Jullie beiden (@pedaalemmerzak en jij) zijn dan ook wel aan elkaar gewaagdquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:57 schreef Masberum het volgende:
Vrouwen zeiken nou eenmaal graag is mijn ervaring. Je doet alles voor ze en je krijgt van alles terug behalve liefde. Je geeft ze kinderen en stank voor dank. Je vraagt gewoon over haar vakantie en misschien gaat ze ook vaak op vakantie, geen reden voor haar om zo te flippen. Dat hoofdletter gebruik vind ik ook altijd irritantLekker extra opdringen van de mening / slachtofferrol.
"weeeheeeee ja ik ga vaak op vakantie, hoezo zit jij dat te veroordelen en uberhaupt durven te melden?"
Dus het lijkt jou hartstikke leuk om een vriendin te hebben die op een vraag over haar vakantie reageert met:quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Jullie beiden (@:pedaalemmerzak en jij) zijn dan ook wel aan elkaar gewaagd
quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
'Het woordje "weer" impliceert dat ik vaak op vakantie ga.'
Ik heb het even ingesproken om je even een beeld te geven van hoe ik vind dat dit overkomt op mij.
https://voca.ro/14aYxEgKuWno
Dit is geen normale leuke geïnteresseerde vraag.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Eentje had het in de groepschat over een vakantie dus ik vroeg van ' oh ben je weer op vakantie?' Ik denk gewoon een normale, leuke en geinteresseerde vraag.
Ok, ik vind het wel een normale, leuke en geïnteresseerde vraag zelf. Ik zou het zelf ook leuk vinden en waarderen als je mij deze vraag zou stellen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is geen normale leuke geïnteresseerde vraag.
Ik hoop dat dit je helpt
Heb jij toevallig ook zo'n Randstad zeurstemmetje met zo een r?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je helpt
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok, ik vind het wel een normale, leuke en geïnteresseerde vraag zelf.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je helpt
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook zo'n Randstad zeurstemmetje met zo een r?
[..]
Ik hoop dat dit je helpt
Nou dan is het dus maar goed dat wij geen vrienden zijn, want dergelijk gezeik accepteer ik niet als ik een normale, gewone, geïnteresseerde vraag stel.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou dan is het dus maar goed dat wij geen vrienden zijn, want dergelijk gezeik accepteer ik niet als ik een normale, gewone, geïnteresseerde vraag stel.
[..]
Dit is geen normale leuke geïnteresseerde post.
Ik hoop dat dit je helpt
Bij jou krijgen ze stank voor drank.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:57 schreef Masberum het volgende:
Vrouwen zeiken nou eenmaal graag is mijn ervaring. Je doet alles voor ze en je krijgt van alles terug behalve liefde. Je geeft ze kinderen en stank voor dank.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus het lijkt jou hartstikke leuk om een vriendin te hebben die op een vraag over haar vakantie reageert met:
'Het woordje "weer" impliceert dat ik vaak op vakantie ga.'
Ik heb het even ingesproken om je even een beeld te geven van hoe ik vind dat dit overkomt op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |