Daar kunnen ze niet heen.quote:
Jij zegt het dus laat het zienquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet heen.![]()
Jij had toch een grandioos derde Rijk plan?
Of sta je daar niet meer voor?
Nee, geen Madagascar plan meer voor jou?quote:
NOS:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
NOS reporter dat in het journaal als 'verslag' brengt dat Israël bewust genocidaal beleid voert. Nogal een statement voor in een journaal.
Dat doen ze bewust.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:46 schreef von_manstein het volgende:
Er is een verschil tussen genocide en oorlogsmisdaden.
De zogenaamde anti Israel experts en nieuws zenders halen deze twee termen door elkaar.
Kom op quote.. Wie a zegt moet ook b zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, geen Madagascar plan meer voor jou?
Goed om te weten.
Kerel, wat heb jij kleur bekend.
Dus je bent er niet meer voor?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kom op quote.. Wie a zegt moet ook b zeggen
Waar ben ik voor?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je bent er niet meer voor?![]()
Je trekt je keutel in.
Duidelijk.![]()
![]()
Nee zonder familie. Ook na 7 oktober maar wel veel minder. Waar in Marokko ben je geweest? Ik ben er zelf nog nooit geweest helaas.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zijn dat degenen met familie daar? Ze durfde het niet alleen iig.
Dit was trouwens in Oktober 2024, toen er ook bijna geen vluchten meer naar Israël waren (vanuit Spanje en Portugal dan, waar we zaten). Kan ook te maken hebben met dat Israëli nogal negatief bejegend werden waar ik toen was. Mijn ervaring met Israëli is sowieso dat ze vrij security minded zijn. Heb er een hoop in India ontmoet en kreeg altijd vragen over veiligheid als het om plekken ging waar zij geen enclaves hebben.
Het feit dat ze er continu om denken, of het nou echt is of niet, is vrij triest.
Marokko kan je gewoon heen. Kijk uit dat je niet in de ghetto wijken komt want dan kan je naakt naar je hotelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef oblo het volgende:
[..]
Nee zonder familie. Ook na 7 oktober maar wel veel minder. Waar in Marokko ben je geweest? Ik ben er zelf nog nooit geweest helaas.
Ja en Israelische toeristen hebben al niet zo een goede reputatie
Jep.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, geen Madagascar plan meer voor jou?
Goed om te weten.
Kerel, wat heb jij kleur bekend.
Je weet best dat die post van je is verwijderd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kom op quote.. Wie a zegt moet ook b zeggen
Aah nu is het verwijderd... Prima. Maar dan kan je het vast reproducerenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je weet best dat die post van je is verwijderd.
Dat je geen ban hebt, is echt een wonder.
Dus niet zo onwijs laf doen. Laffe daas.
Zeker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aah nu is het verwijderd... Prima. Maar dan kan je het vast reproduceren
Ja weet ik. Ik wil graag naar marrakeshquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Marokko kan je gewoon heen. Kijk uit dat je niet in de ghetto wijken komt want dan kan je naakt naar je hotel
We hebben allemaal je nazi post gelezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus geen nazi-plannen meer?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mens.... Je hebt niks en je probeert mij een topic lang alsnog wat in de schoenen te schuiven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus geen nazi-plannen meer?
Fijn om te lezen dat je er van geleerd hebt.
Ga zo door.
Ik zag gisteren de kop dat er vandaag geen voedselhulp is. Ook een oplossing I suppose.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:06 schreef Qarrad het volgende:
Goedemorgen, is er al een nieuw bloedbad verzonnen bij de uitdeelpunten of loopt het nieuws wat achter vandaag vergeleken bij de afgelopen dagen?
De gebieden rond de uitdeelpunten zijn vandaag tot gevechtszône verklaard. Ik denk dat ze willen proberen de handel schoon te vegen maar dat gaat nooit lukken. 4-0 voor Hamas inmiddels rond die voedseldistributie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de kop dat er vandaag geen voedselhulp is. Ook een oplossing I suppose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |