Is ons vroeger ook gelukt, o.a. bijvoorbeeld het PvdA-KVP-ARP-PPR-D66 kabinet, Of België met hun NVA-MR-LE-Vooruit-CDV kabinet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is natuurlijk gedoemd te mislukken. Next.
"Ons"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is ons vroeger ook gelukt, o.a. bijvoorbeeld het PvdA-KVP-ARP-PPR-D66 kabinet, Of België met hun NVA-MR-LE-Vooruit-CDV kabinet.
Dit is de politiek de bevolking verschuldigd.
Ik zat toen in het kabinet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Ons"
Wat heb jij daarvoor betekend dan?
Het zou wel heel creatief zijn en er zou ook weinig van regeren terecht komen vrees ik.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die grap wilde ik maken [ afbeelding ]
Denk dat vooral VVD/PVV/FvD/JA21 dit niet willen en die zitten er niet bij.quote:
De linkse partijen willen gewoon verkiezingen, dus dan houdt het al snel op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat vooral VVD/PVV/FvD/JA21 dit niet willen en die zitten er niet bij.
Kabinet Wilmès 2 had meer partijenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zou wel heel creatief zijn en er zou ook weinig van regeren terecht komen vrees ik.
Maar dat was bij dit kabinet ook wel een probleem.
Ach ja, België. Daar zijn ze langer aan het formeren dan regeren dus dat snap ik dan wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kabinet Wilmès 2 had meer partijen
[ afbeelding ]
Ben ik ook voorstander van, maar 2 coalitiepartijen spreken nog steeds dat een doorstart mogelijk is zonder de PVV... Maargoed, de bal ligt waarschijnlijk bij de PVV omtrent uitroepen van nieuwe verkiezingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De linkse partijen willen gewoon verkiezingen, dus dan houdt het al snel op.
Stop eens met die leugens.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:08 schreef Cyan9 het volgende:
België is nooit een goed voorbeeld wat politiek betreft.
Ik heb dat een keer toevallig uitgezocht. slechts 19,6% van al hun regeringen heeft het meer dan 3 jaar volgehoudenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ach ja, België. Daar zijn ze langer aan het formeren dan regeren dus dat snap ik dan wel.
Denk dat na de verkiezingen zo'n grote coalitie best een optie is, zolang PvdA/GL de grootste is en het CDA echt een keer wat anders wil dan altijd maar met VVD en erger.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
De SP wil nieuwe verkiezingen. Wordt hem niet.;
NSC zou zichzelf gewoon moeten opdoeken. Mislukt experiment.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:27 schreef Halcon het volgende:
NSC, bestaan die na de volgende verkiezingen nog? Veel te veel partijen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |