Gaat ze nou ook vaak op vakantie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal
Ik wil dit even van mij afschrijven omdat ik het niet echt ergens kwijt kan.
Ik zat in een whatsappgroep met oude vrienden en vriendinnen van vroeger. We spreken elkaar bijna nooit meer in het echt, sommige wonen in het buitenland maar sommigen wonen hier ook echt vlakbij. Alsnog spreken we eigenlijk bijna nooit af.
Eentje had het in de groepschat over een vakantie dus ik vroeg van ' oh ben je weer op vakantie?' Ik denk gewoon een normale, leuke en geinteresseerde vraag.
Maar nee hoor, het rotwijf begon meteen te emmeren en te zeiken ' WANNEER WAS IK VOOR HET LAATST OP VAKANTIE DAN? JE IMPLICEERT DAT IK VAAK OP VAKANTIE GA' . Denk je dat ik op dat soort gezeik zit te wachten?
Ik werd zo kwaad ik heb gezegd ' dit impliceert dat je aan het menstrueren bent' .
Inmiddels is het contact met dit groepje verbroken want ik ben het gezeik gewoon zo ongelooflijk, ontieglijk zat. Ik probeerde eerst altijd de boel draaiende te houden door af te spreken en leuke dingen te organiseren maar het kwam altijd maar van een kant ook.
Ik hoef het niet meer goed te maken, want met deze mensen kan ik sowieso niks meer beginnen, het contact is definitief verbroken. Maar ik wil het natuurlijk wel even kwijt. Misschien heeft iemand anders ook wel eens zoiets meegemaakt dat je gewoon het gezeik en ge-emmer van mensen gewoon zo ontieglijk beu was dat je zoiets scheldends hebt gezegd? Zijn er meer mensen die hier ervaringen mee hebben?
Als ik nu in nieuwe groepschats terecht kom, plaats ik daar overigens niks in, want ik heb er wel vaker gedonder mee gehad.
Vaker dan ik, maar ik ga bijna nooit. En dat is niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik er geen behoefte aan heb zelf.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat ze nou ook vaak op vakantie?
Nou, dan klopt het wel. Wat een zaagmens.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Vaker dan ik, maar ik ga bijna nooit. En dat is niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik er geen behoefte aan heb zelf.
Tot niet zo lang geleden hadden we nog leuk contact en spraken we ook af om samen uit eten te gaan met anderen erbij en zo. Ik kwam daar ook wel eens langs.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het wel. Wat een zaagmens.
Ik geef ze ook geen aanleiding. Maar dat deel schijn je niet te willen horen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he mensen om je heen hebben die je niet afkraken en afzeiken.
Ik probeer dat ook niet te doen, maar blijkbaar als je vraagt naar iemands vakantie maar je verwoordt dat net een beetje verkeerd krijg je wel degelijk wijvengezeik over je heen. Daar heb ik dus geen behoefte aan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geef ze ook geen aanleiding. Maar dat deel schijn je niet te willen horen.
Liever autistengeleuter dan wijvengezeik!quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook niet te doen, maar blijkbaar als je vraagt naar iemands vakantie maar je verwoordt dat net een beetje verkeerd krijg je wel degelijk wijvengezeik over je heen. Daar heb ik dus geen behoefte aan.
Als je niet met een autist om wil gaan omdat je geen ' geleuter' wil horen hoeft dat gelukkig ook niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Liever autistengeleuter dan wijvengezeik!
En dan al die wijven op FOK!quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als je niet met een autist om wil gaan omdat je geen ' geleuter' wil horen hoeft dat gelukkig ook niet.
Vrouwen kan ik natuurlijk moeilijk vermijden al werk ik wel in de ICT met 90% + mannen.
Zolang je me niet gaat lopen uitdagen om een klein woordje en dat soort gezeik vind ik het prima.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Zolang je me niet gaat lopen uitdagen om een klein woordje en dat soort gezeik vind ik het prima.
Ik ben niet op vakantie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:39 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ben je nou al WEEEEEEEEEER op vakantie?
Wie paste er trouwens op jouw katten toen je naar Frankrijk op en neer ging?quote:
Een meisjequote:Op woensdag 4 juni 2025 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie paste er trouwens op jouw katten toen je naar Frankrijk op en neer ging?
Je begint een beetje te klinken als een incel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook niet te doen, maar blijkbaar als je vraagt naar iemands vakantie maar je verwoordt dat net een beetje verkeerd krijg je wel degelijk wijvengezeik over je heen. Daar heb ik dus geen behoefte aan.
Ik ben homoquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je begint een beetje te klinken als een incel.
Nou, opgelost!quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Met dit gezeik van het mens hoeft het wat mij betreft niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |