Het is meer dat in Japan er dus nu zakenmannen aan het roer staan, ipv gamers zoals Iwata.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:19 schreef RaXz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog steeds actueel met Bowser aan de macht, die heeft bij EA gewerkt.
Wanneer is Nintendo ooit het meest betaalbare geweest? Games liggen na 8 jaar nog steeds fullprice in de winkel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:28 schreef RaXz het volgende:
Nintendo prijst zichzelf uit de markt, ze stonden al lang bekend om het meest betaalbare platform, dat is dus nu niet meer het geval.
De handhelds waren zeker goedkoop, ook qua games prijzen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wanneer is Nintendo ooit het meest betaalbare geweest? Games liggen na 8 jaar nog steeds fullprice in de winkel.
Ik bedoelde meer de console zelf, waarschijnlijk is PC het meest betaalbaar wat spellen betreft maar de inleg kan daar een stuk hoger liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wanneer is Nintendo ooit het meest betaalbare geweest? Games liggen na 8 jaar nog steeds fullprice in de winkel.
Gvd, moet ik alsnog op staan om die Switch met de hand aan te slingeren.. confirmed werkt idd niet om de Switch 2 mee uit sleepmode te halen..quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, vanwege die reden heb ik dus toch een Switch 2 Pro Controller gekocht
Wij hadden vroeger thuis een Aristona beeldbuis televisie met houtfineerquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:02 schreef RaXz het volgende:
Ik word er bijna sentimenteel van om steeds te moeten opstaan om iets aan te zetten. Het brengt mij terug naar de tijd van voor de afstandsbediening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in 1985 geboren maar heb nog een paar jaar zwart wit televisie meegemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis een Aristona beeldbuis televisie met houtfineer![]()
![]()
en een afstandsbediening met draad
Toen zat ik al achter de Commodore 64 te gamenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:40 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Ik ben in 1985 geboren maar heb nog een paar jaar zwart wit televisie meegemaakt.
Toch nog een afstandsbedieding, doe maar luxe. We hadden ook een TV met houtfineer, bruin was toen helemaal hip.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis een Aristona beeldbuis televisie met houtfineer![]()
![]()
en een afstandsbediening met draad
BEHALVE IK DUSquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Opvallend stil opeens hier
(Bijna) Iedereen met de Schakelaar 2 bezig
Ik ook niet, maar ik heb een gekocht, dus dat is een goed excuusquote:
Dat dat nog bestaat ook verbaast me eigenlijk niksquote:
Ik lag even te pitten en daarna was ik te lui om op te staan om m'n Switch aan te zetten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Opvallend stil opeens hier
(Bijna) Iedereen met de Schakelaar 2 bezig
Ik ben er nog niet achter hoe ik zo'n wall ride doe.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef Sjemmert het volgende:
MKW is wel ff wennen met de charge jumps, grinds en wall rides. Heb nog geen cup beker gewonnen
Ik heb tussendoor ook eventjes Cyberpunk zitten spelen op de PC, koop hem ooit wel voor de Switch 2 als die goedkoper is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb een gekocht, dus dat is een goed excuus
Had Breasts of the Wild even geparkeerd om Roadcraft uit te proberen (op mijn PS5, ik heb alledrie de consoles).
Maar dat blijkt zó verslavend te zijn dat ik daar voorlopig mee bezig ben![]()
Ik bakte nog weinig van het springen, om nog maar te zwijgen over wall rides.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef Sjemmert het volgende:
MKW is wel ff wennen met de charge jumps, grinds en wall rides. Heb nog geen cup beker gewonnen
Hier nog een aantal andere vergelijkingen met eigenlijk ook steeds hetzelfde resultaat:quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef RaXz het volgende:
Switch 1 games kunnen zonder een patch een performance boost hebben. Dat vind ik een groot pluspunt van de Switch 2, iets waar ik al op hoopte want je kan niet verwachten dat alle developers een Switch 2 patch uitbrengen.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |