abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217842353
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Perla is nog erger om maar even te beslissen dat ze niet het populairste meisje was op school. Misselijk wijf.
Heeft ze zeker ook in die kaarten gelezen ... 8)7
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_217842428
Roma heeft wel genoeg zendtijd gekregen. Ik wil de Robert show😃
pi_217842440
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:15 schreef Hagenesie het volgende:
Hij is er zoals het er nu uitziet iig nog een maandje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:20:23 #54
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217842471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:15 schreef Hagenesie het volgende:
Dat gaat nog even duren.. SlooMaa moet eerst Deemie nog het bed in tongen, en De Peter&Julia Sex In De loods gaat deel II in ;)
pi_217842701
Smerig spelletje weer van de Haaien en Roma snapt echt niet hoe het werkt in het leven en speelt daar echt de Reuze Kleuter met dat traantjes persen uit haar ooghoek en pruillipjes trekken, heulen met de vijand. Die blufpoker opdrachtjes horen zeker bij de nieuwe wind die er gaat waaien vanaf juli als de uitzendingen langer gaan duren. Ze zijn een bepaalde richting op aan het sturen en het wordt nog meer de Verraders, wat eigenlijk de oorspronkelijke opzet was; De Verraders maar dan elke dag op TV. Wel lekker dat Manon lekker wordt aangevallen, teamJustin!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:40:45 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217842705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de kliphangert.. je raad het nooit.. "Peter maakt Julia helemaal wild met zijn worst.." Aldus de Voiceover :Y

Jula heeft Neukpermissie gekregen van de Familie ;)

[ afbeelding ]
Zou die vriendin thuis wel echt bestaan?
pi_217842720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij is er zoals het er nu uitziet iig nog een maandje [ link | afbeelding ]
Mooi. De enige die moet blijven🤗
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:47:45 #58
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217842779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Als ik het "open relatie" gelul moet geloven.. nee dan kan het net zo goed een van de geile 40-Tongers zijn uit de kroeg om de hoek.. ( niets ten kwade over SlooMaatje.. die is gewoon te stom om het te snappen ;) )
pi_217842784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Perla is nog erger om maar even te beslissen dat ze niet het populairste meisje was op school. Misselijk wijf.
Ja dat was voor haar zelf bedoeld.
pi_217842962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zou het niet een 'vriend' kunnen zijn..ik heb bij hem niet echt het gevoel dat hij echt alleen op vrouwen valt...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217843029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zou het niet een 'vriend' kunnen zijn..ik heb bij hem niet echt het gevoel dat hij echt alleen op vrouwen valt...
Dat maakt voor de situatie geen zak uit.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217843137
Het is enkel een constatering na 2 maanden Peter....
Allemaal cabaretteketet!
pi_217843282

Lynn, Jelle en Senna gaan aan de podcast, al hebben ze nooit met elkaar in die loods gezeten..

Senna maanden 11-14, Lynn alleen maand 15, Jelle alleen maand 17
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_217843309
Foutje van de voice over ergens tijdens een van de zoveelste Roma drama scenes. Hij zei gieren terwijl het slangen moest zijn.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_217843329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Lynn, Jelle en Senna gaan aan de podcast, al hebben ze nooit met elkaar in die loods gezeten..

Senna maanden 11-14, Lynn alleen maand 15, Jelle alleen maand 17
Dit sla ik graag over. :X
Ik was Lynn al vergeten. :')
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_217843351
Die Senna wil maar relevant blijven hè.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217843672
Justin beschuldigde Manon. Je liegt, waarom lieg je altijd.
Dan komt er een spelletje: wie kan er goed liegen, Manon steekt meteen haar hand op. Dit is toch hilarisch? _O- _O- _O-
if it's meant to be, it will be
pi_217843777
Ik snap niet helemaal wat het probleem is na dat waarheid/liegen spel en waarin wordt Roma genaaid? Men is een spel aan het spelen, ja dan ga je toch altijd voor 250 punten voor jezelf en wil je de eerste plek behalen moeten de 2 hondjes met het even aantal punten zo min mogelijk punten halen.

Desmond en Perla blijven ook doorgaan met onsympathiek zijn en Peter laveerd er ook maar tussen en zal natuurlijk tegen hun twee anders praten dan tegen de rest van de loods.

Julia heeft geen zelf respect en Peter maakt er mooi gebruik van, eerst was het een scharrel die hij beter wil leren kennen en afspraken mee heeft gemaakt, nu is het opeens een open relatie? Hij weet dat hij te ver is gegaan met Julia en komt met dat #1 geleuter en haar echt leuk vinden, maar als hij nu beseft dat de #1-Scharrel echt leuk vind dan blijf je voortaan toch weg van intimiteit met Julia? Peter laat zien waarom hij nog vrijgezel is: onbetrouwbaar in woorden en daden.
pi_217843878
Manon is verschrikkelijk, maar Justin is ook compleet leip.
pi_217843909
Ik vind dat gefriemel tussen Julia en Peter gênanter dan daadwerkelijke seks waarbij je wat dekens ziet bewegen. Zo onwijs cringe hoe zij elkaar lopen op te geilen.
pi_217843912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 17:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Meh. Roma-Che, Peter-Julia boeien me niks. Gister volop doorgespoeld.
Ja okee, das ook wel weer zo, boeit me ook niet superveel. Maar ik heb minder ergernis dan bij de vorige cyclus 😅

Edit: maar Perla en Desmond zitten wel massief in m’n irritatiezone deze cyclus. Wil Desmond zonder Perla nog wel een kans geven (al acht ik de kans zeer aanwezig dat ik ‘m dan nog steeds niet trek), maar die 2 samen zijn puur vergif.

[ Bericht 8% gewijzigd door Willewa op 04-06-2025 01:03:50 ]
Leh-kùr
pi_217845976
Ok, dit was heel raar. Hoezo hebben alle teams de haaien geholpen aan een eerste plek? En hoezo naaiden sommigen degene die door hen vlak daarvoor bevoordeeld waren?

En uiteraard wilde Floris weer samenzweren/valsspelen. En niet op een slimme manier. Niks aan de slangen geven, was het beste voor de slangen geweest. Hij heeft geluk dat twee zich er alsnog niet aan hielden.

De haaien laten winnen was het nadelig voor iedereen. Dus ik snap niet waarom zij steeds de keuze kregen.
_O-
Hotapnyc
pi_217846058
En Roma. Tyft een keer op met je aandachtszoekende krokodillentranen. Genoeg is genoeg.
Hotapnyc
pi_217846062
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 12,5 Kijkcijfer: 481.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond gaan sky high! Maar liefst 543.000 kijkers hebben gekeken, blijkbaar ook instroom voor de extra VI wat er vlak na kwam. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_217846090
Kijk hier eens dan. Niet dat het veel kans maakt maar het zegt toch wel iets over de populariteit van deze show:

Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')