Ah Jorrit ja, ik was de naam kwijt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al had Jorrit toen ook al een gele kaart voor het gooien van een flesje.
ik hoop het wel, ff ElChe en Floris uit elkaar halen..quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ook al krijgt hij alleen geel, is die gele kaart die hij al had nog geldig?
Google AI zegt 4 weken..quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
4 weken dus volgens mij wel, of was die kaart in de vorige cyclus? Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Floris zou het niet erg vinden denk ik, meer kans voor hem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik hoop het wel, ff ElChe en Floris uit elkaar halen..
Ja met Floris uitscheldenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
4 weken dus volgens mij wel, of was die kaart in de vorige cyclus? Ik weet het niet meer.
Ik ook niet, volgens mij spant het erom.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
4 weken dus volgens mij wel, of was die kaart in de vorige cyclus? Ik weet het niet meer.
Lijkt me ook wel gelijk wieberen, dat wil je niet in je programma hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij spant het erom.
Kon wel eens een Sammetje worden, was ook steeds net als de oude over datum was.
Maar als het echt fysieke aanval is dan zou het gelijk rood kunnen worden.
Dat is onzin natuurlijk dat staat vast wanneer dat wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja de Febo en hun dikke vinger, die verzinnen wel 'n paar dagen meer of minder
Vorige cyclusquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
9 mei werd de knockout van de vorige cyclus nog uitgezonden, hij kreeg de kaart in de huidige cyclus dus als het goed is, is die 1e kaart gewoon nog geldig?
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk even terug door hier lezen
Maar hoezo is El Che boos omdat Floor niet wil dat er gevreeën wordt in zijn bed?
Überhaupt vrijen op televisie
Te gênant voor woorden... waar is dan je zelfrespect (ja ik ben erg ouderwets als het gaat om geslachtsgemeenschap)
Zo El Che geel. Floor over de rooie
Gezellig duo die ego's! Het liefdesduo Floris en El Che heeft wat barstjes. Begrijp Floris wel dat hij boos is op El Che
Roma snapt het niet uiteraard... lieve meid, alleen geen hoogvlieger
Vossen ook mail/post... snuiven is echt bijzonder... snap de kaart wel. Alleen ze geven zo toch enkel aandacht aan het snuiven en die voorbeeldfunctie
Gaat er vanavond wel goedben blij dat ik even teruggekeken heb. Wat een vermaak/drama
Alleen waar is die derde geel voor dan?
Poeh !!!quote:
Dat zal ook wel gebeuren, en El_Geel zal het precies uitgerekend hebben dattie geen rood krijgtquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Dan blijft ie dus. Wij weten wanneer het uitgezonden is, niet wanneer het opgenomen is, kunnen ze weer mee doen wat ze willen.
2 juni zijn de knock-outs gespeeld Dus als die aanval een dag eerder was had hij nog geel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Dan blijft ie dus. Wij weten wanneer het uitgezonden is, niet wanneer het opgenomen is, kunnen ze weer mee doen wat ze willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |