat dan ook. Dat weet je van tevoren en dan zet je je auto ergens neer waar je wel weg kan. Om de hoek of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wel als de hele straat wordt afgesloten voor die oorlogsmisdadiger, en ik dus geen kant op kan met mijn auto.
Nee hoor. En dat was je allang verteld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Toppie toch.
Is mijn vorige account eigenljik nog steeds verbannen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik ben erover aan het praten op de facebook
Joequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, gewoon doen. Succes met het demonstreren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |