Die zetels zijn weggegooide stemmen van achterlijk rechts dus laat die maar lekker staanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
Denk je dat er nog een partij is, buiten de VVD, die na de verkiezingen nog in een coalitie wil met de PVV?
37 zetels krijgen ze niet meer, dus beter dat wat zetels wprden herverdeeld naar andere partijen.
Volgens de peilingen winnen SP, CDA, GL-PvdA, PvdD en D66 zetels. Veel beter dan dit circus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die zetels zijn weggegooide stemmen van achterlijk rechts dus laat die maar lekker staan
De meerderheid in de kamer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:43 schreef Nober het volgende:
Wie bepaalt dat Timmermans nu eerst mag gaan onderhandelen voor een nieuwe coalitie of dat er nieuwe verkiezingen komen?
Voor NSC het misschien de laatset strohalm en wellicht voelen zij daar wel voor.quote:
Dat roepen ze nu allemaal ja, dat ze dat niet gaan doen, maar dat is zo weer gedraaid als het pluche in zicht komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:38 schreef Aberkullie het volgende:
Boeiend dat die minkukel weer wint, niemand gaat met hem een coalitie vormen
Misschien dat de PVV geen 37 meer krijgt maar ze maken alsnog best wel kans om te winnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
Denk je dat er nog een partij is, buiten de VVD, die na de verkiezingen nog in een coalitie wil met de PVV?
37 zetels krijgen ze niet meer, dus beter dat wat zetels wprden herverdeeld naar andere partijen.
Dat bepalen de overgebleven partijen in de coalitie volgens mij. Maar als Timmermans bij voorbaat al zegt dat hij nieuwe verkiezingen wil is er niemand meer om mee te onderhandelen en houdt het op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:43 schreef Nober het volgende:
Wie bepaalt dat Timmermans nu eerst mag gaan onderhandelen voor een nieuwe coalitie of dat er nieuwe verkiezingen komen?
Ja ik ben SP erquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens de peilingen winnen SP, CDA, GL-PvdA, PvdD en D66 zetels. Veel beter dan dit circus.
Typ je dit vanaf een wit klapstoeltje met een blikje schultenbrau?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga deze keer geert wilders stemmen
belachelijk dat al die mensen hem tegenhielden zijn goede plannen uit te voeren
nee uit mijn taxiquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Typ je dit vanaf een wit klapstoeltje met een blikje schultenbrau?
De Kamer, als men iets vindt wat op steun van een meerderheid kan rekenen kan het.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:43 schreef Nober het volgende:
Ja dan moet Timmermans heel snel gaan schakelen en ik denk niet dat dat hem wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:28 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
De Kamer, als men iets vindt wat op steun van een meerderheid kan rekenen kan het.
Tweede Kamerverkiezingen moeten elke 4 jaar, eerdere zijn optioneel als een meerderheid de wens heeft.
helaas portugeesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En welke afkomst heeft de chauffeur?
huhquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Moeten die ook 'terug naar Istanboel'?
Kan je dit ook motiveren?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
En hierbij mag dit topic een nieuwe wereld verkennen.
Schopje VER.
Als je een serieus topic opent, laat het dan niet zelf ontsporen.quote:
Vond het wel meevallen maar je mag het weghalenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je een serieus topic opent, laat het dan niet zelf ontsporen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |