Owww ik voel me niet hypocriet ik geloof dat mijn dna een bepaalde bleuprint heeft?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:42 schreef Filosoofert het volgende:
Ja dat kan, ja dat is hypocriet, nee dat is niet erg want je emotionele gevoelens hoeven niet rationeel te zijn.
Jip en Jan-ne-ke kij-ken naar de ster-renquote:
De een vind het onzin en de tweede niet,..quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jip en Jan-ne-ke kij-ken naar de ster-ren
Geen kwestie van mening, kwestie van feit. Astrologie IS humbug.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:04 schreef marretak het volgende:
[..]
De een vind het onzin en de tweede niet,..
ik heb erg als ik naar mijn sterrenbeeld kijk dat ik bepaalde basale dingen herken, en ook tegelijkertijd dat veel paranormalen op dit gebied elkaar tegenspreken tegelijkertijd , bijv Schorpioen word vaak afgebeeld als bezitterig en ik noem dat wat de schorpioen bezit juist eerder trouw.
Ummmm dat veel mensen niet geloven in astrologie houd mij niet wakker snachts,
Doet me geen reet welke valse of saaie hoer jij morgen gaat neuken met wel of met zonder astrologie op zakquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Geen kwestie van mening, kwestie van feit. Astrologie IS humbug.
Excuus, ik ken je niet , wellicht zou je wel mijn leven kunnen redden ooit?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Geen kwestie van mening, kwestie van feit. Astrologie IS humbug.
Kijk in je horoscoopquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:26 schreef marretak het volgende:
[..]
Excuus, ik ken je niet , wellicht zou je wel mijn leven kunnen redden ooit?
Koelkast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic, ik eet vooral rund, varken en kip. Andere diersoorten lust ik ook wel, maar zijn minder algemeen/goed verkrijgbaar. De bermen van de weg naar m'n werk lopen nu schapen om het gras kort te maken. Er lopen ook lammetjes bij, heb al een tijdje zin in lamsvlees daardoorZe zijn nog iets te klein, zit nu weinig vlees aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 04-06-2025 18:14:22 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Awwww ok vandaar je ferme maar toch ook mens vriendelijke reactie, Koelkasten zijn vaak erg popi en zijn graag gezien want ze houden dingen lekker koud en fris, maar ok staan ze te dicht bij iemands bed dan worden ze wel vaak erg gehaat , soms op studenten feestjes kruipt een tweetal de keuken in en gaat sexen leunend tegen de koelkast aan, Bij ouderen zonder jeugd in huis kan een koelkast zich soms erg eenzaam gaan voelen,quote:
Mmmmm moet je eerst paardenliefhebber zijn, geloof ik? Ik bestel nooit paardquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:08 schreef Hyperdude het volgende:
Begrijp bv. niet het enorme verschil tussen rund en paard.
Qua dienen als voedselbron.
Aaibaarheid is de zwaarstwegende factor geloof ik?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Carnivore zoogdieren worden sowieso niet veel gegeten volgens mij? Dan zal het ook wel niet lekker zijn.
Een bruine beer, marterhond of een neushoorn zijn niet echt aaibaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:08 schreef marretak het volgende:
[..]
Aaibaarheid is de zwaarstwegende factor geloof ik?
Neushoorn lijkt van top tot teen te zijn opgebouwd uit dikke dikke uitgedroogde eeltlagen? Nee dan krijg ik geen trek nee!quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een bruine beer, marterhond of een neushoorn zijn niet echt aaibaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |