Ja enige minpunt is de rechter stick. Onmogelijk om Cyberpunk erop te spelen. Al hadden ze die stick nou omgewisseld met A, B etc. Dan was het prima geweestquote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Stuk beter dan Switch 1 maar die rechter stick blijft gewoon onhandig imo.
Batterij duur vind ik ook wel een minpuntje. Was te verwachten kijkend naar pc handhelds, meer power is kortere levensduur natuurlijk. Maar toch, 2 uurtjes is wel een beetje mager.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:47 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Ja enige minpunt is de rechter stick. Onmogelijk om Cyberpunk erop te spelen. Al hadden ze die stick nou omgewisseld met A, B etc. Dan was het prima geweest
Als het nou Bitcoins warenquote:Op zondag 8 juni 2025 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 4 peach-munten verzameld
Jullie zullen wel jaloers zijn
Inderdaad mager, maar gelukkig het geval met de zwaardere spellen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Batterij duur vind ik ook wel een minpuntje. Was te verwachten kijkend naar pc handhelds, meer power is kortere levensduur natuurlijk. Maar toch, 2 uurtjes is wel een beetje mager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel klaar om online te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |