hmm. oke...quote:
jezus, ik heb geen subtropisch zwembad in de tuinquote:
Ik heb een wc met een beperking die soms blijft doorstromen, of ja eigenlijk een beetje doordruppelen omdat die heel de tijd het reservoir blijft bijvullen en daardoor dus 'overstroomt'. Gaat niet heel hard, maar als dat heel de dag doorgaat verbruikt dat stiekem best wat waterquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm. oke...
dan ben ik een zuinige gebruiker
een wc met een soaquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een wc met een beperking die soms blijft doorstromen, of ja eigenlijk een beetje doordruppelen omdat die heel de tijd het reservoir blijft bijvullen en daardoor dus 'overstroomt'. Gaat niet heel hard, maar als dat heel de dag doorgaat verbruikt dat stiekem best wat water
Ik als eenpersoonshuishouden draai gewoon volle wassen. Waarom zou dat op eens anders zijn?quote:
Op vakantie wel ja. Heb de vlotter in het reservoir ook al eens vervangen waardoor die minder vaak vastloopt, maar heeft nog steeds soms kuren. Zou ook gewoon een nieuwe wc moetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
een wc met een soa![]()
mag aannemen dat je die kraan wel uitzet als je langere tijd weg gaat?
Als je 1x in de maand wast dan heb je al gauw een grote trommel ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als eenpersoonshuishouden draai gewoon volle wassen. Waarom zou dat op eens anders zijn?
Ik draai ook volle wassen, zit alleen meer tijd tussen dan bij een meerpersoonshuishoudenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als eenpersoonshuishouden draai gewoon volle wassen. Waarom zou dat op eens anders zijn?
elke maand 5 nieuwe setjes bestellen en je hoeft helemaal niet meer te wassenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik draai ook volle wassen, zit alleen meer tijd tussen dan bij een meerpersoonshuishouden
Qua ondergoed en handdoeken heb ik inderdaad wel ruim genoeg om maar eens in de maand te hoeven wassenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
elke maand 5 nieuwe setjes bestellen en je hoeft helemaal niet meer te wassen
Is toch handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua ondergoed en handdoeken heb ik inderdaad wel ruim genoeg om maar eens in de maand te hoeven wassen
Het zou in mijn situatie echt helemaal nergens op slaan om wekelijks de was te draaien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je 1x in de maand wast dan heb je al gauw een grote trommel ja.
Bij mij begint het ondergoed toch wel de beperkende factor te worden. Heeft niet het eeuwige levenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua ondergoed en handdoeken heb ik inderdaad wel ruim genoeg om maar eens in de maand te hoeven wassen
maar met 4 personen is dat natuurlijk wel andersquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou in mijn situatie echt helemaal nergens op slaan om wekelijks de was te draaien.
Commando gaan, nooit meer ondergoed nodig of te wassenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij begint het ondergoed toch wel de beperkende factor te worden. Heeft niet het eeuwige leven
Wel als je het binnenstebuiten zal gaan dragen, let maar opquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij begint het ondergoed toch wel de beperkende factor te worden. Heeft niet het eeuwige leven
Ja had ik ook, tot ik een paar jaar terug besloot even flink in te kopen voor de vakantie. Als je er meer hebt dan heb je ze ook minder vaak aan waardoor ze minder snel slijten, en ook minder vaak gewassen worden omdat je ze dan pas wast bij een volle mand ipv omdat ze op zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had m'n vorige wc ook en ik ben doof dus ik hoorde dat niet altijdquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een wc met een beperking die soms blijft doorstromen, of ja eigenlijk een beetje doordruppelen omdat die heel de tijd het reservoir blijft bijvullen en daardoor dus 'overstroomt'. Gaat niet heel hard, maar als dat heel de dag doorgaat verbruikt dat stiekem best wat water
Ik doe elke week wel minstens een wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou in mijn situatie echt helemaal nergens op slaan om wekelijks de was te draaien.
Ja die vlotter was bij mij ook het probleem, die heb ik vervangen en nu is het 'controleerbaar'. Alleen soms schiet de doorspoelknop net niet lekker terug waardoor die blijft doorgaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had m'n vorige wc ook en ik ben doof dus ik hoorde dat niet altijdWas een probleem met de vlotter oid. Op een gegeven moment ging hij helemaal kapot, maar ik zou die pot toch al vervangen een paar maanden later dus heb ik een tijdje provisorisch met de hand doorgetrokken via een knop in de stortbak.
Ik werd er helemaal gestoord van. Dan ging het weer een tijdje goed, maar dan was ik een paar dagen weg en dan begon het gezeik weer opnieuw. Paar keer een loodgieter laten komen en dan ging het weer even goed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die vlotter was bij mij ook het probleem, die heb ik vervangen en nu is het 'controleerbaar'. Alleen soms schiet de doorspoelknop net niet lekker terug waardoor die blijft doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |