Heeft ze zeker ook in die kaarten gelezen ...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Perla is nog erger om maar even te beslissen dat ze niet het populairste meisje was op school. Misselijk wijf.
Hij is er zoals het er nu uitziet iig nog een maandjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:15 schreef Hagenesie het volgende:
Roma heeft wel genoeg zendtijd gekregen. Ik wil de Robert show😃
Dat gaat nog even duren.. SlooMaa moet eerst Deemie nog het bed in tongen, en De Peter&Julia Sex In De loods gaat deel II inquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:15 schreef Hagenesie het volgende:
Roma heeft wel genoeg zendtijd gekregen. Ik wil de Robert show😃
Zou die vriendin thuis wel echt bestaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de kliphangert.. je raad het nooit.. "Peter maakt Julia helemaal wild met zijn worst.." Aldus de Voiceover![]()
Jula heeft Neukpermissie gekregen van de Familie![]()
[ afbeelding ]
Mooi. De enige die moet blijven🤗quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is er zoals het er nu uitziet iig nog een maandje [ link | afbeelding ]
Als ik het "open relatie" gelul moet geloven.. nee dan kan het net zo goed een van de geile 40-Tongers zijn uit de kroeg om de hoek.. ( niets ten kwade over SlooMaatje.. die is gewoon te stom om het te snappenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou die vriendin thuis wel echt bestaan?
Ja dat was voor haar zelf bedoeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Perla is nog erger om maar even te beslissen dat ze niet het populairste meisje was op school. Misselijk wijf.
Zou het niet een 'vriend' kunnen zijn..ik heb bij hem niet echt het gevoel dat hij echt alleen op vrouwen valt...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou die vriendin thuis wel echt bestaan?
Dat maakt voor de situatie geen zak uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het niet een 'vriend' kunnen zijn..ik heb bij hem niet echt het gevoel dat hij echt alleen op vrouwen valt...
Dit sla ik graag over.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lynn, Jelle en Senna gaan aan de podcast, al hebben ze nooit met elkaar in die loods gezeten..
Senna maanden 11-14, Lynn alleen maand 15, Jelle alleen maand 17
Ja okee, das ook wel weer zo, boeit me ook niet superveel. Maar ik heb minder ergernis dan bij de vorige cyclus 😅quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Meh. Roma-Che, Peter-Julia boeien me niks. Gister volop doorgespoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |