Tien vingers genot.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:13 schreef Lovely het volgende:
Ik typ altijd met 1 hand, met 2 lukt mij niet
Some say...quote:
Neequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, jij kent dat niet he
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk.quote:
Ik wil zoveelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee het waait veel te hard en ik wil mooier weer
Het heeft mij geen cent gekost, ze heeft voor mij betaald wat ik haaldequote:
Ah dat kan ookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft mij geen cent gekost, ze heeft voor mij betaald wat ik haalde
Het ging regenen, ik ben al thuis zij komt er zo aan met de auto en dan koffie met een tompouchequote:
Ze hebben bij de AH nu hamster tompoucenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging regenen, ik ben al thuis zij komt er zo aan met de auto en dan koffie met een tompouche
Hamster tompoucen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hebben bij de AH nu hamster tompoucen![]()
Hier net ook een bui..
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hamster tompoucen?
Ik had ze bij de hema meegenomen 4 halen 2 betalen
Leuk voor de kinderen zeg. Ik zelf haal niet snel tompuchen iut de supermarkt die zijn nooit meer lekker knapperigquote:
Ik soms wel die kleintjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor de kinderen zeg. Ik zelf haal niet snel tompuchen iut de supermarkt die zijn nooit meer lekker knapperig
Zo af en toe, als ze net vers zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik soms wel die kleintjes
Maar zelf ben ik er niet echt gek op
Misschien komen die wel terug, als je naar de Hema mailtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo af en toe, als ze net vers zijn.
Jaren geleden hadden ze bij de hema slagroomtompouchen met een chocoladebovenkant
Die waren zoooooooo lekker. Echt jammer dat die er niet meer zijn
Denk niet dat ze dat voor een persoon doenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien komen die wel terug, als je naar de Hema mailt
Niet tjonge jongequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
Denk niet dat ze dat voor een persoon doen
Dat ze jou iets durven te weigeren zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
Denk niet dat ze dat voor een persoon doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |