Niet nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geheugen van jou he
heb je je al laten testen daarvoor ?
ik denk dat het antwoord hetzelfde isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ik![]()
Ze komt morgen niet hierheen al is ze altijd welkom.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het antwoord hetzelfde is
wat is zinloos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
te ondankbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
te ondankbaar
Moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
of wat andersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:SwJ nu zijn tanden aan het poetsen zijn
Heeft ‘ie nog tanden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:SwJ nu zijn tanden aan het poetsen zijn
jij weet hoe SwJ eruit ziet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeii krijgen beelden hierbij die ik niet wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |