abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217871510
Zo, ik heb weer eens Nintendo Online, Mario Kart maar eens online uitproberen.

Ook weer Splatoon 2 aan het downloaden, hopelijk is daar nog activiteit nu deel 3 al een tijdje uit is, die staat op m'n wishlist.
pi_217872238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:46 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik was vandaag bij de MM en er lag gewoon nog een pallet aan switches. Sinds corona al niet meer meegemaakt dat een nieuwe release soepel gaat.

Hoe vinden jullie de handheld ergonomie? Bij de oude switch vond ik veel games zo onspeelbaar, met name als de rechter stick nodig was. Is dat bij de nieuwe beter?
Stuk beter dan Switch 1 maar die rechter stick blijft gewoon onhandig imo.
pi_217874393
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 06:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Stuk beter dan Switch 1 maar die rechter stick blijft gewoon onhandig imo.
Ahh jammer om te horen. Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet waarom Nintendo niet first party wat dikkere joycons uitbrengt. Bij zo'n grote tablet is een beetje greep wel fijn. Een Steam Deck is veel zwaarder dan de originele switch maar veel makkelijker om lang mee te gamen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:58:19 #214
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_217875183
Hoi ik heb een vraagje. Heb een Switch 2 gekocht. Alleen valt af en toe het beeld weg als hij is aangesloten op de tv. Heb alle HDMI aansluitingen geprobeerd op de tv maar het probleem blijft
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Redactie Games zaterdag 7 juni 2025 @ 12:05:33 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_217875234
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoi ik heb een vraagje. Heb een Switch 2 gekocht. Alleen valt af en toe het beeld weg als hij is aangesloten op de tv. Heb alle HDMI aansluitingen geprobeerd op de tv maar het probleem blijft
Heb je een ander kabel geprobeerd? Bij mij was de meegeleverde kabel ook ruk. Ik heb toen de oude Switch 1 HDMI-kabel weer aangesloten en die werkt dus wel..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_217875441
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Heb je een ander kabel geprobeerd? Bij mij was de meegeleverde kabel ook ruk. Ik heb toen de oude Switch 1 HDMI-kabel weer aangesloten en die werkt dus wel..
Dat ga ik ook maar eens proberen want ik heb hetzelfde probleem.
pi_217877080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ahh jammer om te horen. Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet waarom Nintendo niet first party wat dikkere joycons uitbrengt. Bij zo'n grote tablet is een beetje greep wel fijn. Een Steam Deck is veel zwaarder dan de originele switch maar veel makkelijker om lang mee te gamen.
Echt he, joy con pro's ofzo.

Zullen straks vast wel weer third party opties komen.

Ik heb zoiets op mijn Switch 1.

Heb je alleen wel weer een nieuwe case nodig :P
  Redactie Games zaterdag 7 juni 2025 @ 19:08:40 #218
181272 crew  Noppie2000
pi_217878468
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind knockout tour veel leuker dan ik dacht. Zeker online.

Ik snap de kritiek wel dat veel van de tracks recht vooruit zijn, maar ik vind dat helemaal niet zo boeiend eigenlijk.

9/10.
https://gamefaqs.gamespot.com/boards/700050-mario-kart-8/69180955

Nintendo geeft de fans gewoon wat ze willen :7

Ik snap het ook wel, heb er alleen geen last van. Veel van de straights zitten grinds tussen, verkeer om te ontwijken/benutten, obstakels van NPCs die vuurballen of spikes de weg opgooien etc. Zit vrij weinig tussen waar je gewoon je pookje loslaat, gasgeeft en blij bent :+
pi_217878593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]
https://gamefaqs.gamespot.com/boards/700050-mario-kart-8/69180955

Nintendo geeft de fans gewoon wat ze willen :7

Ik snap het ook wel, heb er alleen geen last van. Veel van de straights zitten grinds tussen, verkeer om te ontwijken/benutten, obstakels van NPCs die vuurballen of spikes de weg opgooien etc. Zit vrij weinig tussen waar je gewoon je pookje loslaat, gasgeeft en blij bent :+
Ik vond het ook meevallen, en wat kan je anders verwachten als je op een wegen rijdt tussen circuits in, ik vind dat ze het best goed gedaan hebben. En het rond rijdende verkeer maakt het nog net iets interessanter.
pi_217883062
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')