Nog niet last van gehad, maar in Mario Kart speelt ie ook geen grote rol. Verder ben ik van de Wii gekomen, waar ik vooral veel met de GCN controller speelde. Dat is pas een slechte d-padquote:Op zondag 15 juni 2025 01:28 schreef mschol het volgende:
mensen hier ervaringen met de switch 2 pro controller?
lijkt erop dat de D-pad van beroerde kwaliteit is: (of hij heeft echt pech met zn exemplaren?)
https://www.youtube.com/watch?v=UlJ-DAz1bak&t=664s

Nee, D-pad is gewoon ruk. Nintendo had vroeger altijd de beste d-pads, het is mij een raadsel waarom ze daarvan af zijn gestapt. Ik vind zelf een goede d-pad veel fijner dan zo'n stick.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet last van gehad, maar in Mario Kart speelt ie ook geen grote rol. Verder ben ik van de Wii gekomen, waar ik vooral veel met de GCN controller speelde. Dat is pas een slechte d-pad
Beste controller ooit verder, daar niet van.

Mijne is nu 22 uur ongebruikt van de lader en nog op 94%quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:21 schreef Aether het volgende:
Standby van de batterij is tot nu toe vrij slecht, ongeveer 1%/uur in standby zonder dat een game is gestart.
Ik probeer nu deze tips uit: https://www.ign.com/artic(...)issue-and-offers-fix

Vliegtuigmodus zorgt er inderdaad voor dat de batterij (veel) minder snel leegloopt.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mijne is nu 22 uur ongebruikt van de lader en nog op 94%
Geen game op de achtergrond en vliegtuig modus aan.

Die gast is zo'n droogkloot ook, "Thank You Nintendo for dislocating my thumb!"quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:43 schreef Sjemmert het volgende:
I Measured Nintendo Switch 2's HDR Settings - No Wonder Most Games Look Awful. Here's The Fix.
Bekijk deze YouTube-video
Tldw: zet HGiG tonemapping aan in je tv settings en doe dan opnieuw HDR instellen op je switch. Niet vergeten dat je op het tweede scherm ook nog een setting hebt als je op Y drukt.

Correct, maar ook qua collectiblesquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:04 schreef RaXz het volgende:
De game deed mij ook sterk denken aan de Rare games op de Nintendo 64, zoals Donkey Kong 64 en Banjo Kazooie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |