Zo is datquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond weer een schoon huis, ook wel lekker
Maar daar zit je motivatie in of je moet hem er uitschreeuwenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan moet ik m van boven op de kast halen![]()
I am Tiny
Maar dan moet ik eerst motivatie vinden om de motivatie doos te pakkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar daar zit je motivatie in of je moet hem er uitschreeuwen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heel de nacht wakker van gelegen?
Zin om morgen weer te gaan werken?quote:
Ja hoor, heb eigenlijk altijd wel zin in. Is gezellig daar.quote:
Hey Stevenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu maar richting werk
Fijn te horen. En wie weet ontmoet je zo ook weer nieuwe mensen voor je contacten, of misschien wel een leuke vrouw. Heb je al gesproken met die leuke vrouw die je daar gezien hebt?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, heb eigenlijk altijd wel zin in. Is gezellig daar.
Hoe is het met jou, ook lekker geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Daarom, we zien allemaal wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. En wie weet ontmoet je zo ook weer nieuwe mensen voor je contacten, of misschien wel een leuke vrouw. Heb je al gesproken met die leuke vrouw die je daar gezien hebt?
Slapen is en blijft ellende hier helaas
Terug naar bed dan maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst motivatie vinden om de motivatie doos te pakken
Kijk met in de spiegel trouwens, dikke puist
Nee, dit heb ik al jaren en jaren. Heb gewoon een rotlijf en wordt wakker van de pijn dan kan ik niet meer liggen en ga ik er maar uitquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom, we zien allemaal wel.
Rot van je slapen, komt dat weer door boezemfibreren?
Wat rot Dotquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik al jaren en jaren. Heb gewoon een rotlijf en wordt wakker van de pijn dan kan ik niet meer liggen en ga ik er maar uit
Het is niet anders, weet al niet beterquote:
Smaakt dat een beetjequote:Op woensdag 4 juni 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een gefrituurde prefrontale cortex.
Daar wordt over nagedachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |