Het wordt je niet makkelijk gemaakt. De hele dag goed gebolkt en dan toch weer een plaatsje gezaktquote:
Morguh Greysquote:
volgens mij heeft @sp3c iets stouts gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt je niet makkelijk gemaakt. De hele dag goed gebolkt en dan toch weer een plaatsje gezakt
Hoop dat je veel punten pakt vandaag
Nou heb wel dingen te doen, dus ben er minder dan gisterenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt je niet makkelijk gemaakt. De hele dag goed gebolkt en dan toch weer een plaatsje gezakt
Hoop dat je veel punten pakt vandaag
Jijj nietquote:
Helloquote:
Verwijderen heeft nu geen zinquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef Lovely het volgende:
@:sp3c verwijder je even je eigen post? Een beetje kinderachtig om door een slotje te posten ( topic is niet voor niks dicht )
Of moeten wij hier maar ook om lachen?
Van capuchon_jongen werd ook later toch pas verwijderd?quote:
ik denk dat @bondage daar wat mee moetquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van capuchon_jongen werd ook later toch pas verwijderd?
Te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef Lovely het volgende:
@:sp3c verwijder je even je eigen post? Een beetje kinderachtig om door een slotje te posten ( topic is niet voor niks dicht )
Of moeten wij hier maar ook om lachen?
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
alle modjes gaan nu 1 voor 1 savonds na het slotje posten
We gaan het zienquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat @:Bondage daar wat mee moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |